Pertti Oksa, puheenjohtaja
Paavo Barck, varapuheenjohtaja
Satu Taavitsainen
Juha Markkanen, varajäsen
Liisa Ahtiainen
Pekka Kakriainen
Risto Pöntinen
Marja-Riitta Mutanen
Ossi Jääskelä
Nina Rasola
Raili Kautiainen
he päättivät
9
983
Vastaukset 9
- -------..-
laittakaa lasku perässä persereiästä
- Onhan noita pahempiakin men...
ole halunneet sitä. Enemmistö päättää.
- instanssiin
voi tehdä valituksen / ehdotuksen rinkulan purkamisesta???
- kultuuriministeriöön
Tai vaikka taivaan isälle
- Anonyymi00005
VANHAN LIITON KÄYTTÄJIEN LISTA
- Anonyymi00006
Osa näistä edelleen päättämässä, laskua perään vaan.
- Anonyymi00007
Mites Sadulla menee? Joko alkaa kihta loikkimaan persuihin ja kokee sen sydäntä lähimmäksi? Kun ei törkeä rikollinen vassareiden ehdokkaaksi kelpaa. Eikä Sadulla ole pllut aikoihin mielipiteitä mistään eli ei ole ehdokkaana 2027.
- Anonyymi00008
On se nätti kyllä. Äärioikean kurtturuusut kuivuu vaan ja ei auta potoksit ei.
- Anonyymi00011
Ai Pertti Oksa vai?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331462- 69917
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69674
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O39625- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554