kaksonen

mie vaan

mitä mieltä olette tästä asiasta???

loppu kesästä tapasin hurmaavan kaksosmiehen...no kuukausi oltiin tiiviisti ja sitten hän lopetti.olin kai liian yli-innokas.(meillä on yli 10 vuotta ikäeroa.hän siis minua vanhempi.)olen kuitenkin puhelias,rempseä,iloinen ja helposti lähestyttävä persoona.pelkäsikö kun olen nuori ja elämäniloinen.?

en pitänyt tähän mieheen yhteyttä eron jälkee ja sitten kk päästä hän ottaa yhteyttä ja haluaa kuulla kuulumiset ja nähdä.tiesin että hän ottaa yhteyttä.
nyt yhteydenotot on lisääntyneet ja hän haluaa nähdä minua tiiviisti.

mutta tässä on kolmaskin osapuoli,jota hän tapailee.ei kuulemma ole heidän välillään vakavaa.uskoiskohan...ja minua hän ei halua menettää.olen kuulemma tärkeä ja rakas.lapsista hän on minulle taas vihjaissut,että haluaisi perheen...mitenkähän se minuun liittyisi??

olen kyllä nyt varovainen.rapu olen horoskoopiltani.elättelenkö liikaa toiveita tämän miehen suhteen?saas nähdä kuinka tässä käy.

8

1745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kaksosen

      luonne, senhän sanoo jo sana kaksonen.
      Täytyy olla monta rautaa tulessa yhtäaikaa, joten suosittelen että unohdat tämän ihmisen, ei tule olemaan uskollinen jos nyt jo on toisen kanssa ja haluaa sinut.
      Rapu ei sovi kaksoselle.

      Unohda ja jatka elämääsi toisaalla.

      • kaks-osanen

        vahvistaa säännön. Täällä uskomattoman hyvää sitoutunutta avioliittoa kasosnainen-rapumies 51 vuotta!


      • sipsuk

        Kylläpäs RAPU sopii KAKSOSELLE!
        Erilaisuus tasapainottaa suhdetta! :)


    • itsekkin

      kaksos mies vaatii rinnalleen kaksos naisen...hullulta kuullostaa mutta toimii.

      • dfsdfa.

        Kaksosmiehelle ei riitä mikään..kun saa naisen nalkkiin niin alkaa uuden bongaus.
        Pitää aina naruja käsissään, on yhteyksissä exiinsä jne. eikä lopeta ikinä, pahenee niin sanotusti vanhetessaan.


    • Mitähän tarkoitat?

      Kaksoset voivat seurustella ihmisten kanssa ilman mitään ajatusta että täytyisi sitoutua toiseen. Olemme vapaita ja suosimme vapautta toisille.

      Voihan ihminen seurustella toisen kanssa muutenkin kuin että heti olisi valettava uskollisuuslupaukset tai alettava suunnitella häitä. Onhan sitä muitakin ihmissuhteita kuin "uskollisuus" ja avioliitto.

      Ehkä onkin niin että sinun viitekehyksesi olisi parisuhde ja etsin miestä, jonka voisit omistaa yksin. Luultavasti me kaksoset odotamme vähän kauemmin, ennenkuin hyväksymme seuralaistamme "siksi ainoaksi". Tahdomme tuntea "hänet" syvimmiltään ja kauan ennenkuin alamme ajatella vakituista seuraa kanssaan.

      Sanotaankin, että kaksonen hankkii itselleen ideaalisen kuvan "Hänestä" ja sen jälkeen etsii lopun ikäänäs Hänta, joka vastaa sitä kuvaa. Huomaa "lopun ikäänsä"! On siis mahdollista, että kaksonen ei löydä sitä "aivan oikeaa" ollenkaan. Olemmekohan vähänvaativaisia ja asetamme riman aika korkealle. Varmaan siitä johtuukin, että kaksonen vaikuttaa olevan levoton kokeilija.

      Muuten, tapasin kerran kaksospojan (itse olen kaksostyttö) tansseissa ja vietimme koko illan ja yön tanssilattialla toistemme kivassa seurassa. Arvaas, mitä kaksospoika sanoi melkein ensimmäisenä lauseenaan. - "Olen naimisissa ja mitä tapahtuukin, niin en tule koskaan jättämään vaimoani." Tuntui ihanalta, että voi seurustella miehen kanssa vapaasti ja avoimesti rehellisissä merkeissä - niinkuin aikuisten ihmisten pitääikin.

      On todellakin olemassa ihmisiä, jotka melkein ensimmäisillä treffeillä luulevat, että nyt on sitten oltava uskollisia ja sitten ihmettelevät, että toinen ei ollutkaan vakavissaan.

      Miksi niin kiire! Kahden aikuisen ihmisen pitäisi voida olla yhdessä ja seurustella ilma sitoumuksia.

      Ollaan ystäviä!

      • mie vaan

        olen samaa mieltä."ollaan ystäviä".

        enkä halua tätä miestä kahlita,koska haluan myöskin itsellenikin omaa vapautta.haluan rauhassa edetä ja tutustua tähän.ehkäpä hiljaa hyvä tulee.sen hä ainakin tietää että minä jaksan odottaa ja hyväntahtoinen kun olen niin ymmärrän ja tuen häntä parhaani mukaan.ystävänä,rakastettuna.
        ainakin uskon että joku päivä minun jotkut haaveeni toteutuvat.


    • omeeeenaaal73

      Sinuna olisin varovaisena.. ettet saisi siivillesi. Tuon tyyppinen mies vaikuttaa liihottelialta "kukasta kukkaan". Toivon että hän ei pidä sinua varalla. Olen itse kaksonen myös mutta jalat maassa liikkuja pääasiassa ja enkä leiki toisten tunteilla. Sun kannattais mietti kun kerta olet herkkä luonteinen jos olet kunnon rapu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe