kolmen avioliitto

vauva ja äiti kadulle

mies toi juopon ex-muijansa jatkuvasti kotiimme ruoka-ja yövieraaksi avioliittomme ensimmäisen puolen vuoden ajan.
persaukisena en saanut muualta asuntoa,mutta eron pistin kyllä vireille.pahinta oli,että odotin koko ajan lasta! tälle kakkosvaimolle ei saanut puhua raskaudesta tai vauvasta,ettei hänelle tule paha mieli.me olimme selvinpäin,rouva2 tuli kaljalle 3-5 iltana viikossa. kun olimme ensimmäisen kerran "romanttisesti" elokuvissa, ex-mieheni julkesi pyytää rouva2:n mukaan leffaan, siellä se idiootti istui meidän välissämme! ex-mieheni maksoi hänen elokuvalippunsakin!!
kun vauva oli syntynyt,se akka oli pysynyt poissa kodistamme 4kk,ja saimmekin rauhassa hoidella vastasyntynyttä vajaa 4 viikkoa, kunnes se ämmä aloitti taas soittelun miehelleni pyytäen rahallista ja kuljetusapua. exäni suostui ilomielin;kun protestoin,hän ilmoitti,että kys.puliämmä on hänen paras ystävänsä,enkä minä mahda sille mitään.
sukulaiseni tai ystäväni eivät "pystyneet" auttamaan mitenkään minua oman asunnon hankkimisessa,ja poliisit käskivät lähteä vauvan kanssa turvakotiin,kun mies tuli sen naishirviön ja viinakassin kanssa kotiimme!
he jäivät sinne ryyppäämään,minä vauva kainalossa turvakotiin.sitten hain omaa vuokra-asuntoa ja olisin saanutkin heti,mutta ex-mieheni soitteli perättömiä lastensuojeluilmoituksia minun lapsenhoidon laiminlyönnistäni ja satuili alkoholinkäytöstäni!!!!(olen absolutisti)
jouduin asumaan turun ensi-kodissa yli 2kk,
ennenkuin siellä varmistuttiin että vauvanhoitoni on asiallista.sain vihdoin avioeron ja lähestymiskiellon minua ja lasta kohtaan. mies nimittäin soitteli ja manipuloi ensi-ja turvakodin henkilökuntaa,juoksutti heitä hakemaan minua, keksi tekosyitä käynneilleen toimistossa, häiriköi sukulaisiani ja lähetti minulle tekstiviestejä,mm.:"sain juuri pi...a!kyllä teki hyvää!! arvaat varmaan kuka antoi...". hänen ex-akkansa lähetteli myös herjausviestejä.
luulin olevani vihdoin turvassa,kun muutin uuteen asuntoon vauvan kanssa,olin onnellisesti eronnut,sain uuden puhelinnumeron ja turvakiellon(erittäin laaja osoite-ja henkilötietokielto),sekä lähestymiskiellon,mutta ei...
mies vakoili ystäviäni 3kk,kunnes sai osoitteeni selville ja ilmestyi kotiovelleni valittamaan ns.ikäväänsä. en tietenkään avannut vaan soitin tietysti poliisille ja kerroin lähestymiskiellosta.poliisit eivät ehtineet tulla,oli kiireellisempää työtä.minua kehotettiin avaamaan ovi ex-miehelleni ja "keskustelemaan ihan rauhassa,siten ne asiat selviävät".että sellainen teho on lähestymiskiellolla!!!
tapailin yksinäisyyttäni ex-miestäni,joka juoksi jatkuvasti ovellani,olihan lähestymiskielto yhtä tyhjän kanssa. kun joskus tapailin ystäviäni tai uutta miestuttuani,hänelle heräsi "huoli lapsen turvallisuudesta",kuten kaikille,jotka tehtailevat ilkivaltaisia lastensuojeluilmoituksia.silloin poliiseilla oli aikaa naapureideni iloksi juosta kotonani kyttäämässä.
nyt painajaisesta on jo vuosia ja lapsi kohta koululainen,mutta katkeruus exäni ja sen naisihmisen mielipuolisesta käytöksestä ovat ikuisesti jääneet mieleeni. myös poliisien asenne on pöyristyttävä.
en koskaan enää uskalla hankkia lasta.

2

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyväÄiti

      Ilmeisesti mies oli ns. naistenhakkaaja, kun sinun oli pakko majoittaa hänen kaameaa exäänsä?!
      Muuten en käsitä asetelmaa...
      Viranomaisten toimissa pisti silmään heti, ettei sinun hyvinvointisi tai edes turvallisuutesi kiinnostanut lainkaan, mutta kotiisi rynnittiin heti, kun ilkeä ex-ukko teki ilkivaltaisen lastensuojeluilmoituksen.
      Tyypillistä!!!

    • voimia sinne

      Kyllä joskus joutuu kokemaan uskomattoman ääliömäisiä tapahtumia.
      Itseäni vainosi ex- mies vuoden ja kjoska silloin ei edes ollut lähestymiskieltoa kesti kauan saada riittävä näyttö jotta jutun sai oikeuteen. Silloin törmäsin kahdenlaisiin poliiseihin. Toiset halusivat vähätellä, mutta esim ,aseman poliisit Helsingissä eivät ( lienevätr nähneet niin paljon häiriköitä..) Kyllä monasti tuntuu hurjan epäoikeudenmukaiselta omat kokemukset.
      Itse olen ajatellut että voin nyt antaa hyvä tneuvot heti jos joku tuntuu joutuvan samankalttaiseen tilanteeseen.
      Asiat täytyy tehdä näkyviksi jotta oikeus joskus toteutuisi paremmin.
      Pidä hyvä huoli lapsestasi ja iloitse hänestä.
      Miehiä on monenlaisia, eivät kaikki ääliöitä ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe