Kysymys tamofenisteille

Onko kenelläkään alkaneet kuukautiset uudestaan, Tamofen-hoidon aikana? Olen popsinut niitä nyt jo jotain yli vuoden ja luulin että menkat on päättyneet lopullisesti....

Vai mitähän hittoa tää on?
3326
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

tulee kuukautisvuoto ...En ole ajatellut - eikö kuuluisi tulla kun käytän tamofenia?
Runsas vuosi oli vuodotonta ja huokasin jo helpotuksesta..:))

Äänestä
  • sanoi että jos vuotoja alkaa tulemaan pitää ottaa yhteyttä lääkäriin.
    Minulla vaihdevuodet meneillään ja menkat pois jo vuoden ennen kuin aloitin Tamofeenin syönnin.
    Ikää minulla 54, nyt olen syönyt neljä ja puoli kuukautta Tamofeenia, mitään vuotoja ei ole tullut.

    Äänestä

ja meni. Pari kertaa oli kesällä ja nyt ei taaskaan näy missään. Älä huolestu! ;D

Äänestä

Kommentoi aloitusta


LPolku kirjoitti:

Onko kenelläkään alkaneet kuukautiset uudestaan, Tamofen-hoidon aikana? Olen popsinut niitä nyt jo jotain yli vuoden ja luulin että menkat on päättyneet lopullisesti....

Vai mitähän hittoa tää on?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu