Comodo kusee!

Pekka Siitoin

Comodo firewall väittää että on valmiina asennettu mun koneelle, vaikka olen jo poistanut sen kauan aikaa sitten.

Nytkun yritän asentaa sitä uudestaan tulee vain ikkuna mis lukee et comodo on valmiina sinun tietokoneellasi, haluatko uudelleen asentaa sen? painan kyllä niin mitään ei tapahdu ja yritän uudestaan niin sama juttu..

Xp löytää sen ohjauspaneelin tietoturva keskuksesta vaikka olen jo kaikki kansiot poistanut program fileseistä..

9

1822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekka Siitoin

olen hi jackillä poistanut kaikki tuohon viittaavat jämät joita jäi, ja ohjelmien hallinnastakaan ei löydy enää mitään :( mitä miun pitäs tehä?

• ghghjghjgh

Kokeile Regseekeria.

Niitä Comodon tiedostoja voi olla muuallakin kuin Program Filesin alla, etsi jollain Find-toiminnolla.

Teitko Comodon poistamisen oikein? Eli valitsit Ohjauspaneelista "Lisää tai poista sovellus" ja sieltä valitsit Comodo.

Asenna CCleaner http://www.ccleaner.com/

Ohjelman "Puhdistaja" kohdassa klikkaa "Aja CCleaner".
        Ohjelman "Rekisteri" kohdassa klikkaa "Etsi rekisterin virheitä" - "Korjaa valitut rekisterin virheet".

Äläkä käytä HijackThis ohjelmaa ohjelmien poistossa. Sitä saa AINOASTAAN käyttää kun koneelta poistaa haittaohjelmia jonkun asiantuntijan ohjeiden mukaisesti. Poista se koneelta!

• Pekka Siitoin
        ******* kirjoitti:

Teitko Comodon poistamisen oikein? Eli valitsit Ohjauspaneelista "Lisää tai poista sovellus" ja sieltä valitsit Comodo.

Asenna CCleaner http://www.ccleaner.com/

Ohjelman "Puhdistaja" kohdassa klikkaa "Aja CCleaner".
        Ohjelman "Rekisteri" kohdassa klikkaa "Etsi rekisterin virheitä" - "Korjaa valitut rekisterin virheet".

Äläkä käytä HijackThis ohjelmaa ohjelmien poistossa. Sitä saa AINOASTAAN käyttää kun koneelta poistaa haittaohjelmia jonkun asiantuntijan ohjeiden mukaisesti. Poista se koneelta!

Joo tein vissii vähän väärin tuon poiston, yritin poistaa lisää ja poista sovelluksesta, mutta ei suostunut poistamaan sit enää loppuenlopuks.

• Pekka Siitoin
        Pekka Siitoin kirjoitti:

Joo tein vissii vähän väärin tuon poiston, yritin poistaa lisää ja poista sovelluksesta, mutta ei suostunut poistamaan sit enää loppuenlopuks.

Ei auttanut, nyt koitin toimiiko toi palomuuri ja kyllä se blockii vieläkin monet ohjelmat kysymättä mitään..

Koitin ladata toista palomuuria, eikä auttanut mitään.. vaikka oli sygate päällä niin tietoturva keskus väitti että comodo firewall on käytössä.. sygate blocki netin ja kaikki.. -.- vitsi kun on taas vaikeeta. nyt poistin senki.

• esikuvaskaan

saanut poistettua omia ongelmiaan.

• ...................

Osaatkohan oikeasti käyttää HJT:a? 023-riveillä on palvelut eikä normaalisti HJT:lla pysty tekemään mitään niille, kuulostais että comodon palvelut on vielä sulla päällä.

• Make 1.2

Mulla oli aikanaan sama ongelma,Comodo kummitteli pitkään poiston jälkeen,tietoturvskeskuskin väitti tietävänsä sen olon koneella.

Kyllä se lopulta lähti kun hain niitä jämiä ja poistin ne vikasietotilassa Eraserilla,ensiksi käytin Ccleaneriä ja Regseekeriä normaalin uninstallin jälkeen,enää ei ole häirinnyt.

Nykyisin olen käyttänyt ohjelmien poistoon Revouninstalleria ja sen jälkeen tarvittaessa vielä edellä mainittuja,Eraserin kanssa oltava huolellinen.

Käyttis on mulla XP Home.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe