Britneyn uran kohokohta tapahtui eilen!

parempi kuin koskaan

Britney teki sen! Brtneyllä ei ole ollut sitten esikoissinglen jälkeen yhtään kappaletta maailman kuningaslistan eli usan biiboardin kärjessä, mutta nyt on. :) Paskaa saa tulla jauhamaan tänne ja haukkumaan Britneytä mutta tosiasia on se, että hänhän se nyt menestys saa ja kun ajattelee esimerkiksi että madonna ja Christiina eivät ole olleet ykkösenä yli kuuuten vuoteen niin tottakai tätä arvostaa vielä enemmän . Tässä vielä voitte ihailla Britneytä ykkösenä. :)
http://www.billboard.com/bbcom/charts/chart_display.jsp?g=Singles&f=The Billboard Hot 100

33

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoittaessasi

      Britneystä ajattelet Christinaa ja Madonnaa:=) he ovat mielessäsi 24/7

    • laulutaidoillaan.

      Harmi, että Britney faneille riittää, että oma idoli tekee sama poppi paskaa vuodesta toiseen ja on alasti.

      • Billboardin

        ykkössija todistaa tasantarkkaan vaan sen, että on ulostanut amerikkalaiseen populaan menevää massamusaa... Britney ei edes tee itte kappaleitaan.


    • Love her

      Ja taas kateelliset panettelee. Se on aivan sama meneekö Britneyllä hyvin vain huonosti niin jotkut jaksaa aina yrittää mollata häntä. Parempi vaan uskoa, että tässä tytössä on sitä jotain, tuskin kaikki miljoonat ihmiset ovat väärässä.

      Sinä joka kommentoit kirjoittajan tarvetta ottaa esille Christina ja Madonna, etkö itsekin juuri vaivautunut Britneyn keskustelupalstalle ja jopa kirjoittamaan sinne? Taidat itse ajatella Britneytä 24/7? Kirjoittaako muut tähdet kappaleitaan? Itse asiassa harvat niin tekevät.

      Ihanaa kun Britneyllä menee hyvin. En malta odottaa uutta levyä ja esiintymisiä.

      • aloittaja........

        vitun sama kuka tekee kappeleet ja tekeekö artisti itse ne, koska musiikkihan se ratkaisee. En todellakaan jätä kappaleesta tykkäämättä jos se olisi vaikka marsissa tehty. :) Ja tottakai tulee veratailtua tota kolmen kolmikkoa sillä ovathan he olleet musiikki suurimpia maailman tähtiä. ´Tosin Madonnan ja Christiinan suosio on hiipunut samalla kun Britney menestyy paremmin. :)


      • tuosta suosion
        aloittaja........ kirjoitti:

        vitun sama kuka tekee kappeleet ja tekeekö artisti itse ne, koska musiikkihan se ratkaisee. En todellakaan jätä kappaleesta tykkäämättä jos se olisi vaikka marsissa tehty. :) Ja tottakai tulee veratailtua tota kolmen kolmikkoa sillä ovathan he olleet musiikki suurimpia maailman tähtiä. ´Tosin Madonnan ja Christiinan suosio on hiipunut samalla kun Britney menestyy paremmin. :)

        hiipumisista ja nousemisista,että ei Britneylläkään ole ollut mitään nousukiitoa pitkään aikaan ennen tätä,mutta se suotakoon hänelle.Viitaten vielä siihen,että kirjoittaako artistit kappaleitaan,niin kyllä Christina on itse rustailut kappaleitaan ja toiminut esim. viime levynsä Back To Basicin tuottajana.(Kuuntelen siis sekä Britneyn että Christinan tuotantoa,mutta sanon vain sen,että heidän vertailunsa on hiukan lapsellista,mutta kukapa sitä kieltämäänkään.)


      • tosiaan ratkasee,
        aloittaja........ kirjoitti:

        vitun sama kuka tekee kappeleet ja tekeekö artisti itse ne, koska musiikkihan se ratkaisee. En todellakaan jätä kappaleesta tykkäämättä jos se olisi vaikka marsissa tehty. :) Ja tottakai tulee veratailtua tota kolmen kolmikkoa sillä ovathan he olleet musiikki suurimpia maailman tähtiä. ´Tosin Madonnan ja Christiinan suosio on hiipunut samalla kun Britney menestyy paremmin. :)

        Britneyn kunniaksi on sanottava, että hän ei itse tee sitä soopaa mitä laulaa...


      • perun vähän
        tosiaan ratkasee, kirjoitti:

        Britneyn kunniaksi on sanottava, että hän ei itse tee sitä soopaa mitä laulaa...

        On Britneyllä joitain ihan hyviäkin biisejä.


      • tuote, joka
        aloittaja........ kirjoitti:

        vitun sama kuka tekee kappeleet ja tekeekö artisti itse ne, koska musiikkihan se ratkaisee. En todellakaan jätä kappaleesta tykkäämättä jos se olisi vaikka marsissa tehty. :) Ja tottakai tulee veratailtua tota kolmen kolmikkoa sillä ovathan he olleet musiikki suurimpia maailman tähtiä. ´Tosin Madonnan ja Christiinan suosio on hiipunut samalla kun Britney menestyy paremmin. :)

        laulaa just mitä käsketään...


      • tokalla viikolla sijalle 7
        tuosta suosion kirjoitti:

        hiipumisista ja nousemisista,että ei Britneylläkään ole ollut mitään nousukiitoa pitkään aikaan ennen tätä,mutta se suotakoon hänelle.Viitaten vielä siihen,että kirjoittaako artistit kappaleitaan,niin kyllä Christina on itse rustailut kappaleitaan ja toiminut esim. viime levynsä Back To Basicin tuottajana.(Kuuntelen siis sekä Britneyn että Christinan tuotantoa,mutta sanon vain sen,että heidän vertailunsa on hiukan lapsellista,mutta kukapa sitä kieltämäänkään.)

        usa:ssa ja Britney meni sijalle 1. Kolmannella viikolla Christiina tippui sijalle 17 kappaleella keeps getting better ja Britney taas todennäköisesti jatkaa sijalla 1.


      • komeilee sijalla
        tuote, joka kirjoitti:

        laulaa just mitä käsketään...

        yksi. :)


      • panosta työhönsä.
        komeilee sijalla kirjoitti:

        yksi. :)

        Ei noilla listasijoituksilla niin väliä. Kuka muistelee niitä about 20-vuoden päästä. Työnjälki se kertoo. Britneyn biisit ovat kertakäyttö kamaa, mitkä unohtuu nopeasti.


      • aloittaja........
        tuosta suosion kirjoitti:

        hiipumisista ja nousemisista,että ei Britneylläkään ole ollut mitään nousukiitoa pitkään aikaan ennen tätä,mutta se suotakoon hänelle.Viitaten vielä siihen,että kirjoittaako artistit kappaleitaan,niin kyllä Christina on itse rustailut kappaleitaan ja toiminut esim. viime levynsä Back To Basicin tuottajana.(Kuuntelen siis sekä Britneyn että Christinan tuotantoa,mutta sanon vain sen,että heidän vertailunsa on hiukan lapsellista,mutta kukapa sitä kieltämäänkään.)

        Christiinan uusi kappale keeps getting better on ollut täysi floppi. Se on jäänyt melkein kaikkialla top-20:stäkin ulos! Usa:ssa kappale meni ekalla viikolla sijalle 7 kun harvat antifanit hakivat singlen, mutta muuta suosiota USA:kaan keeps getting better ei ole saanut. Tällä viikoll eli toisella kunnon listaviikolla se tippui sijalle 17!!!!!!!!!! Ja ensi viikolla kappale on jo ulkona viralliselta listalla tota rataa. Joo kirjoittaapa Christiina isoja hittejä. Ehkäpä hänen kannattaisi antaa muiden tehdä kappaleensa jos tollasta kuraa on lopputuloksena.
        Vertaappa vaikkapa Britneyn womanizer joka teki kaikkien aikojen suurimmat nousun suoraan ykköseksi. Eli todellakin Britneyllä on huima nousukiito päällä.


      • kirjoittaa tosta
        tokalla viikolla sijalle 7 kirjoitti:

        usa:ssa ja Britney meni sijalle 1. Kolmannella viikolla Christiina tippui sijalle 17 kappaleella keeps getting better ja Britney taas todennäköisesti jatkaa sijalla 1.

        keeeps getting better ja womanizerin kilpailusta. Kiva et täällä on muitakin listanseuraajia. :)


      • juuri muistetaan kun
        panosta työhönsä. kirjoitti:

        Ei noilla listasijoituksilla niin väliä. Kuka muistelee niitä about 20-vuoden päästä. Työnjälki se kertoo. Britneyn biisit ovat kertakäyttö kamaa, mitkä unohtuu nopeasti.

        on saanut musiikinhistorian kirjoihin ennätyksiä ja suuria menestyksiä ja juuri listasijoituksethan ovat niitä joita seurataan ja uutisoidaan. Eli nyt kyllä puhuit täyttä paskaa.


      • artistin ympärillä.
        juuri muistetaan kun kirjoitti:

        on saanut musiikinhistorian kirjoihin ennätyksiä ja suuria menestyksiä ja juuri listasijoituksethan ovat niitä joita seurataan ja uutisoidaan. Eli nyt kyllä puhuit täyttä paskaa.

        Musiikin historiaan mahtuu paljon hänenlaisia tapauksia. Enimmäkseen sekoilut/tempaukset muistetaan, kuin listasijoitukset.

        Palkinnot ja alan ammattilaisten (Grammy gaalat) jäävät ensimmäiseksi mieleen. Nyt häntä pidetään supertähtenä, mutta ei enää vuosien päästä, vaan yksipuolisena artistina, jolla riitti tapahtumia myös yksityiselämässä.

        En oikein usko, että silloin pelkästään paparazzeja syytetä, vaan myös ihan ite Britneytä hänen alamäistään.


      • angsti sulla
        aloittaja........ kirjoitti:

        Christiinan uusi kappale keeps getting better on ollut täysi floppi. Se on jäänyt melkein kaikkialla top-20:stäkin ulos! Usa:ssa kappale meni ekalla viikolla sijalle 7 kun harvat antifanit hakivat singlen, mutta muuta suosiota USA:kaan keeps getting better ei ole saanut. Tällä viikoll eli toisella kunnon listaviikolla se tippui sijalle 17!!!!!!!!!! Ja ensi viikolla kappale on jo ulkona viralliselta listalla tota rataa. Joo kirjoittaapa Christiina isoja hittejä. Ehkäpä hänen kannattaisi antaa muiden tehdä kappaleensa jos tollasta kuraa on lopputuloksena.
        Vertaappa vaikkapa Britneyn womanizer joka teki kaikkien aikojen suurimmat nousun suoraan ykköseksi. Eli todellakin Britneyllä on huima nousukiito päällä.

        on päällä?Minun ei tarvitse vajota niin alas ja saada kicsejä siitä,että jos toisen artistin sinkku ei menesty niin hyvin.Jos totta puhutaan,niin Womanizer ei ole yhtään ihmeellinen kipale,kuulostaa Blackout2-tuotannolta.Mikäli Britneyn levy on täynnä tuollaisia kappaleita,niin en osta koko levyä,vaikuttaa liian yksinkertaiselta.En pidä Keeps Getting Betteriäkään minään mullistavana,mut kyllä mä sitäkin mielummin kuuntelen,ku ääni ei kuulosta miltään robotilta.Eikö esim. Hurt ollut muka menestynyt kappale?(Sehän oli hitti ympäri maailmaa.)On kyllä hienot lyriikat siinäkin kappaleessa.Christinan kappaleissa on sentään sanomaa.Tuo oli naurettava väite,että Christina kesvivertoinen ja pah!Hän on monipuolisin artisti Madonnan rinnalla ja Christina pystyy laulamaan mitä tahansa musiikkigenreä.Senkus antaa vain Britneyn porskuttaa,mutta tuo toisten artistien haukkuminen ja lesoilu on lapsellista.Ja viimeisenä sanon sen,että Brintneyn tuotannosta löytyy paljon enemmän kuraa,kun Cristinalta sitä kuraa joutuu oikein etsimään.


      • hyväksi voidaan
        artistin ympärillä. kirjoitti:

        Musiikin historiaan mahtuu paljon hänenlaisia tapauksia. Enimmäkseen sekoilut/tempaukset muistetaan, kuin listasijoitukset.

        Palkinnot ja alan ammattilaisten (Grammy gaalat) jäävät ensimmäiseksi mieleen. Nyt häntä pidetään supertähtenä, mutta ei enää vuosien päästä, vaan yksipuolisena artistina, jolla riitti tapahtumia myös yksityiselämässä.

        En oikein usko, että silloin pelkästään paparazzeja syytetä, vaan myös ihan ite Britneytä hänen alamäistään.

        lukea,että hän on voittanut urallaan 4 grammya ja yhden Latin grammynkin.Britneyllä on vain yksi Toxic-kappaleesta.


      • emmi90...
        angsti sulla kirjoitti:

        on päällä?Minun ei tarvitse vajota niin alas ja saada kicsejä siitä,että jos toisen artistin sinkku ei menesty niin hyvin.Jos totta puhutaan,niin Womanizer ei ole yhtään ihmeellinen kipale,kuulostaa Blackout2-tuotannolta.Mikäli Britneyn levy on täynnä tuollaisia kappaleita,niin en osta koko levyä,vaikuttaa liian yksinkertaiselta.En pidä Keeps Getting Betteriäkään minään mullistavana,mut kyllä mä sitäkin mielummin kuuntelen,ku ääni ei kuulosta miltään robotilta.Eikö esim. Hurt ollut muka menestynyt kappale?(Sehän oli hitti ympäri maailmaa.)On kyllä hienot lyriikat siinäkin kappaleessa.Christinan kappaleissa on sentään sanomaa.Tuo oli naurettava väite,että Christina kesvivertoinen ja pah!Hän on monipuolisin artisti Madonnan rinnalla ja Christina pystyy laulamaan mitä tahansa musiikkigenreä.Senkus antaa vain Britneyn porskuttaa,mutta tuo toisten artistien haukkuminen ja lesoilu on lapsellista.Ja viimeisenä sanon sen,että Brintneyn tuotannosta löytyy paljon enemmän kuraa,kun Cristinalta sitä kuraa joutuu oikein etsimään.

        tosi kiva kappale yksinkertaisuudessaan. :) Mutta video on ylivoimaisesti Britneyn paras. Ja hän näyttää kauniilta ja hyvinvoivalta. Minä ainakin suon Britneylle suosion kaiken sen jälkeen mitä hän käynyt läpi.


      • emmi91...
        artistin ympärillä. kirjoitti:

        Musiikin historiaan mahtuu paljon hänenlaisia tapauksia. Enimmäkseen sekoilut/tempaukset muistetaan, kuin listasijoitukset.

        Palkinnot ja alan ammattilaisten (Grammy gaalat) jäävät ensimmäiseksi mieleen. Nyt häntä pidetään supertähtenä, mutta ei enää vuosien päästä, vaan yksipuolisena artistina, jolla riitti tapahtumia myös yksityiselämässä.

        En oikein usko, että silloin pelkästään paparazzeja syytetä, vaan myös ihan ite Britneytä hänen alamäistään.

        palkintoja piece of me videostakaan turhan varmaan ole annettu. Täällä taas on turhaa tappelua. En itse voisi sanoa Britneytä yksinkertaisena aristina. Blackout oli suuri muutos musiikissa. Ja muutenkin Britneyn tää nykyinen musiikki on arvostettua kriitikoiden silmissä. Womanizer on ympäri maailmaa listohjen kärjessä ja kriitikotkin tykkäävät. Se Christiinan uusi kappale on kans ihan hyvä, mutta valitettavasti se on hieman tylsä ja mitäänsanomaton. Ehkäpä kappaleesta puuttuu juuri se hittipotku. No toivottavsti Christiinalta tulee nyt hyviäkin kappaleita, että pääsisi Britneyn kanssa samaan sarjaan. Ps. itse yritin olla aika puolueeton tässä näin, sillä sekä Christiina että Britney ovat asemansa ansainneet omalla tavallaan.


      • kun'

        aloittaja itse ottaa esille kaksi muuta artistia Britneyn lisäksi hän silloin kutsuu muutkin arvioimaan ja vertailemaan näitä kaikkia. Daa! Ei se mun ongelma ole jos teillä on Christiina ja Madonna mielessä 24/7. lisäksi fanisodat on niin vuotta -99 yrittäkää päästä senyli!!


      • nvokbåö
        kun' kirjoitti:

        aloittaja itse ottaa esille kaksi muuta artistia Britneyn lisäksi hän silloin kutsuu muutkin arvioimaan ja vertailemaan näitä kaikkia. Daa! Ei se mun ongelma ole jos teillä on Christiina ja Madonna mielessä 24/7. lisäksi fanisodat on niin vuotta -99 yrittäkää päästä senyli!!

        Ïhme että tällä palstalla on taas britney vs christina-vertailu meneillään. Aina kun jompikumpi saavuttaa menestystä,saa hitin tai tekee jonkin tempauksen,otetaan toinen vertailuun samantien! Britnmeyn etuna on se että hän on pysynyt pop/rnb-puolella mikä on turvallista sen kannalta jos haluaa taata menestystä biiseilleen. Varma pop-dance-kama kun uppoaa juuri jenkkeihin takuuvarmasti. Aguileran nykuiset biisit ovat kuitenkin kaikkea muuta kuin popdancea.eikä siksi hänen ja britenyn biisien menestystä voi edes vertailla.

        Miettikää että jos B. siirtysi C:n harjoittaman jazz/soul/popin puolelle,nousisiko millekään listalle,puhumattakaan Billboardista! Christinan takavuosien menestystä(genie in a bottle,lady marmalede,dirrty,beautiful) ei pidä unohtaa vaikka nykyinen tuotanto ei miellyttäisikään tai olisikaan samankaltainen menestys! Tai nousihan hänen Back to basic-albumi 15maan listaykköseksi ja aint no other man-hitti kaikkien listojen kärkeen v.2007!


      • vbndfj
        kun' kirjoitti:

        aloittaja itse ottaa esille kaksi muuta artistia Britneyn lisäksi hän silloin kutsuu muutkin arvioimaan ja vertailemaan näitä kaikkia. Daa! Ei se mun ongelma ole jos teillä on Christiina ja Madonna mielessä 24/7. lisäksi fanisodat on niin vuotta -99 yrittäkää päästä senyli!!

        ja minusta Madonna mukaanotto tähän vertailuun on sikäli turhaa että hän on aivan omanluokkansa artisti ja esiintyjä. vaikka B ja C ovatkin 90luvun lopun ja 2000luvun alun kuumimmat popkimmat,ja tienanneeet kymmeniä miljoonia urallaan,ei heitä voi M:ään vertailla siltikään.

        KOSKA MADONNA ON:
        -Myynyt yli 200miljoonaa levyä
        -saavuttanut melkein 60 megahittiä maailmalla(joista monet #1 kautta maailman)
        -tienannut 500miljoonan dolalrin omaisuuden
        -on maailman menestyvin kiertueartisti
        -tienaa vuosittain 40-150miljoonaa!
        -ja lukuisia muita ennätyksiä


      • tämän hetkisistä
        emmi91... kirjoitti:

        palkintoja piece of me videostakaan turhan varmaan ole annettu. Täällä taas on turhaa tappelua. En itse voisi sanoa Britneytä yksinkertaisena aristina. Blackout oli suuri muutos musiikissa. Ja muutenkin Britneyn tää nykyinen musiikki on arvostettua kriitikoiden silmissä. Womanizer on ympäri maailmaa listohjen kärjessä ja kriitikotkin tykkäävät. Se Christiinan uusi kappale on kans ihan hyvä, mutta valitettavasti se on hieman tylsä ja mitäänsanomaton. Ehkäpä kappaleesta puuttuu juuri se hittipotku. No toivottavsti Christiinalta tulee nyt hyviäkin kappaleita, että pääsisi Britneyn kanssa samaan sarjaan. Ps. itse yritin olla aika puolueeton tässä näin, sillä sekä Christiina että Britney ovat asemansa ansainneet omalla tavallaan.

        kappaleiden menestymisestä näillä artisteilla,niin silloin Christinan single ei ole samassa kastissa,mutta jos kokonaisuudessaan tarkastellaan tuotantoa,niin Britneyllä on matkaa tällaisiin laatusuorituksiin:

        http://www.youtube.com/watch?v=LzGlTo7pVjA

        http://www.youtube.com/watch?v=dCFn6HEgJ0k


      • Nimetön
        aloittaja........ kirjoitti:

        vitun sama kuka tekee kappeleet ja tekeekö artisti itse ne, koska musiikkihan se ratkaisee. En todellakaan jätä kappaleesta tykkäämättä jos se olisi vaikka marsissa tehty. :) Ja tottakai tulee veratailtua tota kolmen kolmikkoa sillä ovathan he olleet musiikki suurimpia maailman tähtiä. ´Tosin Madonnan ja Christiinan suosio on hiipunut samalla kun Britney menestyy paremmin. :)

        vaikka madonnan suosio listasijoituksilla on jonkin verranlaskenut, niin hänen sticky and sweet kiertue on tuottanut jo yli 120-miljoonaa dollaria ja se on vasta puolessa välissä. mutta tykkään silti myös britneystä.


      • pitäisi odottaa
        emmi91... kirjoitti:

        palkintoja piece of me videostakaan turhan varmaan ole annettu. Täällä taas on turhaa tappelua. En itse voisi sanoa Britneytä yksinkertaisena aristina. Blackout oli suuri muutos musiikissa. Ja muutenkin Britneyn tää nykyinen musiikki on arvostettua kriitikoiden silmissä. Womanizer on ympäri maailmaa listohjen kärjessä ja kriitikotkin tykkäävät. Se Christiinan uusi kappale on kans ihan hyvä, mutta valitettavasti se on hieman tylsä ja mitäänsanomaton. Ehkäpä kappaleesta puuttuu juuri se hittipotku. No toivottavsti Christiinalta tulee nyt hyviäkin kappaleita, että pääsisi Britneyn kanssa samaan sarjaan. Ps. itse yritin olla aika puolueeton tässä näin, sillä sekä Christiina että Britney ovat asemansa ansainneet omalla tavallaan.

        hieman enemmän panostusta uransa takia. Comeback kyseessä ja ääntä on muutettu liian paljon tuossa Womanizer kappaleessa ja joissain Blackout kappelissa. Samoin myös, että jälleen seksikkyys ja paljas pinta auttaa musa ja videolistojen kärkeen.

        Kappaleissa ei ole kummoista sanomaa, paitsi Britneyn elämästä ja hänen miehistään, jotka ovat käyttäneet häntä hyväksi jne... (Kappaleiden kirjoittajien silmin, ei itse artistin)

        Kyllä sitä pitäisi odottaa jotain enemmän. Meinaako Britney jatkaa samanlaisella tyylillä vielä monta vuotta? Vielähän se "noin" nuorena onnistuu, kun ulkonäkökin on kohdallaan jne...


      • yreyare
        tokalla viikolla sijalle 7 kirjoitti:

        usa:ssa ja Britney meni sijalle 1. Kolmannella viikolla Christiina tippui sijalle 17 kappaleella keeps getting better ja Britney taas todennäköisesti jatkaa sijalla 1.

        KGB nousi listan sijalle seitsemän ilman mitään promootiota. Musiikkivideo on vasta tulossa ja radiosoitto on kasvanut kokoajan.

        Britneyn Womanizer video on jo tullut ja radiosoitto lähti laskuun. Hypetys alkaa olla ohi.


    • muuta kuin musaa

      Vau. Edes Britneyn fanit eivät voi fanittaa pelkästään Britneyn musiikkia vaan he fanittavat idolinsa jatkuvaa vertailua Christinaan ja Madonnaan joiden musiikista he oikeasti pitävät vaikkeivat osaa myöntää sitä!

      • olen B-fani

        mut en kyllä pidä madonnan lauluista. Joistakin Christinan kylläkin. Kyllä mä nyt olen vaan Britneyn fani, koska pidän juuri hänen musiikistaan.


    • kuraa

      tuotanto on huonoo ja akka on lahjaton. mitä ihme puhetta se on että muka musiikki ratkasee?jos musiikki ratkasis niin britney ei olis koskaan saanukkaan levytyssopimusta.

      ämmä voi saada vaikka viiskymmentä listaykköstä eikä silti osaa mitää. ketä tässä nyt pitäis vituttaa?

      • ainakin

        Miten te ihmiset jaksatte vaivautua tänne haukkumaan? Makuasioista ei voi kiistellä. Moni (AIKA MONIKIN YMPÄRI MAAILMAA) pitää Britneystä. Kyllä hänessä vaan täytyy siis olla sitä jotain.


      • oikein urakalla.
        ainakin kirjoitti:

        Miten te ihmiset jaksatte vaivautua tänne haukkumaan? Makuasioista ei voi kiistellä. Moni (AIKA MONIKIN YMPÄRI MAAILMAA) pitää Britneystä. Kyllä hänessä vaan täytyy siis olla sitä jotain.

        Siksi hyvin harvoin muuttuu, koska ite artisti on laiska ja enimmäkseen juhlimassa. (No nyt sentään rauhoittunut, kun isä pisti rajat ja pystyi takoamaan järkeä päähän.)

        Nämä artistit jotka ottavat työnsä vakavasti, niin tekevät omaa matskua ja haluavat panostaa musiikkiin. Siksi levyjä ei ilmesty kerran vuodessa, mikä on ihan hyvä asia. Toista se on tuote-Britneyn kohdalla.


      • on kehua?
        ainakin kirjoitti:

        Miten te ihmiset jaksatte vaivautua tänne haukkumaan? Makuasioista ei voi kiistellä. Moni (AIKA MONIKIN YMPÄRI MAAILMAA) pitää Britneystä. Kyllä hänessä vaan täytyy siis olla sitä jotain.

        jos et kestä asiaan liittyvää kritiikkiä nii jo on.britney on lahjaton.ei osaa laulaa kovin hyvin ja ääni on aina muokattu eikä ikinä laula livenä.musa on kertakäyttöhuttua eikä se mitään osaa soittaakaan.eikä se osaa lauluja tehdäkään.tanssijoitaki löytyy parempia.

        eli miten listaykköset vaikuttaa tohon asiaan?emmä sen perusteella valkkaa musaani että kuinka moni muu kuuntelee vaikka kuuntelis koko maailma.osaammä itekki päättää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1868
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1749
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1562
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      168
      1131
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      860
    Aihe