Oinas-miehen kanssa seurustelusta

kertokaa?

millainen hän oli/0n? Mistä riitelitte? Kauanko seurustelitte?

19

7167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2-onen

      jatkuvaa epävarmuutta, olet valmis antamaan vapautta, et kysele, et nalkuta, et loukkaannu vaikkei oinaasta kuulu mitään muutamaan päivään, et murru vaikkei hän kommentoi mitään kun kerrot että sinulla on helvetillinen IKÄVÄ....

      Jos uskot kestäväsi unettomat yöt, kun valvot ja mietit onkohan oinaasi nyt exän luona vai onko joku uusi kierroksessa, kun ei ole mitään kuulunut. Jos muistat syödä ja huolehtia hyvinvoinnistasi, töistäsi yms. oinaan aiheuttamasta stressistä huolimatta...Jos...

      Jos uskot kestäväsi kaiken tuon, niin voit saada taivaallista seksiä, mukavaa harrastusseuraa, kuulla hyviä juttuja ja sokerina pohjalla; sinäkin saat omaa vapautta. Aviomiestä, ainakaan kotona pysyvää, oinaasta tuskin saa.

      Oinas ei todellakaan ole tyyppi joka makaa sohvalla joka ilta tv:tä tuijottamassa, vaan silloin kun tapaatte, teette sohvalla jotain ihan muuta.

      Niin, oinaalta voit saada paljon, jos osaat ottaa suhteen hiukan hällä-väliä -asenteella. Älä erehdy luulemaan, että hän olisi sinua varten. On paljon mahdollista, että muitakin naisia pyörii kuviossa. Todennäköisesti oinas ainakin virittelee verkkoja uudelle saaliille, jos vaikka vanha kyllästyy oinaan aiheuttamaan epävarmuuteen.

      Mutta koukuttava hän on, äärimmäisen koukuttava. Ja siksi niin kiehtova...

      • sama mies..

        onkohan meillä ollu? ;-))) mulla oli kans tuomonen.joka ilta kyllä tuli minun ja oli yöt kanssani mut aamusta lähti,iltapäivästä kävi syömäs ja taas baanalle johonkin..illalla sit noin 8 aikoihin minun luo...
        taivaallista seksiä kyllä saa,siitä ei sovi moittia.mustasukkanenkin oli,mutta niin olin minäkin..


      • oinasmiehen kanssa
        sama mies.. kirjoitti:

        onkohan meillä ollu? ;-))) mulla oli kans tuomonen.joka ilta kyllä tuli minun ja oli yöt kanssani mut aamusta lähti,iltapäivästä kävi syömäs ja taas baanalle johonkin..illalla sit noin 8 aikoihin minun luo...
        taivaallista seksiä kyllä saa,siitä ei sovi moittia.mustasukkanenkin oli,mutta niin olin minäkin..

        viisi kuukautta. Suhde päättyi vuosi sitten.
        Kyllä osuu nappiin kaikki kuvaukset oinaasta.
        Vaikeinta oli kestää hänen tunteettomuus.
        Joskus tuntui myös kun hän olisi halunnut olla ilkeä tahallaan, vaikka peitteli sen aina hyvin.
        Eihän oinas tee virheitä.
        Läheisyydestä hän ei pitänyt, eikä suudellut minua kertaakaan suhteemme aikana.
        Ei ikinä enään oinasmiestä.


    • tapaus miehenä

      seurustelukumppanina,ainakin minulla..
      huumorintajuinen ainakin,mutta ei osaa keskustella.
      tekee mitä tahtoo,on paljon kavereiden vietävissä,vaikka yli 50v..
      Kova menijä,kokoajan jossakin liikenteessä,rauhaton sielu.
      ja yhtäkkiä saattaa ottaa nokkiinsa , sit mököttää,hyvässä lykyssä häipyy vähin äänin kotia,panee puhelimet kiini,ja sekös ärsytti minua.
      haukkui tai moitti kaikki minun kaverit.käski mennä minun kavereiden luo kylästeleen jos hä ittekin oli jossakin,mut sitten yhtäkkiä soittaakin oven takaa että missä oot,ja suuttuu ja lähtee tuhatta ja sataa kotia ajamaan.
      kovasti puhui että häneen voi luottaa,mut kuitenkin petti minua ulkomaalaisten naisten kanssa..vaikea tapaus mut huumorintajun kannalta mahtava ihminen oli,sitä kesti 4kk,ja kaipaan ja rakastan sitä ihmistä vieläkin.vaikka suhde loppui helmikuussa,mut olemme kokoajan olleet vistitse kuitenkin yhteydessä..
      ja muuten vastailee kanssa viestiin silloin kun haluaa tai jaksaa.
      ehkä odotan että vielä meistä tulis jotain..oisko toivoa?

      • 2-onen

        Suhteenne kesti siis 4 kk ja hän ehti jo pettää sinua? Ei kuulosta hyvältä, varsinkaan kun kysymys on jo kypsempään ikään ehtineestä oinaasta.

        Tottakai suhteen uudelleen viritys ja ylipäätään oinaan kanssa jaksaminen riippuu paljon siitä, millainen itse olet. Me itsevarmat ja riippumattomat kaksosnaisetkin olemme välillä aivan ihmeissämme oinasmiesten kanssa. Vaikka osaamme antaa vapautta (koska haluamme sitä itsekin), niin kyllä oinas on toisinaan niin raivostuttava, että vatsahaavan saaminen ei ole mikään ihme.


      • TOIVOA

        Unohda tyyppi. Seurustelin kolmisen vuotta kuvauksiisi sopivanlaisen kanssa nyt vihdoinkin olen päässyt eroon hänestä. Oli myös yli 50 v.


    • mutta rakastava

      Avokkini on oinas ja hän on osoittautunut joissakin asioissa aika pikkutarkaksi, mutta hän on myös hyvin rakastava persoona. Hänellä on omat mielipiteensä ja näkemyksensä asioista joita ei muuteta millään ilveellä. Usein kiistaa tuleekin asioista koissa molempien näkökulmat joistakin asioista eivät kohtaa. Ja koska oinas on tuli merkki, on myös suuttumus yhtä roihuavaa ja leiskuntaa. Kun mieheni suuttuu, hän pitää mykkäkoulua, tiuskii, äksyilee yms. jopa useamman päivän ajan. Harvemmin hän pyytää anteeksi, perusteella ettei ole tehnyt mitään väärin tai sanoo ettei älyä mistä pitäisi pyytää vaikka asiaa hänelle selittääkin. Itse olen sovittelevampi osapuoli. Usein käy myös että lietson vähän riitaa vaikka toinen kehottaa lopettamaan (ei tulta ilman ilmaa). Jos käy niin onnekkaasti että mies nöyrtyy pyytämään anteeksi, hän rutistaa lujaa ja vakuuttaa kaiken olevan okei. Meidän poinas on hyvin itsepäinen ja vaikka olen itsekkin, niin useimmiten se olen minä joka luovuttaa ja joustaa. Mies pistää myös monta asiaa kumppaniaan edelle(mm.kaverit), joka suututtaa. Kun mieheni on hempeällä tuulella, hän pitää huolta omastaan (halaa, suukottelee yms). Suhde on välillä hankala, mutta jotain toisessa on sellaista joka vetää puoleensa. Itselläni on ainakin hyvin pullat uunissa tämän oinaan kanssa kaikesta huolimatta. Ja hän on ehdottomasti uskollinen kumppani. Rakastava ja tulinen, suuttuessaan kylmä ja kolea.

    • kaksosen silmin

      huumorintajua riittää. Joissakin asioissa olemme kuin yö ja päivä, mutta toki samoja mieltymyksiäkin on. Olemme seurustelleet n. 1.3v ja suurin osa tuosta ajasta kaukosuhteessa. Toisesta on oppinut paljon uusia piirteitä yhteenmuuton jälkeen.

    • Härkätyttö.

      Ensimmäisen oinasmieheni kanssa seurustelin yli neljä vuotta. Hän oli aluksi todella hurmaava. Osteli lahjoja ja huomio koko ajan. Hän oli myös hyvin itsepäinen otus, mutta tärkeissä päätöksissä luotti minun neuvoihini. Kun riitelimme, vika oli aina minussa ja minä olin aina se joka lopulta pyysi anteeksi. Seksielämä ei ollut mitenkään kummoista. Sitä oli paljon, mutta mies suuttui kun häntä yritti neuvoa. Tyydyin sitten omalta osalta epätyydyttävään seksielämään. Hän ei voinut muiden ihmisten läsnäollessa osoittaa hellyyttä, mutta muuten oli kovasti hellyydenkipeä. Suhteemme muuttui lopulta kylmäksi ja hän alkoi kohtelemaan minua todella huonosti. Silti rakastin häntä ja olin jollain tavalla riippuvainen hänestä. Lopulta hän jätti minut toisen naisen vuoksi. Se oli todella järkyttävää ja siitä on ollut vaikea toipua.

      Nyt olen taas alkanut tapailla oinasmiestä. Hän on hyvin spontaani ja yltiösosiaalinen. Hän on erittäin älykäs. Hän on johtajaluonteinen ja mustasukkainen. Hän on usein menossa, mutta järjestää myös minulle riittävästi aikaa. Hänen kanssaan seksi on loistavaa! Hän on vienyt täysin jalat altani. Hän tuntuu niin täydelliseltä ja ihanalta.

      Vaikka molemmat oinasmieheni ovat koulutustaustaltaan ja ulkoisilta ominaisuuksiltaan hyvin erilaisia, hedän luonteissaan on paljon yhteistä. Ei sitä koskaan opi virheistään, kun taas olen ihastunut tuliseen oinasmieheen. =)

      • ei opi

        Joo on se kumma juttu että tuo oppi tiukassa,itsellänikin menossa teerenpeli oinasmiehen kanssa,aikamoinen menijä on joskus vaikeeta "niellä",mutta kai se toinen ihanampi puoli vie voiton.Saankos udella minkä ikäinen härkätyttö olet,minä jo viiskymppinen.


    • Oinaan kanssa oleva

      Itse tapasin nykyisen oikkumieheni pari vuotta sitten. Sen ensimmäisen vuoden me tapailtiin ja sillon se mies meinasi tehdä minut hulluksi! Välillä ihana ja välillä mitä on edellämainittu. Ja kaverit meni usein minun edelleni. En kyllä nyt ymmärrä miten olen jaksanut katsoa sitä touhua. :D Mutta nyt. Oinas halusi sitoutua kanssani. Nyt olen ehdottomasti number one hänen elämässään ja käytös mitä oli silloin 2 vuotta sitten, on tipotiessään. Ihana ja mahtava mies. No tietty niitä riitojakin tulee ;) mutta se nyt on aivan normaalia. :)
      Taisi vaan testata minua että mikä olen naisiani :)

      • Oinaan kanssa oleva

        Suhde jatkuu onnelisesti eteenpäin. :) Pikku hiljaa kiirehtimättä.


    • kysymysmerkkiNä

      oinasmiehen kanssa saa olla useasti kysymysmerkkinä ihmettelemässä mistä nyt tuulee.

      oinasmies saattaa käyttäytyä niinkuin ei enää kiinnostaisi koko suhde, mutta ei se oinasmies itse sitä tajua miltä se toisen mielestä vaikuttaa, ihmettelee vaan kun alkaa kyselemään eikö sinua enää kiinnosta...!!!
      sillä kyllä oinasmiestä kiinnostaa !!!

      oinasmiehestä ei välttämättä saa keskustelukaveria kovin helpolla, myötäilee vain kun toinen puhuu.

      kaverit on oinasmiehelle tärkeitä, itseasiassa tärkeämpiä kun oma nainen.

      oinasmies vastailee viesteihin tai puheluihin sitten kun kiireiltään ehtii, odottaa voi joutua jopa tunteja jollei päiviä.

      oinasmies ei ääneen suunnittele mitään etukäteen, yllättää sitten sopivan hetken tullen.

      oinasmiehet ovat haasteellisia tapauksia.

      • nainentuu

        Olen nyt seurustellut vasta 4 kuukautta oinasmiehen kanssa ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen. Hän on täynnä energiaa, ottaa minut ihanasti huomioon, halailee ja suukottelee usein. Jaksaa aina mainita että olen kaunis ja huomioi minut todella hyvin vaikka oltaisiin isommassakin porukassa liikenteessä.
        Riitojakin on mutta hän on se joka puhuu ja pyytää anteeksi, varsinkin jos vika on hänessä. Sen olen huomannut että hän ei pidä kaikista kavereistani mutta ei varsinaisesti kielläkään minua tapaamasta heitä. Ja mustasukkainen on.. Mutta ei ainakaan vielä liiaksi, saahan mies näyttää että välittää;)
        Minä ainakin olen onnellinen mutta tietenkin 4 kuukautta on lyhyt aika ja aina ehtii sattumaan ja tapahtumaan kaikkea..:)
        Onnea jos olet saanut oinasmiehen:)


      • 7890
        nainentuu kirjoitti:

        Olen nyt seurustellut vasta 4 kuukautta oinasmiehen kanssa ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen. Hän on täynnä energiaa, ottaa minut ihanasti huomioon, halailee ja suukottelee usein. Jaksaa aina mainita että olen kaunis ja huomioi minut todella hyvin vaikka oltaisiin isommassakin porukassa liikenteessä.
        Riitojakin on mutta hän on se joka puhuu ja pyytää anteeksi, varsinkin jos vika on hänessä. Sen olen huomannut että hän ei pidä kaikista kavereistani mutta ei varsinaisesti kielläkään minua tapaamasta heitä. Ja mustasukkainen on.. Mutta ei ainakaan vielä liiaksi, saahan mies näyttää että välittää;)
        Minä ainakin olen onnellinen mutta tietenkin 4 kuukautta on lyhyt aika ja aina ehtii sattumaan ja tapahtumaan kaikkea..:)
        Onnea jos olet saanut oinasmiehen:)

        Itsekkin olen todella onnellinen oinaastani, paitsi olen jotenkin pikkuhiljaa kyllästynyt suhteeseemme. Oinasmieheni on enemmän koti-ihmisiä kuin minä ja se aiheuttaa vähän ongelmia. Riidoissa mieheni haluaa tehdä useinmiten sovinnon.

        Tuntuu että olen itse se vaikea ja kevytkenkäisempi osapuoli. Noh, luultavasti oma tähtimerkkini vaikuttaa tähän..vaaka olen..


      • neiti-ehtivä
        7890 kirjoitti:

        Itsekkin olen todella onnellinen oinaastani, paitsi olen jotenkin pikkuhiljaa kyllästynyt suhteeseemme. Oinasmieheni on enemmän koti-ihmisiä kuin minä ja se aiheuttaa vähän ongelmia. Riidoissa mieheni haluaa tehdä useinmiten sovinnon.

        Tuntuu että olen itse se vaikea ja kevytkenkäisempi osapuoli. Noh, luultavasti oma tähtimerkkini vaikuttaa tähän..vaaka olen..

        Puoletkaan noista kuvauksista ei vastaa mun kuvaa eräästä oinas miehestä.? Tää mies on sanonu ettei voisi ikinä pettää ketään (Tiedän ei saa sokeasti luottaa) mutta ollaan tunnettu puoli vuotta. Tää puhuu aina asioista, on sanonu mulle että olen tärkeä ihminen hänen elämässään ja välittää musta.


      • Leotar
        neiti-ehtivä kirjoitti:

        Puoletkaan noista kuvauksista ei vastaa mun kuvaa eräästä oinas miehestä.? Tää mies on sanonu ettei voisi ikinä pettää ketään (Tiedän ei saa sokeasti luottaa) mutta ollaan tunnettu puoli vuotta. Tää puhuu aina asioista, on sanonu mulle että olen tärkeä ihminen hänen elämässään ja välittää musta.

        Olen seurustellut oinaan kanssa nyt vähän yli vuoden. Tapasimme Irlannissa, missä molemmat olivat opiskelemassa ja nyt asumme eri maissa. Ennen tätä kaukosuhdevaihetta ehdimme viettää aikaa yhdessä paljon, sillä käytännössä asuimme yhdessä (vaikka molemmilla omat osoitteet olivatkin).

        Suhteemme toimii toistaiseksi kuin unelma. Emme ole toistaiseksi riidelleet, emme edes nahistelleet kertaakaan. Keskustelemme paljon asiasta kuin asiasta. Seksimme on todella mahtavaa.

        Oinaani on herkkä, tunteellinen, taiteellinen ja erakkoluontoinen älykkö. Hän pitää kiinni vahvoista mielipiteistään, mutta analysoi asioita mielellään edelleen ja on aina valmis keskustelemaan näkökannoistaan ja tutustumaan toisenlaisiin tapoihin ajatella ja elää. Hänessä on hieman pessimistin vikaa ja hän vaipuu usein melankolisiin pohdintoihin, mutta toisaalta on erittäin elämänmyönteinen ja voimakas persoona. Erittäin lojaali ja rauhallinen tapaus. Päällimmäisiksi piirteiksi hänessä nimeäisin nuo herkkyyden, analyyttisyyden ja erakkomaisuuden.

        Täydennämme toisiamme täsmälleen ja kaukosuhde on ennemminkin helpotus kuin rasite tässä elämänvaiheessa, kun molemmat ovat suht pieniä ja vielä vähän etsivät itseään (olen 22, hän 20). Olemme molemmat maanläheisiä ja pidämme jalat maassa ja realismin mukana suhteessa niin kauan, kun asumme eri maissa. Romantiikannälkämme taltutamme pitkillä kirjeillä.

        Olen edellisen kirjoittajan tavoin hieman hämmästynyt muiden kirjoittajien kokemuksista (en ole aiemmin tutustunut oinaaseen tähtimerkkinä). Vapaudenkaipuu on ainoa, johon voin yhtyä, mutta pettäminen ja ailahtelevaisuus...? Eivät sovi tähän oinaaseen.


      • onnellinen oinas vaimo-.)
        nainentuu kirjoitti:

        Olen nyt seurustellut vasta 4 kuukautta oinasmiehen kanssa ja voin sanoa olevani erittäin tyytyväinen. Hän on täynnä energiaa, ottaa minut ihanasti huomioon, halailee ja suukottelee usein. Jaksaa aina mainita että olen kaunis ja huomioi minut todella hyvin vaikka oltaisiin isommassakin porukassa liikenteessä.
        Riitojakin on mutta hän on se joka puhuu ja pyytää anteeksi, varsinkin jos vika on hänessä. Sen olen huomannut että hän ei pidä kaikista kavereistani mutta ei varsinaisesti kielläkään minua tapaamasta heitä. Ja mustasukkainen on.. Mutta ei ainakaan vielä liiaksi, saahan mies näyttää että välittää;)
        Minä ainakin olen onnellinen mutta tietenkin 4 kuukautta on lyhyt aika ja aina ehtii sattumaan ja tapahtumaan kaikkea..:)
        Onnea jos olet saanut oinasmiehen:)

        Minulla on ihana oinas mies.Itsekkin olen oinas.Sovimme hyvin yhteen.EI olla suhteemme aikana juuri riidelty, toisin kuin exäni kanssa ja hän oli leijona.Hän on kunnollinen lastemme ihana isä.Osaa huolehtia hyvin minusta sekä lapsista.Hyvä kuuntelija,taitava sängyssä pitkään jaksaa rakastella:=)ei juo eikä polta.Ollaan oltu yhessä yli 6vuotta ja pari vuotta naimisissa.Kyllä se elämä hymyilee kun tapaa se oikean.Ens vuonna ruetaan raketamaan omakotitaloa.Voiko enään asiat paremmin olla:)


      • Nimetön
        onnellinen oinas vaimo-.) kirjoitti:

        Minulla on ihana oinas mies.Itsekkin olen oinas.Sovimme hyvin yhteen.EI olla suhteemme aikana juuri riidelty, toisin kuin exäni kanssa ja hän oli leijona.Hän on kunnollinen lastemme ihana isä.Osaa huolehtia hyvin minusta sekä lapsista.Hyvä kuuntelija,taitava sängyssä pitkään jaksaa rakastella:=)ei juo eikä polta.Ollaan oltu yhessä yli 6vuotta ja pari vuotta naimisissa.Kyllä se elämä hymyilee kun tapaa se oikean.Ens vuonna ruetaan raketamaan omakotitaloa.Voiko enään asiat paremmin olla:)

        Oinaalle on tyypillistä suora ja peittelemätön toiminta. Oinas mies ei myöskään petä normaalisti. Yleensä hän katkaisee suhteen ennen kuin etsii uuden. Kissa ja hiiri leikki on kerrasta poikki. Kun suhde loppuu, niin se myös loppuu. Entisiä ei roikoteta mukana. Mutta sitten kun oinas mies löytää sen oikean, nainen saa kaiken ja vähän enemmän. Turha enää on naisen siinä vaiheessa pettämistä pelätä. Mustasukkainen oinas kyllä on. Jos katsot vähääkään sillä silmällä toista miestä, et ole vaarassa. Se toinen mies kyllä voi olla.
        Niin, olen itse oinas mies ja tunnen tapauksen.
        Seksi??? Oinas mies oli läsnä kun luoja loi naisen.....Ymmärrätte ketkä olette sen kokeneet. En ole vielä tavannut naista joka ei nauttisi seksistä ja joka ei saisi yhdynnässä orgasmia. Osa kun tuppaa laukeamaan jo vaatteet päällä.
        Mutta kun seksi ei ole koko elämä. Ihmissuhteessa on niin paljon muutakin ja se muu tuntuu olevan niin hemmetin vaikeaa. Niin...ei se minulle ole vaikeaa, mutta sille toiselle osapuolelle. Sikäli huono tuuri oinaana että en ole vielä ollut suhteessa vaaka enkä jouskari naisen kanssa. Miespuoliset kaverit ovat jompiakumpia ja niiden kanssa jutut passaa yksiin. Niin minulla kyllä menee niin että asetan naisen kavereiden edelle. Mutta nuo minun kaverit eivät ole siitä ikinä vetäneet hernettä nenään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe