Peter Pan-tv-ohjelma 90-luvun puolessa välissä

Bibop

TV:stä tuli joskus lapsuudessani animaatio Peter Pan. En siis puhu Disneyn piirretystä vaan ihan sarjasta. Tietääkö kukaan, mikä tämän ohjelman koko nimi on ja löytyykö sitä netistä? Haluaisin muistella lapsuuden ohjelmia ja katsella ihan vain huvin ja muistojen vuoksi niitä. Olisin kovasti kiitollinen, jos joku tietää enenmmän kyseisestä piirrettysarjasta! ^__^

8

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukutuubi90

http://www.youtube.com/watch?v=KGNv5IEcsjI

En tiedä onko tuota televisiosta tullut, mutta itsellä on ainakin useampi kasetti kyseistä sarjaa.

En tiedä löytyykö tuota netistä ladattavana, mutta kirppareilta ja huuto.netistä löytää tuurilla kasetteja kyseistä sarjaa :P

• Bipop

Valitettavasti kyseessä ei ollut sama ohjelma. :/ Muistelisin, että sarjassa, jota katsoin, oli Kapteeni Koukulla barokin aikainen valkoinen peruukki päässä. Peter Panilla oli muistaakseni ruskea asu.

• NoJopas

Meillä on jollekin videolle säästynyt alkua jostain Peter Panista, joka ei ole Disneyn eikä se ole tuo Nipponin versiokaan, josta jo linkkiä laitettiin.

Mulla vaan ei ole juurikaan hajua ketkä tämän Peter Panin tekijöitä ovat, oliko kyseessä sarja vai elokuva... (videolla tulee aika pitkä pätkä ennenkuin kasetti loppuu, eli veikkaisin elokuvaa)

Piirrosjäljessä oli kyllä jotain tuttua... Nyt en kyllä muista oliko Peterillä minkä väriset vaatteet, oliko Koukulla peruukkia...

Täytyy yrittää etsiä tätä netistä... Jos kyseessä olisi sama animaatio.

• NoJopas

• Bibop
        NoJopas kirjoitti:

Löysin tämmöisen kuvan: http://www.budget-media.com/shop/index.php?main_page=popup_image&pID=13&zenid=a2134087dc754ed6f6ed470667f395fa

Tuo taitaa olla siitä animaatiosta josta puhuin...

Ei kyseessä ollut tämäkään sarja. Kapteeni Koukulla oli peruukki, mutta se oli valkoinen ja Peter Panin asu taisi olla ruskea. Se oli dupattu suomeksi ja muistan, että ääninäyttelijät olivat ihan kauheita jo silloin. :D Kuulostivat ihan hirveiltä. Peter Pan-ohjelmia on ehditty tehdä varmasti paljon. Olisi huippua löytää tämä tietty...

• miukutuubi-90
        Bibop kirjoitti:

Ei kyseessä ollut tämäkään sarja. Kapteeni Koukulla oli peruukki, mutta se oli valkoinen ja Peter Panin asu taisi olla ruskea. Se oli dupattu suomeksi ja muistan, että ääninäyttelijät olivat ihan kauheita jo silloin. :D Kuulostivat ihan hirveiltä. Peter Pan-ohjelmia on ehditty tehdä varmasti paljon. Olisi huippua löytää tämä tietty...

Löysin tälläisen pätkän. Näyttääkö yhtään tutummalle :D
        http://www.youtube.com/watch?v=XewmmI-QEME

• Bibop
        miukutuubi-90 kirjoitti:

Löysin tälläisen pätkän. Näyttääkö yhtään tutummalle :D
        http://www.youtube.com/watch?v=XewmmI-QEME

Kiitos paljon! Tämä oli se kyseinen sarja, jota olen etsinyt! ^_____________^ Tuttu on!!

• Täällä!

Meillä tuota on nauhoitettu 4 h kasetti täyteen :) Eli jokunen jakso löytyy suomeksi puhuttuna. Oli kyllä niin mahtava sarja, duppauksesta huolimatta! Tarkoitus on kopioida joskus kasetti digitaaliseen muotoon... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe