Mulla on kaks pyötäkonetta, joista käytän yhtä johon on kytketty molemmat näytöt. Saanko mitenkään tehtyä niin, että ottaisin toisenkin koneen käyttöön, mutta saisin samat näytöt kuitenkin kytkettyä siihen. Jollain kytkimella tms. Käyttäisin tietty koneita eriaikaan, kun toinen kone on tarkoitettu yleiseen härvellykseen ja toisessa on musiikin tekemiseen tarkoitetut releet.
Kahden näytön jakaminen kahdelle tietokoneelle
2
1623
Vastaukset
Windowsin työpöytä levitetään molemmille näytöille (yhteen koneeseen kytkettyihin) ja sitten laitetaan etäkäytön ikkuna siihen toiseen näyttölaitteeseen. Etäkäyttö lähiverkon kautta. Yksi näppäimistö ja hiiri molemmille koneille.
Ei ehkä nopeinta kuvankäsittelyä. Mutta toimiihan tuo siis ainakin kokemukseni mukaan ikäänkuin periaatteessa.
Eriaikaan käytettäessä on myös ehkä mahdollista kytkeä kummallekin koneelle oma näyttölaitteensa, jolloin säästyy myös sähköä, kun toista konetta ei käytetä?- Jensseni
Osta joku tämän tapainen:
http://www.vpi.us/srvsw-pc-vga-dm.html
Yhdelle näytölle noita saisi parilla kympillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857485- 965414
- 2604653
- 444535
- 623277
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204