Jaguar

X-Type Estate 2.0D

Olen aikeissa ostaa kyseisen auton käytettynä, 2004. Löytyykö kokemuksia yms. huomioitavaa asiaa... Kiitos vastauksista.

44

4451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi 788

      Ei ole mitään tekemistä Jaguarin kanssa!
      Mondeon tekniikka! Osta Mondeo mielummin.
      Myyntikikka, luulevat köyhemmätkin olevansa rikkaampia kun on kisunkuva keulilla. Älä osta!

      • jaggemiäs

        Olikos tuossa äksässä 13 vai 18% samaa mondeon kanssa. Kyllä se siis mielestäni ihan jagge on. Nykyäänhän joka automerkillä on osat keskenään sekaisin ja alihankkijat tekee loput.

        Kateellisten panettelua noi mondeo-höpinät!


      • jussi 788
        jaggemiäs kirjoitti:

        Olikos tuossa äksässä 13 vai 18% samaa mondeon kanssa. Kyllä se siis mielestäni ihan jagge on. Nykyäänhän joka automerkillä on osat keskenään sekaisin ja alihankkijat tekee loput.

        Kateellisten panettelua noi mondeo-höpinät!

        Löytyihän sieltä yksi joka on mennyt retkuun!
        Hei, Jaggemiehet ei ajele Äxillä!

        Ps. 2JAGGEA tallissa ja kumpikaan ei todellakaan ole ÄXÄ!


      • jaggeja?
        jussi 788 kirjoitti:

        Löytyihän sieltä yksi joka on mennyt retkuun!
        Hei, Jaggemiehet ei ajele Äxillä!

        Ps. 2JAGGEA tallissa ja kumpikaan ei todellakaan ole ÄXÄ!

        Mallit ja vuosimallit?


      • niiiimpäniiiin
        jussi 788 kirjoitti:

        Löytyihän sieltä yksi joka on mennyt retkuun!
        Hei, Jaggemiehet ei ajele Äxillä!

        Ps. 2JAGGEA tallissa ja kumpikaan ei todellakaan ole ÄXÄ!

        miksi joku jolla on monta jaggea tallissa on kateellinen jos toinen kyselee x jagesta, heh ei kuulosta realistiselta =)
        x type on hieno auto voisin itsekin ostaa semmoisen.....jos laittaa mondeon ja x typen vierekkäin niin kenellekään ei jää epäselväksi kumpi on jagge ja kumpi mondeo. se on se pääasia eikä sillä ole merkitystä josko niissä pellin alla tai alustassa on jotain samoja komponentteja käytetty.
        mondeomiehille tiedoksi että mondeo on ihan hieno auto.


      • taas joku am.........
        jussi 788 kirjoitti:

        Löytyihän sieltä yksi joka on mennyt retkuun!
        Hei, Jaggemiehet ei ajele Äxillä!

        Ps. 2JAGGEA tallissa ja kumpikaan ei todellakaan ole ÄXÄ!

        Taas joku amisviiksi tuli tänne höpisemään omiaan.
        Volkkarimiehet ei aja gofilla. Skodamiehet ei aja Octavialla. Fordmiehet ei aja Focucsella. Toyotamiehet ei aja Corollalla, tuon sinun logiikkasi mukaan.
        Jaguar x-type on Jaguar siinä missä muutkin, minulla on S-type, mutta voisi olla x-typekin.


      • jagumara
        taas joku am......... kirjoitti:

        Taas joku amisviiksi tuli tänne höpisemään omiaan.
        Volkkarimiehet ei aja gofilla. Skodamiehet ei aja Octavialla. Fordmiehet ei aja Focucsella. Toyotamiehet ei aja Corollalla, tuon sinun logiikkasi mukaan.
        Jaguar x-type on Jaguar siinä missä muutkin, minulla on S-type, mutta voisi olla x-typekin.

        hej
        itsellä on s-type v6 vm 01 mootorin alapää on fordin ja monet muut osat.On mulla pari fordiakin scorpio ja probe joten näihin autoihin olen tutustunut hyvin.Miksi valitsin s-typen enkä x johtuu vaan siitä että se näytti enemmän jaguaarilta.Olen 57 v joten muistan nuo alkuperäiset s-typet,jos olis varaa niin semmonenkin olis tallissa.Jaguaarin laatu ei ole parempi kuin keskiverto auton(minulla on ollut s-type 4 vuotta)Mutta kyllä sen sietää jos tykkää jagesta.Kyllä mua aina ilahduttaa kun x typen liikenteessä näkee ihan kuin minkä muun jagen.On se JAGUAR.Onko muuten sama Jussi jolla on v8 ja on paljo tietoa tekniikasta(kissankulma)Jos niin olen kaivannut sinun kommenteja!!Sillä niitä asiantuntijoita on niin vähän.Makuasiathan on eri asia.Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä tai sitten ninnkuin Irwin tuplat.
        Mara


      • jussi6677
        jagumara kirjoitti:

        hej
        itsellä on s-type v6 vm 01 mootorin alapää on fordin ja monet muut osat.On mulla pari fordiakin scorpio ja probe joten näihin autoihin olen tutustunut hyvin.Miksi valitsin s-typen enkä x johtuu vaan siitä että se näytti enemmän jaguaarilta.Olen 57 v joten muistan nuo alkuperäiset s-typet,jos olis varaa niin semmonenkin olis tallissa.Jaguaarin laatu ei ole parempi kuin keskiverto auton(minulla on ollut s-type 4 vuotta)Mutta kyllä sen sietää jos tykkää jagesta.Kyllä mua aina ilahduttaa kun x typen liikenteessä näkee ihan kuin minkä muun jagen.On se JAGUAR.Onko muuten sama Jussi jolla on v8 ja on paljo tietoa tekniikasta(kissankulma)Jos niin olen kaivannut sinun kommenteja!!Sillä niitä asiantuntijoita on niin vähän.Makuasiathan on eri asia.Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä tai sitten ninnkuin Irwin tuplat.
        Mara

        Mutta silti minun mielestäni Äxää arvostetaan ihan liikaa. Kyhnyt veks ajattelua... Ps. kaks kissaa tallissa (isoa).


      • jaggeja II?
        jussi6677 kirjoitti:

        Mutta silti minun mielestäni Äxää arvostetaan ihan liikaa. Kyhnyt veks ajattelua... Ps. kaks kissaa tallissa (isoa).

        mallit ja vuosimallit?


      • Jussi667
        jaggeja II? kirjoitti:

        mallit ja vuosimallit?

        En ala profiloitumaan.
        Silti mielipiteeni on oikeutettu.
        X=Mondeo
        Menkää X:illänne autotapahtumiin niin saatte varmaan huomiota;)


      • UKKO OLET.
        Jussi667 kirjoitti:

        En ala profiloitumaan.
        Silti mielipiteeni on oikeutettu.
        X=Mondeo
        Menkää X:illänne autotapahtumiin niin saatte varmaan huomiota;)

        SYVIN OSAANOTTO TYHMYYTESI JOHDOSTA.


      • jaggeja III?
        Jussi667 kirjoitti:

        En ala profiloitumaan.
        Silti mielipiteeni on oikeutettu.
        X=Mondeo
        Menkää X:illänne autotapahtumiin niin saatte varmaan huomiota;)

        Mielipiteelläsi X-typestä ei ole mitään väliä. Katkeraa vaan.

        Ymmärrät sentään hävetä omia raatojasi.


      • jaggemiäs
        jussi 788 kirjoitti:

        Löytyihän sieltä yksi joka on mennyt retkuun!
        Hei, Jaggemiehet ei ajele Äxillä!

        Ps. 2JAGGEA tallissa ja kumpikaan ei todellakaan ole ÄXÄ!

        En ole mennyt retkuun mikäli minusta puhut. Kuten sanoin, äksässä oli se max 18% samaa kuin fordissa. Loput on sitten ihan "aitoa" jaggea. Se sitten että onko minun jaggessa samanlaiset iskarit ja jouset ja mitkälie tukivarret kuin mondeossa ei yhtään himmennä autoni tunnelmaa. Eikä tuo minun jagge mikään köyhien auto ole. Isomoottorisin äksä parhaimmalla varustetasolla. Uuden hinta vuonna -04 keikkui siellä 60t euron kantturoissa.

        Ja mitä ylipäätään tulee autoteollisuuteen nykyään niin melkolailla koko auto on tehty alihankkijoiden palikoista. Lucas tekee sähkövehkeitä yhtälailla englantilaisiin autoihin kuin nissaneihinkin. Onko siis jagge vähän kuin nissanilla ajelisi? Hyi saakeli! Vaihdan äkkiä mersuun. Niin juu ja toinen autoni on Audi! Käytännössä siis ajelen fordilla ja skodalla.

        No,
        rolls royce=bemari
        jaguar=tata
        land rover=tata (ex-bmw)
        chrysler on mersu (tai toisinpäin)
        Jeep cherokee, MB ml ja BMW X5 koottiin ainakin joku vuosi sitten kaikki samalla tehtaalla.

        Ja porschekin kootaan uudessa kaupungissa samara- ja talpottitehtaalla. Onko siis samara sama kuin porsche? On muuten uudenkaupungin porschet laadultaan parempia kuin saksalaiset sukulaisensa. Suomessa on esim parempi maalaamo.


      • jussi667
        jaggemiäs kirjoitti:

        En ole mennyt retkuun mikäli minusta puhut. Kuten sanoin, äksässä oli se max 18% samaa kuin fordissa. Loput on sitten ihan "aitoa" jaggea. Se sitten että onko minun jaggessa samanlaiset iskarit ja jouset ja mitkälie tukivarret kuin mondeossa ei yhtään himmennä autoni tunnelmaa. Eikä tuo minun jagge mikään köyhien auto ole. Isomoottorisin äksä parhaimmalla varustetasolla. Uuden hinta vuonna -04 keikkui siellä 60t euron kantturoissa.

        Ja mitä ylipäätään tulee autoteollisuuteen nykyään niin melkolailla koko auto on tehty alihankkijoiden palikoista. Lucas tekee sähkövehkeitä yhtälailla englantilaisiin autoihin kuin nissaneihinkin. Onko siis jagge vähän kuin nissanilla ajelisi? Hyi saakeli! Vaihdan äkkiä mersuun. Niin juu ja toinen autoni on Audi! Käytännössä siis ajelen fordilla ja skodalla.

        No,
        rolls royce=bemari
        jaguar=tata
        land rover=tata (ex-bmw)
        chrysler on mersu (tai toisinpäin)
        Jeep cherokee, MB ml ja BMW X5 koottiin ainakin joku vuosi sitten kaikki samalla tehtaalla.

        Ja porschekin kootaan uudessa kaupungissa samara- ja talpottitehtaalla. Onko siis samara sama kuin porsche? On muuten uudenkaupungin porschet laadultaan parempia kuin saksalaiset sukulaisensa. Suomessa on esim parempi maalaamo.

        Kovasti herättää puolustelua..
        Meissä on se ero, että te olette jo rahanne voortiin laittanut. Ymmärrän kyllä että voi hieman provosoida, kun joku arvostelee rakasta autoa. Minun ei tarvitse puolustella koska en ole paljon haukuttuun äxään rahojani sijoittanut, enkä tule sitä virhettä tekemään. Toki varmaan, jos itsekin olisin äxän ostanut (NEVER) ja ajattelisin että se on ihan oikea loistoauto, hermostuisin mollaamisesta. Zemppiä ja onnea kuitenkin! Älkääkä sitten moikkailko kun näette oikeita Jaguareja hölömöt.
        Ps. Onpa muuten mennyt paljon rahaa hukkaan ainoastaan sen takia että Fordin Jaguar-mielikuvilla markkinointi on purrut, otan osaa..


      • katkeraa
        jussi667 kirjoitti:

        Kovasti herättää puolustelua..
        Meissä on se ero, että te olette jo rahanne voortiin laittanut. Ymmärrän kyllä että voi hieman provosoida, kun joku arvostelee rakasta autoa. Minun ei tarvitse puolustella koska en ole paljon haukuttuun äxään rahojani sijoittanut, enkä tule sitä virhettä tekemään. Toki varmaan, jos itsekin olisin äxän ostanut (NEVER) ja ajattelisin että se on ihan oikea loistoauto, hermostuisin mollaamisesta. Zemppiä ja onnea kuitenkin! Älkääkä sitten moikkailko kun näette oikeita Jaguareja hölömöt.
        Ps. Onpa muuten mennyt paljon rahaa hukkaan ainoastaan sen takia että Fordin Jaguar-mielikuvilla markkinointi on purrut, otan osaa..

        Kovinpa x-type herättää katkeruutta.
        Syyhän siihen täytyy olla.
        Minäpä arvaan, kun et kerran ilkeä kertoa, sun ns. oikea Jaguar on tonnin "rojekti" varaosa-raato pressun alla pihan perällä.
        Ja naapurilla on x-type.


      • kun ei ole
        jussi667 kirjoitti:

        Kovasti herättää puolustelua..
        Meissä on se ero, että te olette jo rahanne voortiin laittanut. Ymmärrän kyllä että voi hieman provosoida, kun joku arvostelee rakasta autoa. Minun ei tarvitse puolustella koska en ole paljon haukuttuun äxään rahojani sijoittanut, enkä tule sitä virhettä tekemään. Toki varmaan, jos itsekin olisin äxän ostanut (NEVER) ja ajattelisin että se on ihan oikea loistoauto, hermostuisin mollaamisesta. Zemppiä ja onnea kuitenkin! Älkääkä sitten moikkailko kun näette oikeita Jaguareja hölömöt.
        Ps. Onpa muuten mennyt paljon rahaa hukkaan ainoastaan sen takia että Fordin Jaguar-mielikuvilla markkinointi on purrut, otan osaa..

        rahaa.


      • jussi6677
        kun ei ole kirjoitti:

        rahaa.

        ÄXÄkö on mielestänne merkki siitä että on rahaa?
        Minä en Jaguaria alkujaankaan hommannut näyttääkseni muille, kuten ilmeisesti jotkut tekevät (lue ed. viesti).
        Valmiita autoja ovat molemmat, varustettuna ison auton ajo-ominaisuuksilla suureksi nautinnokseni.

        Kovin kipeältä siellä tuntuu.. Omia autojani saa ihan vapaasti arvostella, onhan kaikilla oikeus mielipiteeseen.

        Mitäs tuumaisitte jos Rollsista tehtäisiin myös Fiat Bravan keulamuotojen mukainen auto ja sitä markkinoitaisiin ´pikkujupeille´ luxuksena hintaan esim 50k€. Miltä kuulostaa.
        Eikö siinä olisi myös vähän Brändin raiskauksesta kyse?

        Älkää nyt kuitenkaan moikkailko...


      • arvostelet?
        jussi6677 kirjoitti:

        ÄXÄkö on mielestänne merkki siitä että on rahaa?
        Minä en Jaguaria alkujaankaan hommannut näyttääkseni muille, kuten ilmeisesti jotkut tekevät (lue ed. viesti).
        Valmiita autoja ovat molemmat, varustettuna ison auton ajo-ominaisuuksilla suureksi nautinnokseni.

        Kovin kipeältä siellä tuntuu.. Omia autojani saa ihan vapaasti arvostella, onhan kaikilla oikeus mielipiteeseen.

        Mitäs tuumaisitte jos Rollsista tehtäisiin myös Fiat Bravan keulamuotojen mukainen auto ja sitä markkinoitaisiin ´pikkujupeille´ luxuksena hintaan esim 50k€. Miltä kuulostaa.
        Eikö siinä olisi myös vähän Brändin raiskauksesta kyse?

        Älkää nyt kuitenkaan moikkailko...

        Kiitos, etä autojasi saa arvostella! Mutta mitä ne ovat?
        Sinähän tässä nyt vaan arvostelet ihan puskista X-typeä.
        X-typeen tarvitaan X-typen verran rahaa, ei enempää eikä vähempää. Sinä olit se, huomaa, joka ilmoitti, että X-type on köyhemmille. Verratuna sinuunko?


      • jussi667
        arvostelet? kirjoitti:

        Kiitos, etä autojasi saa arvostella! Mutta mitä ne ovat?
        Sinähän tässä nyt vaan arvostelet ihan puskista X-typeä.
        X-typeen tarvitaan X-typen verran rahaa, ei enempää eikä vähempää. Sinä olit se, huomaa, joka ilmoitti, että X-type on köyhemmille. Verratuna sinuunko?

        Puskassa kun on mahdollisuus pysyä niin aion nauttia siitä.
        Sähän voisit tähän väliin arvostella vaikka XJ8:aa jos autoista mitään tiedät.

        Köyhemmille köyhemmille, kyllä sinä tiedät mitä tarkoitan, mutta on vaikea hyväksyä kun on vahinko jo päässyt tapahtumaan autokauppojen yhteydessä. Olisit nyt edes S:än ostanut.
        Katkeraa on kalkki tämä...


      • upea auto
        jussi667 kirjoitti:

        Puskassa kun on mahdollisuus pysyä niin aion nauttia siitä.
        Sähän voisit tähän väliin arvostella vaikka XJ8:aa jos autoista mitään tiedät.

        Köyhemmille köyhemmille, kyllä sinä tiedät mitä tarkoitan, mutta on vaikea hyväksyä kun on vahinko jo päässyt tapahtumaan autokauppojen yhteydessä. Olisit nyt edes S:än ostanut.
        Katkeraa on kalkki tämä...

        Nautitko siellä puskassa miehekkäästä ja rehdistä olosta?

        XJ8 on uljas auto, olisin itsekin ostanut uuden sellaisen, mutta rahat riittivät vain X-typeen. Ja tarkoitus on ajaa ihan vakavissaan talvellakin. Tunturiin perheen ja koiran kanssa.

        Katkera? Huvittuneen ärtynyt.


    • X-Type Estate 2.0D

      Kiitoksia Jussille vastauksesta, muilla taisi juttu meenä hieman sivusta...

      Nyt on Estate alla ja komiaa kyytiä antaa, vanha oli Audi A6 Avant 2.4 Quattro 2004.

      • jussi6677

        Jaguar= farmari ja diesel?
        Ei Perk***


      • X-Type Estate 2.0D....
        jussi6677 kirjoitti:

        Jaguar= farmari ja diesel?
        Ei Perk***

        Kiitoksia !!!

        ...Kyllä punainen väri muuten sopii kyseiseen autoon ja saa päät kääntymään... T:Onnekas Jaggen omistaja


      • jussi6677
        X-Type Estate 2.0D.... kirjoitti:

        Kiitoksia !!!

        ...Kyllä punainen väri muuten sopii kyseiseen autoon ja saa päät kääntymään... T:Onnekas Jaggen omistaja

        Mene ihmeessä näyttämään Kaisankodille joskus kun kerkiät. Siellä ollaan varmaan innoissaan sinun hienosta hankinnastasi.


      • X-Type Estate 2.0D
        jussi6677 kirjoitti:

        Mene ihmeessä näyttämään Kaisankodille joskus kun kerkiät. Siellä ollaan varmaan innoissaan sinun hienosta hankinnastasi.

        Hauska nähdä KÖYHIÄ livenä kommentoimassa asiaa johon ei TODELLAKAAN ole edes varaa. Kateutta, voi tätä suomalaisten ihanaa kateutta...:) . T: AITO Jaguaristi


      • jussi667
        X-Type Estate 2.0D kirjoitti:

        Hauska nähdä KÖYHIÄ livenä kommentoimassa asiaa johon ei TODELLAKAAN ole edes varaa. Kateutta, voi tätä suomalaisten ihanaa kateutta...:) . T: AITO Jaguaristi

        X-Type Estate 2.0D = erityisen kallis auto?

        Kovasti olet kiinnostunut kommentoimaan, ettei vaan neppis ala jo kaduttaa?

        Se ei muuten ole kateus mistä on kyse, vaan intohimo merkkiä kohtaan ja sen tulevaisuus..


      • ja tulevaisuus
        jussi667 kirjoitti:

        X-Type Estate 2.0D = erityisen kallis auto?

        Kovasti olet kiinnostunut kommentoimaan, ettei vaan neppis ala jo kaduttaa?

        Se ei muuten ole kateus mistä on kyse, vaan intohimo merkkiä kohtaan ja sen tulevaisuus..

        Ikivanhojen harrasteautojen rassaajat eivät oikein riitä pitämään autotehtaita pystyssä.


      • jagumara
        jussi6677 kirjoitti:

        Jaguar= farmari ja diesel?
        Ei Perk***

        hej
        No tässä viestissä olen samaa mieltä Jussin kanssa farmari ja diesel ei sovi minun kuvaan jaguaarista(on varmaan käytännölinen mutta !!!)
        Mara


      • S-Type alla
        jagumara kirjoitti:

        hej
        No tässä viestissä olen samaa mieltä Jussin kanssa farmari ja diesel ei sovi minun kuvaan jaguaarista(on varmaan käytännölinen mutta !!!)
        Mara

        Jussilla oli selvästikin rahat finaalissa ja sehän esiinkin putkahti ensimmäisenä (mihin ihmiset rahansa laittavat). Sitä on hankala tajuta kun itsellä ei ole ja toisten taas ei tarvitse välittää. Ei kuullu meille, mutta turha sitä on täällä pillittää että lelulaatikossa on vain kaksi muovijaggea.

        Mara on kyllä oikeilla jäljillä, mutta toisaalta jokaiselle jotakin. Kyllä Audilla, Bemarilla ja Mersullakin on omissa pienemmissä malleissaan farkkuja ja diiseleitä. Itse ostaisin mielelläni ison farkun, mutta kun ei ole vaan kaikilla se loppuu puolivälimalleissa. Kyse on siis markkinoinnista ja nykypäivänä jopa vihreydestä.

        Jutuista on helppo huomata, etteivät amikset ole X-Typeä ajaneet kun luulevat(!) sen olevan Mondeo. Itsensähän siinä typeryyttään kuuluttavat. Se on hintaluokassaan erinomainen auto ja tarkoitettu niille, jotka sen voivat ostaa, ei niille joilta on vielä koulut kesken.


      • X-type Estate
        S-Type alla kirjoitti:

        Jussilla oli selvästikin rahat finaalissa ja sehän esiinkin putkahti ensimmäisenä (mihin ihmiset rahansa laittavat). Sitä on hankala tajuta kun itsellä ei ole ja toisten taas ei tarvitse välittää. Ei kuullu meille, mutta turha sitä on täällä pillittää että lelulaatikossa on vain kaksi muovijaggea.

        Mara on kyllä oikeilla jäljillä, mutta toisaalta jokaiselle jotakin. Kyllä Audilla, Bemarilla ja Mersullakin on omissa pienemmissä malleissaan farkkuja ja diiseleitä. Itse ostaisin mielelläni ison farkun, mutta kun ei ole vaan kaikilla se loppuu puolivälimalleissa. Kyse on siis markkinoinnista ja nykypäivänä jopa vihreydestä.

        Jutuista on helppo huomata, etteivät amikset ole X-Typeä ajaneet kun luulevat(!) sen olevan Mondeo. Itsensähän siinä typeryyttään kuuluttavat. Se on hintaluokassaan erinomainen auto ja tarkoitettu niille, jotka sen voivat ostaa, ei niille joilta on vielä koulut kesken.

        Erittäin asiallinen kommentti!!


      • jussi6677
        X-type Estate kirjoitti:

        Erittäin asiallinen kommentti!!

        No niin.
        Kiitoksia vaan kommenteistanne.
        Oman ääneni ja mielipiteeni sain hyvin kuuluviin ja olen tyytyväinen jos edes yksi ÄXÄ jää myymättä.

        Amishöpötyksillä on helppo yruttää perustella asioita. Huomaa kyllä että joillakin on pakonomainen tarve puolustella ÄXÄÄ Jaguarina kun eivät ole isoilla ajaneet (ehkä). Ymmärrän kyllä jos kritiikkini rakasta autoa kohtaan harmittaa.

        INTOHIMO MERKKIÄ KOHTAAN TÄSSÄ OHJAA MIELIPIDETTÄNI EIKÄ AMMATTIKOULUT!

        Ferrari ja Rolssikaan ei luultavasti lähde pikkuneppiksiä tekemään saavuttaakseen isompia ostajaryhmiä, onneksi.

        Täytyy toivoa, että Jaguarkin palaa juurilleen ja tuottaa ainoastaa luxusta ja urheilullisuutta.

        Voin kuvitella kun joku ressukka sanoo työkavereilleen rinta rottingilla omistavansa Jaguarin, kun pihassa on äxä. Ei hele.....
        Okei onhan merkki keulilla mutta...

        Poistun takavasemmalle ja palailen kun taas alkaa joku pikkujuppi pännimään huoltoasemalla, kun tulee esittelemään itsensä ja sanoo "Mullakin on Jagge, eiks nää ookin hyviä pelejä" niinkuin viimeksi kävi. Dieseli vielä oli. Kehtas vielä kysyä, että onks tää veekasi vaikka mukeja oli 12!

        Zemppiä ja palaillaan.


      • ymmärrä?
        jussi6677 kirjoitti:

        No niin.
        Kiitoksia vaan kommenteistanne.
        Oman ääneni ja mielipiteeni sain hyvin kuuluviin ja olen tyytyväinen jos edes yksi ÄXÄ jää myymättä.

        Amishöpötyksillä on helppo yruttää perustella asioita. Huomaa kyllä että joillakin on pakonomainen tarve puolustella ÄXÄÄ Jaguarina kun eivät ole isoilla ajaneet (ehkä). Ymmärrän kyllä jos kritiikkini rakasta autoa kohtaan harmittaa.

        INTOHIMO MERKKIÄ KOHTAAN TÄSSÄ OHJAA MIELIPIDETTÄNI EIKÄ AMMATTIKOULUT!

        Ferrari ja Rolssikaan ei luultavasti lähde pikkuneppiksiä tekemään saavuttaakseen isompia ostajaryhmiä, onneksi.

        Täytyy toivoa, että Jaguarkin palaa juurilleen ja tuottaa ainoastaa luxusta ja urheilullisuutta.

        Voin kuvitella kun joku ressukka sanoo työkavereilleen rinta rottingilla omistavansa Jaguarin, kun pihassa on äxä. Ei hele.....
        Okei onhan merkki keulilla mutta...

        Poistun takavasemmalle ja palailen kun taas alkaa joku pikkujuppi pännimään huoltoasemalla, kun tulee esittelemään itsensä ja sanoo "Mullakin on Jagge, eiks nää ookin hyviä pelejä" niinkuin viimeksi kävi. Dieseli vielä oli. Kehtas vielä kysyä, että onks tää veekasi vaikka mukeja oli 12!

        Zemppiä ja palaillaan.

        Sunhan pitäisi kannustaa ihmisiä ostamaan X-type. He nimittäin mahdollistavat ja kustantavat sen, että sinä jossain hamassa tulevaisuudessa voit ostaa sen ison lukususraadon sen seitsemäntenätoista omistajana.
        Jos tehdas olisi sinunkaltaistesi linttarassaajien varassa, Jaggen valmistus loppuisi siihen paikkaan. Sultahan sinne tehtaalle ei kilahda senttiäkään.


      • Stype
        jussi6677 kirjoitti:

        No niin.
        Kiitoksia vaan kommenteistanne.
        Oman ääneni ja mielipiteeni sain hyvin kuuluviin ja olen tyytyväinen jos edes yksi ÄXÄ jää myymättä.

        Amishöpötyksillä on helppo yruttää perustella asioita. Huomaa kyllä että joillakin on pakonomainen tarve puolustella ÄXÄÄ Jaguarina kun eivät ole isoilla ajaneet (ehkä). Ymmärrän kyllä jos kritiikkini rakasta autoa kohtaan harmittaa.

        INTOHIMO MERKKIÄ KOHTAAN TÄSSÄ OHJAA MIELIPIDETTÄNI EIKÄ AMMATTIKOULUT!

        Ferrari ja Rolssikaan ei luultavasti lähde pikkuneppiksiä tekemään saavuttaakseen isompia ostajaryhmiä, onneksi.

        Täytyy toivoa, että Jaguarkin palaa juurilleen ja tuottaa ainoastaa luxusta ja urheilullisuutta.

        Voin kuvitella kun joku ressukka sanoo työkavereilleen rinta rottingilla omistavansa Jaguarin, kun pihassa on äxä. Ei hele.....
        Okei onhan merkki keulilla mutta...

        Poistun takavasemmalle ja palailen kun taas alkaa joku pikkujuppi pännimään huoltoasemalla, kun tulee esittelemään itsensä ja sanoo "Mullakin on Jagge, eiks nää ookin hyviä pelejä" niinkuin viimeksi kävi. Dieseli vielä oli. Kehtas vielä kysyä, että onks tää veekasi vaikka mukeja oli 12!

        Zemppiä ja palaillaan.

        Tavallaan ymmrrän kyllä Jussin tuskan. Kyllähän se vähän naurattaisi jos joku ajaisi pihaan pikkuisella diiselRollsilla. Mutta jos valinnan mahdollisuus jää kokoluokassa ja vaihtoehtona on ajaa Mondeolla tai Jaguarilla niin minä en ainakaan mieti hetkeäkään kummalla ajan. Nykymaailma on raadollinen.


      • Toisen onni - toisen epäonni
        Stype kirjoitti:

        Tavallaan ymmrrän kyllä Jussin tuskan. Kyllähän se vähän naurattaisi jos joku ajaisi pihaan pikkuisella diiselRollsilla. Mutta jos valinnan mahdollisuus jää kokoluokassa ja vaihtoehtona on ajaa Mondeolla tai Jaguarilla niin minä en ainakaan mieti hetkeäkään kummalla ajan. Nykymaailma on raadollinen.

        ja myönnän kyllä, että on mukavaa, kun se muistuttaa jonkin verran ulkoisesti XJ:tä. Saan siis ansaitsematonta huomiota autolleni, koska sen statusarvon takana on oikeasti kallis auto ja tavalliset ihmiset eivät välttämättä osaa erottaa aina malleja toisistaan. Siksi XJ:n omistajana saattaisin olla harmissani koko X:n olemassaolosta. Mutta fakta on kuitenkin se, että Jaguar lähti tekemää X-typeä. Minä ostin sen ja sain uuden Jagen karvan alle 40 tonnilla. Se on iso raha autosta, mutta kohtuullinen Jagesta. Ja toisaalta mielikuvien lisäksi/tueksi sain samaan hintaan nahkaa ja jalopuuta.

        P.S. Vaikka X olisikin Mondeo, samoilla herkuilla Mondeostakin tulee jo melkein saman hintainen ja kuten edellisen viestin kirjoittajakin totesi, myös minä valitsen Jaguarin näiden kahden välillä kaikissa tilanteissa..


      • qq
        ja tulevaisuus kirjoitti:

        Ikivanhojen harrasteautojen rassaajat eivät oikein riitä pitämään autotehtaita pystyssä.

        ...pitää autotehtaita pystyssä.


      • yy
        ymmärrä? kirjoitti:

        Sunhan pitäisi kannustaa ihmisiä ostamaan X-type. He nimittäin mahdollistavat ja kustantavat sen, että sinä jossain hamassa tulevaisuudessa voit ostaa sen ison lukususraadon sen seitsemäntenätoista omistajana.
        Jos tehdas olisi sinunkaltaistesi linttarassaajien varassa, Jaggen valmistus loppuisi siihen paikkaan. Sultahan sinne tehtaalle ei kilahda senttiäkään.

        Ei autoharrastajan tehtävä ole pitää autotehtaita pystyssä ja väitän etteivät nämä isot nykyjagget enää tule olemaan mitään harrasteautoja. Samalla logiikalla, nyt kaikki Saab harrastajat ostamaan kilpaa uusia saabeja...


    • hyvä12

      intialaiseksi autoksi

      • sanottu

        sillä tehtaan omistajalla ei todellakaan ole väliä, eikä edes sen valmistajalla, jos se vaan on hyvä auto. Ja kuten sanoit Jaguar on hyvä auto.


      • Tervoma3

      • Laten

      • yx-mies
        Laten kirjoitti:

        komiista tässä meidän jussissa taisi olla, että "mies" voisi olla juttujen perusteella 20v. tai 40v. huh...

        Itsellä ollut kyseinen auto, ajoin sillä 300000 km. Ja voin sanoa että tarvitsee sen todella paksun lompakon. Kaikki alustan koiranluut vaihdetiin kahdesti, kaksi kytkinremonttia a:2600€ . Etupyöränlaakerit kesti autossa vähemmän kuin on öljynvaihtoväli , lyhimilään 8000 km. jarrulevyjä meni 4 sarjaa ja satulat vaihdetiin kertaaleen.
        Omani oli vm 2003, en tiedä onko lastentaudit karsittu. Muuten auto on kaunis ja todella hyvä ajaa


      • toinen mies
        yx-mies kirjoitti:

        Itsellä ollut kyseinen auto, ajoin sillä 300000 km. Ja voin sanoa että tarvitsee sen todella paksun lompakon. Kaikki alustan koiranluut vaihdetiin kahdesti, kaksi kytkinremonttia a:2600€ . Etupyöränlaakerit kesti autossa vähemmän kuin on öljynvaihtoväli , lyhimilään 8000 km. jarrulevyjä meni 4 sarjaa ja satulat vaihdetiin kertaaleen.
        Omani oli vm 2003, en tiedä onko lastentaudit karsittu. Muuten auto on kaunis ja todella hyvä ajaa

        Mulla ollut kyseinen auto kans, ajoin sillä 500 000 km. EIkä normaalin huollon lisäksi juuri mitään tarvinnut tehdä. Kerran piti vaihtaa kuljettajan puoleinen tuulilasinpyyhkijän sulka.


      • Jaaaaag
        toinen mies kirjoitti:

        Mulla ollut kyseinen auto kans, ajoin sillä 500 000 km. EIkä normaalin huollon lisäksi juuri mitään tarvinnut tehdä. Kerran piti vaihtaa kuljettajan puoleinen tuulilasinpyyhkijän sulka.

        X-type on ainut jonka saa AWD. Täysverinen kissa se on. Itellä 2009 2,5 AWD helmiäis vihreenä ja norsunluun värisellä lehmän kuori penkeillä. Lähes kaikki lisävarusteet. Perkele että on hyvä auto. Ainut joka liikkuu kunnolla talvella. Järkevän asiakkaan osto Suomeen.


      • jaaaaag
        Jaaaaag kirjoitti:

        X-type on ainut jonka saa AWD. Täysverinen kissa se on. Itellä 2009 2,5 AWD helmiäis vihreenä ja norsunluun värisellä lehmän kuori penkeillä. Lähes kaikki lisävarusteet. Perkele että on hyvä auto. Ainut joka liikkuu kunnolla talvella. Järkevän asiakkaan osto Suomeen.

        Ei muuta mutta saa olla varuillaan ettei jätä ikkunoita auki kesällä. Meinaan ettei tikat tuu koputtelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe