Syön viikolla n. 400 kilokaloria päivässä, mutta joka helvetin viikonloppu (lauantai ja sunnuntai molemmat) kamalaa ahmimista jonka seurauksena maanantaina olen 3 kg painavampi kuin perjantaina. mutta perjantaihin olen yleensä saanut painon takaisin ruotuun kunnes taas ahmin. tässä esimerkki (tämä on järkyttävää) perus ahmimispäivästä:
100 grammaa suolapähkinöitä (600 kcal)
200 grammaa karkkia (700 kcal)
100 grammaa suklaata (500 kcal)
200 grammaa ananasta (100 kcal)
200 grammaa rasvatonta jogurttia(80 kcal)
iso pala omenapiirakkaa ja vaniljakastiketta(300 kcal)
sämpylä voilla ja juustolla.(300 kcal)
jäätelötuutteja kaksi (300 kcal)
puolikas pizza (350 kcal)
vettä, lightlimuja ja kahvia lisäksi
miten saan tämän loppumaan? :(
onko tämä bediä?
6
1696
Vastaukset
- täytä....
BED:n kriteereitä
- tuon loppumaan
tahdonvoimalla. Mitä enemmän sä haluat lopettaa ahmimisen sen todennäkösemmin sä onnistut lopettamaan sen.
- ´ggg`
bulimialta kuulostaa jos sä viikolla itteäs näännytät 400 kalorilla..
- omgfng
Kysyit että miten saat tämän loppumaan, vastaus:
-syö viikolla KUNNOLLA, elimistösi menee sekaisin tuollaisesta pelleilystä että viikolla syöt 400kcal ja vknloppuisin mätät hulluna.
-Juuri tuo viikon vähäinen syöminen ylläpitää elimistön "tarvetta saada ruokaa", eli toisin sanoen aiheutat sen itse.
-Aloita kunnolla syöminen viikolla, eli noin 2000--->kcal ruokaa JOKA PÄIVÄ
Oma painoindeksini on 17,5 ja syön oikeasti sen 2000kcal päivässä, terveellistä ruokaa. ei lihota. - ole edes
paljoa. tuo ei todellakaan ole BED:iä.
- ...............
mitäs vitun väliä sillä on jos tuon verran syö viikonloppusin jos viikolla menee vaan 400 kaloria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172