Terve
Tarkoitus olisi tammikuussa piipahtaa Cebussa ja kaipaisin suosituksia viihtyisästä ja edullisesta hotellista. Kuitenkin niin että painoarvo on sanalla edullinen.
Cebussa on kai jokin (sinulog) festivaali tammikuussa ja se ilmeisesti jonkinverran rajoittaa hotellitarjontaa ko. aikana?
Hotellisuosituksia Cebuun?
Ruorihattu
3
1011
Vastaukset 3
- ihan keskustassa
puiston vieressä. Hyvä palvelu ja siistit huoneet. Olen ollut siellä viitisen kertaa ja kaikki toimii.
Mut varmaan saat halvempiakin tarjouksia muilta, mutta itse arvostan puhtaita lakanoita, aamiaista ja hitusen tasoakin. - elisah1
Muistaakseni sen niminen kuin Jasmine Pension oli ihan ok (oisko joku 10e/yö eli 5e per henki) ja sen vieressä oli vielä parempija halvempi :) Lonely Planet- kirjasta löytyy ainakin tuo Jasmine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1072227- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561