Onko kaikki tyttäresi

vain poikia

leikkineet pieninä nukeilla?
Millaisia äitejä heistä on tullut, jos eivät olleet nukeista kiinnostuneita?

18

825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapseni,,

niin tyttö, kuin pojatkin, ovat leikkineet nukeilla, autoilla, ötököillä, Hemaneilla.

Ei mitään eroa, nuorimmaiseni, poika, kävi jo 12v hoitamassa naapurien pieniä, ja hyvä hoitaja olikin. Edelleen lapset "rakastavat" häntä, tulee äärettömän hyvin toimeen heidän kanssaan, vaikka vielä poikamies onkin, monia kummilapsia kylläkin.

Lapsista muilla on omia lapsia, jopa yksi lapsenlapsi.

En ole huomannut eroa, hyvä äiti, ja hyviä lapsenhoitoon osallistuvia isiä ovat.

• 1943

ovat leikkineet nukeilla. Yhteen aikaan kaikkien nukkien nimi oli Helena, oli Sini-Helena, Iso-Helena ja Helinakin. Heillä ei ole vielä lapsia, mutta kummilapsia on. Hyvää huolta pitävät näistä ja hyvin tulevat toimeen lasten kanssa yleensäkin.

• 6-v. leikki pienempänä traktoreilla, ne olivat kaikki kaikessa.
      Ne kiinnostivat ihan oikeestikin, johtuen varmaan siitä kun oli päivät täällä hoidossa ja aina piti mennä pappan kanssa "hommiin".
      "Hommihaalarit" päälle ja traktorin hyttiin, se se oli jotakin!

Nyt tietysti on Barbit ja "Brätsit", joita tarvitaan.

Nuoremmalle pojantyttärelle ostimme lahjaksi jopa polkutraktorin, vanhemmalle ei vielä uskallettu, kun pelkäsimme, jos luulevat meidän poikaa kaivanneen.

Yhtä rakkaitahan ne on, ovat kumpia hyvänsä.

• leikkinyt nukeilla

Pelasi aika pienestä lähtien kaikenlaisia pelejä.
      Oli hyvä urheilussa.
      Hänellä on yksi lapsi, ei ole äidillinen mutta hyvin sitova lastaan kohtaan.
      Ei ole myöskään talousihminen.
      Loistava uraputki on, oikea uranainen.
      Sukulaispoika leikki nukeilla ja oli kiinnostunut hyvin pienestä pitäen kampaamisesta ja meikkaamisesta.
      osoittautui että hän on homo, ei se mitään haittaa, älykäs ja erittäin fiksu mies on.

• aloittaja

Kysyin tätä nukkeasiaa kun olin huolestunut poikani tytöstä. Ei leiki nukeille,on osteltu kaikenlaisia, pehmeitä ja kovia. Siellä ovat sikinsokin romuläjissä. Jospa hänestä tulisi sopiva ihminen johonkin "putkeen".

• :)))))

Sitä tarkoita suinkaan.
        Muistan kun appeni järkyttyi, kun ostin pojalle nukenvaunut, ja oman vanhan nukkeni siihen vaaviksi laitoin. (vaunut oli faneriset, ilman kuomua)
        selvästi "pelkäsi", että moinen nyt ainakin sysää lapsen seksuaalivähemmistöön.

Mitä upein isä, nykyisin omille lapsilleen, ja nuorena oli liiankin kova tyttöjen "kaataja", sain useampaakin "jätettyä tyttöystävää" lohdutella.

en aivan varmasti leikkien usko vaikuttavan siihen millainen tulee.

Itse kiipeilin puissa, katoilla, ja pelkkiä poikia oli kavereina, tyttöjä ei asunut lähellä. Silti aivan kohtuullisen onnistunut 5 lapsen äiti minusta tuli.
        Ilman nukkeleikkejä, tai kotileikkejä.

• sukulaispoika?
        aloittaja kirjoitti:

Kysyin tätä nukkeasiaa kun olin huolestunut poikani tytöstä. Ei leiki nukeille,on osteltu kaikenlaisia, pehmeitä ja kovia. Siellä ovat sikinsokin romuläjissä. Jospa hänestä tulisi sopiva ihminen johonkin "putkeen".

Ajattelin ensin aloitusta, että ompahan taas aihe, mutta väärässä olin.

Tuli vain mieleeni ne meidän lapsuusajat, kivet, kävyt ja astianpalat, mutta ensimäisen nuken kun sain, siis tein koulussa, niin Helena se oli!

Omat tyttäreni leikki naapurien lasten kanssa yleensä ulkona. Oli heillä nukkejakin, mutta nalleja ja muita eläimiä apinasta lähtien.

Siis tärkein lapsenlapsistani, tuo ilmiö homo!

Nyt pitäisi tietenkin viellä määritellä ikä, mutta tytär 4-v on vasta nyt hyväksynyt jonkun nukkevauvan, kuten poika 2-v ryöstelee niitä häneltä. Molemmilla on nukenrattaat, mutta usein siellä on muita kamoja, kun mennään töihin tai torille.

Molemmat pukeutuvat "perintönä" saatuihin prinssessa mekkoihin ja molemmat töhrivät naamansa huulipunalla, kun olivat salaa ottaneet.

Poika on kyllä enemmän huomioinnut traktorit ja korjaa innokkaasti iskän ruohonleikkuria. Muuten matkivat viellä toinen toisiaan.

Yllättävä huomio poikalapsesta, jota itselläni ei ollut. Vaippoja vaihdettaessa, etenkin aamuisin, niin kikkeli nousee ja kovettuu. Pissaa tulee, kuin ajokoiralla, kun iltaisin pitäisi mennä nukkumaan, eikä vaippoihin saisi pissata enää, kuten on opetettu.

Aivan asiaton kommentti on kyllä tämä, että ko. pojasta oli sukulais mies maininnut, että tuosta tulee iso m...uinen mies, kuten isänsä ja jos itse muistelen omia veljiäni, niin totta se on.

Mutta kenestä tulee homo/lesbo, siitä olen vakuuttunut, että vanhempien kasvatus ei siihen vaikuta. Rikollisuus ja muu epärehellisyys voi kuitenkin johtua kasvatuksesta, mutta siihenkin vaikuttaa kunkin ihmisen aikuisajan elämä on alkanut.

• tee ketään
        :))))) kirjoitti:

Sitä tarkoita suinkaan.
        Muistan kun appeni järkyttyi, kun ostin pojalle nukenvaunut, ja oman vanhan nukkeni siihen vaaviksi laitoin. (vaunut oli faneriset, ilman kuomua)
        selvästi "pelkäsi", että moinen nyt ainakin sysää lapsen seksuaalivähemmistöön.

Mitä upein isä, nykyisin omille lapsilleen, ja nuorena oli liiankin kova tyttöjen "kaataja", sain useampaakin "jätettyä tyttöystävää" lohdutella.

en aivan varmasti leikkien usko vaikuttavan siihen millainen tulee.

Itse kiipeilin puissa, katoilla, ja pelkkiä poikia oli kavereina, tyttöjä ei asunut lähellä. Silti aivan kohtuullisen onnistunut 5 lapsen äiti minusta tuli.
        Ilman nukkeleikkejä, tai kotileikkejä.

homoksi.
        Voi pojatkin leikkiä nukeilla.
        Mutta tämä sukulaispoikani oli aivan ylenpalttisen kiinnostunut nukeista, meikkaamisesta ja kampaamisesta.
        Nämä asiat olivat hänelle yli kaiken, oikeastaan muut leikit eivät kiinnostaneet lainkaan.

• anna virikkeitä
        aloittaja kirjoitti:

Onhan sitä muutakin kuin lastenhoito?
        Virikkeitä lapselle pitää antaa.
        Osta paletti ja pensselit, kyniä ja paperia.
        Kunnon urheiluvälineet. Palettipuku, luistimet, sukset, jääkiekkomaila, pyörä, merkki lenkkarit ja oikean kokoiset. Nuket hyllylle jos lapsen äiti antaa laittaa? Osta kannettava. Kannusta kirjoittamaan vaikka omaa päiväkirjaa.
        Anna herrantähden vapaus valita mitä tekee.
        Jos hankkii lapsia varmaan oppii hoitamaankin. Ei niitä nukeilla opetella.

• kirjotuksesi
        sukulaispoika? kirjoitti:

Ajattelin ensin aloitusta, että ompahan taas aihe, mutta väärässä olin.

Tuli vain mieleeni ne meidän lapsuusajat, kivet, kävyt ja astianpalat, mutta ensimäisen nuken kun sain, siis tein koulussa, niin Helena se oli!

Omat tyttäreni leikki naapurien lasten kanssa yleensä ulkona. Oli heillä nukkejakin, mutta nalleja ja muita eläimiä apinasta lähtien.

Siis tärkein lapsenlapsistani, tuo ilmiö homo!

Nyt pitäisi tietenkin viellä määritellä ikä, mutta tytär 4-v on vasta nyt hyväksynyt jonkun nukkevauvan, kuten poika 2-v ryöstelee niitä häneltä. Molemmilla on nukenrattaat, mutta usein siellä on muita kamoja, kun mennään töihin tai torille.

Molemmat pukeutuvat "perintönä" saatuihin prinssessa mekkoihin ja molemmat töhrivät naamansa huulipunalla, kun olivat salaa ottaneet.

Poika on kyllä enemmän huomioinnut traktorit ja korjaa innokkaasti iskän ruohonleikkuria. Muuten matkivat viellä toinen toisiaan.

Yllättävä huomio poikalapsesta, jota itselläni ei ollut. Vaippoja vaihdettaessa, etenkin aamuisin, niin kikkeli nousee ja kovettuu. Pissaa tulee, kuin ajokoiralla, kun iltaisin pitäisi mennä nukkumaan, eikä vaippoihin saisi pissata enää, kuten on opetettu.

Aivan asiaton kommentti on kyllä tämä, että ko. pojasta oli sukulais mies maininnut, että tuosta tulee iso m...uinen mies, kuten isänsä ja jos itse muistelen omia veljiäni, niin totta se on.

Mutta kenestä tulee homo/lesbo, siitä olen vakuuttunut, että vanhempien kasvatus ei siihen vaikuta. Rikollisuus ja muu epärehellisyys voi kuitenkin johtua kasvatuksesta, mutta siihenkin vaikuttaa kunkin ihmisen aikuisajan elämä on alkanut.

...kyllä nousi karvat pystyyn!"Rikollisuus ja muu epärehellisyys voi johtua (KASVATUKSESTA)...Kuin voit noin kirjottaa?Ei kai kukaan vanhempi lapsiaan kehota rikollisuuteen taikka muuhunkaan pahuuteen.
        Vaikka olinkin yksinhuoltaja,silti koitin aina huolehtia siitä et mikä oikein,mikä väärin.Jokus kovallakin kädellä,(tunnustan).Muistan hyvin kuinka
        aina,jos jotain sattu ni se oli yksinhuoltajan lasten syy.Syyspäivän jatkoo.

• aloittaja
        anna virikkeitä kirjoitti:

Onhan sitä muutakin kuin lastenhoito?
        Virikkeitä lapselle pitää antaa.
        Osta paletti ja pensselit, kyniä ja paperia.
        Kunnon urheiluvälineet. Palettipuku, luistimet, sukset, jääkiekkomaila, pyörä, merkki lenkkarit ja oikean kokoiset. Nuket hyllylle jos lapsen äiti antaa laittaa? Osta kannettava. Kannusta kirjoittamaan vaikka omaa päiväkirjaa.
        Anna herrantähden vapaus valita mitä tekee.
        Jos hankkii lapsia varmaan oppii hoitamaankin. Ei niitä nukeilla opetella.

niin varmasti on virikkeitä, tosin ei vielä kirjoita, aloitti syksyllä koulun. Osaa kyllä tietokonetta käyttää.
        Neuvoistasi ei ollut nyt hyötyä.

• et ole 60+
        kirjotuksesi kirjoitti:

...kyllä nousi karvat pystyyn!"Rikollisuus ja muu epärehellisyys voi johtua (KASVATUKSESTA)...Kuin voit noin kirjottaa?Ei kai kukaan vanhempi lapsiaan kehota rikollisuuteen taikka muuhunkaan pahuuteen.
        Vaikka olinkin yksinhuoltaja,silti koitin aina huolehtia siitä et mikä oikein,mikä väärin.Jokus kovallakin kädellä,(tunnustan).Muistan hyvin kuinka
        aina,jos jotain sattu ni se oli yksinhuoltajan lasten syy.Syyspäivän jatkoo.

Vai oletko? Minulle tuli mieleeni vain silloin kirjoittaessani tapa kotiseudullani.

Kun vanhemmat, siis aviopari lapsineen ja vanhemmat käyttivät röyhkeästi ns. "omankädenoikeutta", niin lapset jatkoivat samaa, koska se oli heille luonnollista.

Silloin ei ollut siellä ainakaan ketään yksinhuoltajaa, joten tuntemukseni ei siten Sinuun osu.

Sitten tuo kylän tapa osui myös minuun ja sisareeni, kun lähdimme maailmalle.

Jatkon voit tietää, mutta onneksi, kunnes pahenpaa tapahtui, tulimme "järkiimme" ja ymmärsimme toisten omaisuuden tärkeyden.

Itse koulumaailmassa ja myös kaupassa työskenneellä tiedän, että nuorison on hyvin vaikea hallita esim. karkkihimoa kaupoissa ja nuorison meikkejen suhteen.

Ei TODELLAKAAN niistä eroitu yksinhuoltajat ja avioparit, koska aviossa olevatkin voivat olla tavallaan ns. yksinhuoltajia. Kuten minäkin. Mies matkoilla jatkuvasti ja minun vastuulla lasten kasvatus.

Vanhin tyttäreni on huippurehellinen, mutta nuorempi otti alakoulussa jonkun kumin/kynän/, en muista mitä, mutta saunareissulla hän sitten tunnusti minulle, että niin hän teki.

Omalla lapsellani on kaksi lasta ja vaikka ei olekkaan yksinhuoltaja, niin eivät ole aviossa lasten isän kanssa ja sitäpaitsi on juuri muuttamassa aivan eri osoitteeseen. Harmi.

• Antifeministi . .

Apinalapsille annettiin nukkeja ja leikkiautoja. Naaraspuoliset apinalapset suosivat nukkeja ja urospuoliset suosivat autoja.

• Fridanna

Tytär tyttökavereineen taisi vielä 13-14 -vuotiaana leikkiä barbeilla, mutta kyllä pihalla remusivat siinä kuin muutkin. Poika taas ajoi meidän kaikkien pyörät ojanpohjia myöten, pissasi toisen kerroksen ikkunasta, poltti silmäripsensä. Oli siis melko raisu. Molemmilla on tyttöjä, joista nuorimmatkin jo aikuistuvat. Paremmin ovat kasvattaneet lapsensa kuin me.

• kaikenlaisilla  

leluilla, eivätkä nuket olleet pääosassa koskaan. Eivät ole äideiksi tulleet, eivät ole halunneet lapsia. Toinen saattaa ottaa joskus adoptiolapsen ulkomailta, toinen ei sitäkään. En tiedä muuttuuko mieli vielä ennen kuin biologinen kello tikittää viimeisen hetken, en välitäkään. Helpompaa, kun ei ole lapsenlapsia.

• 1943

en ole vielä mummo. Olen sanonut lapsille, että on heidän oma asiansa. Meitä on niin paljon täällä maapallolla, ettei kaikkien tarvitse lisääntyä. Itsekin sain lapseni biologisesti viime tipassa. Lapsettomana huolehdin paljon muiden lapsista.

• Jatta

kaikki tyttäreni ovat poikia. Eli minulla on kolme poikaa, ei yhtään tytärtä. Yhdelle pojalle piti parivuotiaana ostaa nukke ja pienet rattaat. Niitä hän työnsi kauppareissuilla mukana. Erittäin lapsirakas hänestä tuli.

• Pirre*

olen ollut kohtalaisen hyvä äiti, vaikken leikkinytkään nukeilla.

Myös vanhempi tyttäreni ei paljoa perustanut nukeista, ja silti on perusteellisen hyvä emo lapsilleen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      146
      6937
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5876
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5066
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      44
      4607
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4008
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      65
      3167
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3100
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2742
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2374
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2293
    Aihe