miltä virmalta saa parhaat rännit ja palvelun??? oulun lähistöltä...
sadevesijärjestelmät ja yms...
32
9530
Vastaukset
- erno......
ite otin kourut ja kattoturva tuotteet kourutec:ilta.. pojilla hyvä palvelu ja toimitus aika oli yllättävän nopia! jälki oli moitteetonta. ja palavelu pelas. SUOSITTELEN!!
- sepi
kourutek... hyvät tuotteet yms...
- hdweqiohfuwio
sepi kirjoitti:
kourutek... hyvät tuotteet yms...
onpas taas keksitty tapa mainostaa...
et sitten parempia nimiä keksinyt kuin sepi ja erno... miten olis vielä paavo? - paavo pave
hdweqiohfuwio kirjoitti:
et sitten parempia nimiä keksinyt kuin sepi ja erno... miten olis vielä paavo?kuorutek on paras. parhaat asentajat ja halvin.
- ari
hdweqiohfuwio kirjoitti:
et sitten parempia nimiä keksinyt kuin sepi ja erno... miten olis vielä paavo?kysyin tarjousta eteläpohjanmaalta kotoisin olevalta henkilöltä ei pystynyt samaan laatuun.. mutta kourutek kävi asentamassa aaltokankaalle rännit ja syöksyt ja olin tyytyväinen..
- houman
ari kirjoitti:
kysyin tarjousta eteläpohjanmaalta kotoisin olevalta henkilöltä ei pystynyt samaan laatuun.. mutta kourutek kävi asentamassa aaltokankaalle rännit ja syöksyt ja olin tyytyväinen..
Kourutekiltä meillekin otettiin. Paremman tarjouksen laskivat ku 2 muuta josta kysyttiin!
Tyytyväisiä kyllä ollaan. - lvi
houman kirjoitti:
Kourutekiltä meillekin otettiin. Paremman tarjouksen laskivat ku 2 muuta josta kysyttiin!
Tyytyväisiä kyllä ollaan.eteläpohjalainen the king pikku jurris jee;;))..ja halval
- aape
kysyin tarjouksia niin vesivek oli kaikesta kallein mut talovarustepojat oli halvin
- jjkola
ari kirjoitti:
kysyin tarjousta eteläpohjanmaalta kotoisin olevalta henkilöltä ei pystynyt samaan laatuun.. mutta kourutek kävi asentamassa aaltokankaalle rännit ja syöksyt ja olin tyytyväinen..
minne päin aaltokangasta he asensivat teille kattotuotteet? voisiko käydä vilkaiseen millaista jälkeä he teki, kun itsellänion myös tuo vaihe vielä tekemättä.
- ei tuu enää vesi niskaan
aape kirjoitti:
kysyin tarjouksia niin vesivek oli kaikesta kallein mut talovarustepojat oli halvin
ite otin tarjoukset vesivekiltä ja talovarustepojilta ja kourutekiltä vesivekillä kaikista kallein ja ja sitte talovarusteella ja halvin koutekillä ja ja sitte soitettiin peään talovarusteelta et otatteko meiltä jos tehhään samaan hintaan ei kovin houkuttelevalta enää kuulostanu ja talovaruste oli käynyt aikasemmin asentamassa naapuriin ja ei ollut kummonen jälki tikkaissa kaaret horotti minne sattu ja syöksyt vinossa ja naarmuilla ja lommoilla tikkaista puuttu maalia ja ei ollu asentajatkaa ollu kovin asiantuntevaisia/ystävällisiä itsellä enkä ole muiltakaan ketä tunnen kenelle kourutek on asentanu ole ollu mitään moitittavaa tuotteessa eikä työssä eikä hinnoissa suosittelen!!!
- esme75
hdweqiohfuwio kirjoitti:
et sitten parempia nimiä keksinyt kuin sepi ja erno... miten olis vielä paavo?jep huomaa kyllä tyhmäkin että mainostusta edellinen on. Kannattaa ihan henkilökohtaisesti kysellä tarjoukset firmoilta. Laatuhan on työssä myös tärkeää
- minä eläkeläinen
ei tuu enää vesi niskaan kirjoitti:
ite otin tarjoukset vesivekiltä ja talovarustepojilta ja kourutekiltä vesivekillä kaikista kallein ja ja sitte talovarusteella ja halvin koutekillä ja ja sitte soitettiin peään talovarusteelta et otatteko meiltä jos tehhään samaan hintaan ei kovin houkuttelevalta enää kuulostanu ja talovaruste oli käynyt aikasemmin asentamassa naapuriin ja ei ollut kummonen jälki tikkaissa kaaret horotti minne sattu ja syöksyt vinossa ja naarmuilla ja lommoilla tikkaista puuttu maalia ja ei ollu asentajatkaa ollu kovin asiantuntevaisia/ystävällisiä itsellä enkä ole muiltakaan ketä tunnen kenelle kourutek on asentanu ole ollu mitään moitittavaa tuotteessa eikä työssä eikä hinnoissa suosittelen!!!
tiedoksi että kourutekin asentajat/omistajat 99.99prosenttisesti ovat saaneet koulutuksen talovarustepojissa! ja jatkuvati joudutaan vieläkin heidän vanhoja asennuksia korjaamaan.kourutekki on ollut n.1v asennus firmana.ihan turhaa haukkua koulutuksen antanutta firmaa!.
- umu
ari kirjoitti:
kun perävaloa ole missä silloin on takuu
- mmuummii
Ei varman ollu mitääm muuta tekemistä
- niittiiii
minä eläkeläinen kirjoitti:
tiedoksi että kourutekin asentajat/omistajat 99.99prosenttisesti ovat saaneet koulutuksen talovarustepojissa! ja jatkuvati joudutaan vieläkin heidän vanhoja asennuksia korjaamaan.kourutekki on ollut n.1v asennus firmana.ihan turhaa haukkua koulutuksen antanutta firmaa!.
olette vissiin aika paljon korjaillet jälki ku konkurssiin menee koko paska
- saattaa olla
aape kirjoitti:
Taitaapi olla tänäpäivänä nyt niin, että Talovarustepojat on jo kuopattu! Mistähän johtuupi. Ettei nyt vaan olisi ollut tuo halvin hinta.....:))
- kattoremontoija
saattaa olla kirjoitti:
Taitaapi olla tänäpäivänä nyt niin, että Talovarustepojat on jo kuopattu! Mistähän johtuupi. Ettei nyt vaan olisi ollut tuo halvin hinta.....:))
Talovarustepojat antoi minulle tarjouksen 20.10, joten näyttää ihan toiminnassa olevan. Tarkistin samalla työpaikkani kautta tiedot tilaajavastuu.fi palvelusta kaikista yrityksistä joilta pyysin tarjouksen. Palvelu kertoo onko yrityksellä maksamattomia veroja tai eläkevakuutusmaksuja tai muita rästejä.
Tässä palvelusta tulleet tiedot.
Vesivek(Alukouru Oy) kaikki tiedot kunnossa.
Talovarustepojat (Nordparcel Oy) kaikki tiedot kunnossa.
Kourutek Oy ei tietoja palvelussa(ei ole antanut palvelulle lupaa tietojen hakemiseen)
kouru-ykkönen ei tietoja palvelussa(ei ole antanut palvelulle lupaa tietojen hakemiseen)
Itse tulen tilaamaan tuotteet joko Vesivekiltä tai Talovarustepojilta, koska voin olla varma että yritykset täyttävät kottilousvähennykselle vaadittavat kriteerit tilaajavastuu.fi palvelun mukaan. Hinnoissa ei ollut isoja eroja eri toimittajien kesken tällä hetkellä. - inoa.fi
inoa.fi tuolta näkee kaiken..
- läheltä seurannut
kattoremontoija kirjoitti:
Talovarustepojat antoi minulle tarjouksen 20.10, joten näyttää ihan toiminnassa olevan. Tarkistin samalla työpaikkani kautta tiedot tilaajavastuu.fi palvelusta kaikista yrityksistä joilta pyysin tarjouksen. Palvelu kertoo onko yrityksellä maksamattomia veroja tai eläkevakuutusmaksuja tai muita rästejä.
Tässä palvelusta tulleet tiedot.
Vesivek(Alukouru Oy) kaikki tiedot kunnossa.
Talovarustepojat (Nordparcel Oy) kaikki tiedot kunnossa.
Kourutek Oy ei tietoja palvelussa(ei ole antanut palvelulle lupaa tietojen hakemiseen)
kouru-ykkönen ei tietoja palvelussa(ei ole antanut palvelulle lupaa tietojen hakemiseen)
Itse tulen tilaamaan tuotteet joko Vesivekiltä tai Talovarustepojilta, koska voin olla varma että yritykset täyttävät kottilousvähennykselle vaadittavat kriteerit tilaajavastuu.fi palvelun mukaan. Hinnoissa ei ollut isoja eroja eri toimittajien kesken tällä hetkellä.tyhjät tynnyrit kolisee eniten..!!
- Rännit123
Meillä on kokemusta Kourutekistä ja meidän kokemuksen perusteella en voi suositella. Huolimaton työnjälki, suojaukset puuttelliset työtehtävien aikana ja reklamaatioiden hoito onnistuu todella huonosti.
- rak mies
kyllä kourutek tekee hyvää jälkeä
- uke_10
kourutek oy asensi meille halvalla huonot rännit, ei tyytyväinen!
- jannetAKA
uke_10 kirjoitti:
kourutek oy asensi meille halvalla huonot rännit, ei tyytyväinen!
käske käydä korjaamas on niil takuut...
- Tyytyväinen asiakas
Minä otin rännit vesivekiltä, ku työkaveri sitä minulle suositteli ja olen todella tyytyväinen työnjälkeen ja palveluun mitä sain. Asentajakin oli viimeisen päälle reipas ja ammattitaitoinen. Suosittelen!
Hinnoissakaan ei ollut isoa eroa, mitä kyselin tarjouksia muilta firmoilta. - NESCO
vesivekillä ammattitaitoinen väki ja laatu tuotteet.Erittäin hyvä ja nopea palvelu. SUOSITTELEN
- Kusettajiakokosakki
Talovarustepojilta ottakaa kourut jos haluatte halvalla ja paskaa
- ränniäkauhavalta
Kannattaa kysyä ainakin tmi Vesa Luomalta.
- Omakotitalo
Kourutek asensi meille sadevesi ja kattoturvatuotteet keski-suomeen. Kyselin tarjouksia monesta paikasta ja tämä oli halvin. Ja asennus sujui sujuvasti. Olen tyytyväinen.
- Jauski76
Kourutekiltä sadevesi- ja kattoturvatuotteet tilattu Oulun seudulle. Nopea vastaaminen tarjouspyyntöön (remonttikohde), paikanpäällä tehty mittaus, toimitus, asennus ja vanhojen rännien poisvienti. 5/5. Suosittelen
- Anonyymi
http://www.kodinplaza.fi/ avulla voi löytää erinomaisen sadevesijärjestelmää tarjoavan yrityksen helposti. Yhdellä tarjouspyynnöllä tavoitat alueellasi toimivat sekä tarjouspyynnöstäsi kiinnostuneet yritykset.
- Anonyymi
Kourutekiltä hoidettiin takuutyöt sovitusti, mutta asennuksen jäljiltä terassilta ja autopaikalta löytyi runsaasti ruuveja ja metallinpaloja. Samoin uuden terassin pintaan oli jäänyt paljon painaumia tikkaista.
Tätä en osannut itsekään nähdä etukäteen, mutta eikö ammattilaisilla pitäisi olla välineet, jotka ei jätä jälkiä? - Anonyymi
En suosittele kourutekiä. 6 eri reklamaatiota jouduin tekemään erittäin pienestä urakasta. Tämä oli halvin kolmesta tarjouksesta, jotka sain ja epäilen että myös huonoin. Väärä paikka säästää valitsemalla tämä firma.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579