Edessä on taas tämä jokajouluinen piina, minkä rinnalla oman perheen lahjojen keksiminen on lastenleikkiä.
Eli siis mitä kivaa voisi antaa joululahjaksi poikaystävän vanhemmille (ja samalla vähän myös ei enää kotona asuville sisaruksille, jotka siellä kuitenkin usein käyvät)?? Suklaarasia ja kukka-asetelma on jo käytetty, kaipaisin kipeästi ideoita johonkin uuteen ja omaperäisempään lahjaan!
Kertokaa kaikki ideanne ja kokemuksenne, mitä itse olette mahdollisille tuleville appivanhemmillenne antaneet, tai itse saaneet miniäkokelaaltanne.
Joululahja poikaystävän vanhemmille
6
5800
Vastaukset
- o<:o)
Kokoa herkkukori (erikoiskahvia, suklaata, pähkinöitä, alkon glögiä/viinipullo jne.) ja kiedo kori sellofaaniin, sulje isolla punaisella rusetilla. Laitan lisäksi mukaan jonkun kauniin tuoksukynttilän tai jonkun joulukoristeen.
Olen antanut anopille myös pienen korin kauneudenhoitoon liittyen. Siellä on ollut kasvovoidetta, hajuvesi, kynsilakkaa jne.
Tai lahjakori saunaan liittyvistä jutuista, tai herkkusuulle vaikka pelkkää suklaata eri muodoissaan :D
Minusta nuo korijutut on hyviä, ja mukavaa on miettiä mitä kaikkea sinne laittaa :)- alkup.
Kiitos hienosta ideasta, korit eri aiheista on tosiaan hyviä, ja saajan mielenkiinnon kohteiden mukaan muokattavissa. Laitetaan idea hautumaan!
Lisää ideoita saa silti edelleen kertoa, varmaan sama ongelma vaivaa muitakin kun minua. :)
- ..........................
Itselleni tuli myös ekana mieleen korit erilaisilla teemoilla, niin kuin edellinen jo vinkkasi.
Hankalaa kun en sen enempää tulevista appivanhemmistasi tiedä, mutta omani ovat kaikkeen tyytyväisiä. Olemme ukkoni kanssa heille antaneet joululahjaksi mm. nimikoidut pyyhkeet (käsi ja vartalo), lahjakortti matkafirmaan kun olivat tilaamassa matkaa (olivat itseasiassa tätä vähän toivoneet), erään astiasarjan kippokuppia kun keräävät, näyttävä ulkolyhty, jne..
appivanhempani viettävät joulua kaksin, kerran tilattiin sinne joulupukki käymään ja ostettiin heille muutamia pienempiä lahjoja jotka pukki sitten vei. Kovin oli kuulemma hauskaa ollut :)- sidu_
Yks aika erilainen lahja vois olla valokuvista maalattu "perhepotretti": joko perinteinen tai hauska/koominen, jota varten siis keräät kansioista parhaat tai hulvattomimmat kuvat esim. appivanhemmista, sisaruksista, lemmikeistä, jne. ja sommittelet kuvankäsittelyohjelmalla niistä yhden kuvan. (tai valitset yhden sopivan kuvan) Tuolta voi katsoa esimerkkejä ja tilata: http://www.arttailor.com/esimerkkeja-ideoita-c-35.html
Enemmän varmanpäälle lahja on teettää maalaus vaikka kotitalosta, kesämökistä tai lemmikistä.
- _tytteliini__
Itsetehty piparkakku talo omin koristuksin on ainakin ollut hyvä idea täälläpäin poikaystävän vanhemmille :) Mutta tuo herkkukorikin kuullostaa oikein mainiolta! ^^ Kihih!
- _tytteliini_
Olen itse joskus vienyt lahjaksi oma tekemän muumipiparkakkutalon ja olivat yllättyneitä :) Siinä on omaa kädentaitoa ollut näkyvissä sekä lapsuusajat tulleet mieleen.. suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057