ku joskus riipaisee niin että koko kropassa tuntuu, en voi paikallistaa missä se on.
Missä on kiukkusuoni
17
1193
Vastaukset
- HTZA
Korvassa.
Miehillä paljon alempana.- Täti puskasta
ei se kyllä ota sieltäpäinkään, korvasta.
Miehillä se on varmaan polvissa,ko. - HTZA
Täti puskasta kirjoitti:
ei se kyllä ota sieltäpäinkään, korvasta.
Miehillä se on varmaan polvissa,ko.eivät ymmärrä miksi heidän kroppansa toimii, kuten toimii.
Joten aloitus oli, vähän, turha.
Polvet olivat sinnepäin. niitä ei naisille niiata.
Siis miehet ei niitä niiaa.
Pehmoja kyllä meissäkin on, vaan en minä.
Minä käytän lääkkeitä, jotta en niiaisi, miehekkäästi. - Tätiu puskasta
HTZA kirjoitti:
eivät ymmärrä miksi heidän kroppansa toimii, kuten toimii.
Joten aloitus oli, vähän, turha.
Polvet olivat sinnepäin. niitä ei naisille niiata.
Siis miehet ei niitä niiaa.
Pehmoja kyllä meissäkin on, vaan en minä.
Minä käytän lääkkeitä, jotta en niiaisi, miehekkäästi.polvet ei aina nouse, voi vaikka kauppakassiin kompastua. On kai sitten jo jotain notkumista, jos lääkkeet oireisiin on.
Naiset kyllä tietää kroppansa toiminnan, ja miten toimii, ei tarvitse neuvoa antavaa opastusta.
No jaa aloitus..... on ihka tarpeeseen.
- woude
kurkusta löytyy.Ja sama paikka sukupuolesta välittämättä.
- Täti puskasta
pesemällä hammasharjalla, vai täytyykö kulkea suuauki, tuulettaa kiukku pois.
Vai auttasko siihen... mikä?. - woude
Täti puskasta kirjoitti:
pesemällä hammasharjalla, vai täytyykö kulkea suuauki, tuulettaa kiukku pois.
Vai auttasko siihen... mikä?.närästyslääke ja sen jälkeen puhuttava kuiskaamalla.
- Täti puskasta
woude kirjoitti:
närästyslääke ja sen jälkeen puhuttava kuiskaamalla.
se on jo otettu. Kiitos.
- Meriläinen
niitä suonia on siellä sun täällä.
Ensin ottaa mahanpohjasta, sitten kuristaa kurkusta jalat menee toisinaan hyytelöksi ja päässä humisee sitten vielä joskus on se kylmä rinki takapuolessa, että taidan olla yhtä kiukkusuonta koko ihminen, silloin kun olen. Onneksi nykyään harvoin. - sinäja
sun kaveris vähän yksinkertasia.
- Täti puskasta
näin on.
- Otto-:
Ärripurri asustaa niskassa, sen minä tiijän.
Sieltä se aikoinaan kaiveltiin ylös ja ulos.
Liekköhän jotenkin sukua kiukkusuonelle.:) - k/k
ohimon sivussa,siinä se tykyttää kun suonen omistajaa huutaa kuin hinaaja.
- Heikunkeikku
...on liikkuvaista sorttia. Niskassa kiukkusuoni pökkää karvat pystyyn ja välittömästi sen jälkeen se kipasee kaulan kautta leveänä rintamana levittäytyneenä ylös poskiin ja aina otsaan asti.
Samalla se huitelee ympäriinsä mustekalamaista väriainetta. Ei kuitenkaan mustaa, vaan violettia, vihreää, sinistä, riippuen mistä milloinkin.
Se jälkeen se jää jonnekin taka-alalle istuskelemaan ja katselemaan, sarevet päässä, ihmeellinen virne naamassa, että mitä se saa aikaa MINUSSA. Kiukkusuonellekin se on ainainen yllätys, sillä reaktioni on hyvin erilainen joka kerralla.
Ilman kiukkusuontani en kuitenkaan tulisi toimeen. Häntä on myös mukava huiputtaa, virne muuttuu monasti hölmistyneeksi, kun meikäläinen vaan lallatellen astelee "etiäpäin". - wupupu
Nervus ulnaris, kyynärhermo. Se joka kipeästi aina oveen kalahtaa
- Nervus..ulnaris
Vihdoinkin oikea vastaus, piti koko ketju lukea läpi ennen kuin sen joku muisti.
Koettakaapas lyödä kyynärpäänne johonkin, niin ...iiiik...vow...vow...vow...! - Mitäkä.mies
Nervus..ulnaris kirjoitti:
Vihdoinkin oikea vastaus, piti koko ketju lukea läpi ennen kuin sen joku muisti.
Koettakaapas lyödä kyynärpäänne johonkin, niin ...iiiik...vow...vow...vow...!Eihän itse tuotetusta hermoiskusta voi kiukustua..Eikai sitä itselleen ole tapana kiukutella ja miksi kiukuttelisi kun ei myötätuntoa voi samanaikaisesti itselleen antaa jos kiukuttaa:)
Kiukkusuonen kiinnekohtahan sijaitsee pään sisällä,eikä se ole fyysiseti edes oikea suoni vaan yhtä kuivitteellinen kuin laiskansuoni.
Toisaalta kiukuttaa jo valmiiksi se että tuo oikea vastaus saattaa olla myös ristisanatehtävää muistuttava sisäpiirin juttu..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047