Osaisiko joku kertao, mitä etanat ja kotilot tarkoittavat unessao? Näin unta, jossa kävelin rannalla, jonka maa oli kivinen, ei hiekkainen ja poimin sieltä ensin tyhjän kotilon äidilleni, sillä ajattelin, että hän keksii sille käyttöä.. esim. akvaarioon. Olin innoissani siitä, että löysin tuollaisen kova -ja paksukuorisen kierrekotilon, joita en ole suomests ennen rannalta löytänyt.. sitten aloin etsiä niitä lisää, mutta kun löysin, niin hieman säpsähdin, kun sisältä työntyikin musta etana.. loput kotilot olivatkin "elävän etanan täytteisiä" ja yksi etana ilman kotiloa venyi kauheasti pituutta ja hyppäsi ja takertui jalkaani. Hyij! En pitänyt siitä, sillä se oli niin limainen ja niljakkaan-näköinen ja vieläpä ihan musta.. Sain irroitettua sen itsestäni ja heitin inhoten pois..
Mitähän mahtaa tarkoittaa?
Mainitakseni vielä unessani minulla oli päässä ruskea huivi, jota yritin saada paremmin paikoilleen ja silloin siinä oli myös serkkuni.
-etanat ja kotilot-
unestani heräsin..
0
1197
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199