RERAISE

Mann!

Pelkällä ässä hailla ja vie koko potin n.200$
kyllä on kusetusta nettipokeri

3

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkää vitun kusetusta.

Eilen voitin 160€ tännä hävisin kaiken, koko päivänä olen pelannut n. 12 h ja voittanut n. 5 kättä niistäkin puolet bluffilla. Aina, siin aina sama juttu!!!!!&%/&%/%&/%&/&/&/&***^*Ä

Pokerihuone se vasta kusetusmesta on saatana! Joka vitun kerta kun joltain on rahat pöydästä loppumassa peli järjestää hänen all innillen hirvittävän voittokäden, vaikka vastustajalla oli ässä kolmoset niin vakio on että ne häviävät. siis joka kerta! mutta lopulta helvetin pitkän tahkoamisen ja roiskimisen jälkeen ne saa vaivoin menemään. Tuo voittokäsi on sitten yleensä täydellä roskalla, jolla tyyppi menee all in viimeisillä rahoillaan SONNALLA ja saa neloste, täyskäden tai vähintään setin, useimmiten täyskäden. Pokerihuone on täyttä huijausta koko paskahuussi kerää rakea, niin saatanasti rakea. Kolmen viimepäivän aikan, jona tuonne sontasaitille menin olen nähnyt niin uskomattomia käsiä niin saatana useita päivässä ja jopa tunnissa että edes sadassa vuodessa ei fackin normaalissa pokerisa tuota tapahtu ja tämä on helvetin tosi.

Menkää itse todistamaa, tai jättäkää väliin mielummin, sillä missä muualla en ole noin helvetin räikeää, noin läpinäkyvää raken keräämistä havainnut, vaikka sitä tapahtuu muuallakin ja sentään olen pelannut yli kaksi vuotta yli kymmenellä saitilla lähes päivittäin.

eilen voitin kun oli rahat finito 6 kättä peräkkäin siis useiden vastustajien suurimman osan rahoista, aivan järjettömillä käsillä tännä sitten tapahtui se normaali joka tapahtuu aina tuon jälkeen, kaikki menee, yksikään käsi ei osu, ja jos osuu niin vastustajalla aina hieman paremmin. 12 vitun tuntia jauhoi paskaa ja voitin n. 5 kättä koko aikana. Pelasin käteis nl pelien lisäksi myös 6 sit & go turnausta ja jokaisessa juuri ennen raha sijoja mentin kaiken, mikään ei auttanut.

Tuo koko helvetin touhu haiskahtaa niin järjestetyltä. Olen varma että jos talletan taas lisää rahaa, niin peli onni on taas ihan normaalia, tai hetken normaalia ihmeellisempi kuten yleensä. Tuo sama kaava toistuu ja toistuu vuodesat toissen talletuksesta toiseen. Yksinkertaisesti nettipokerissa on hävittävä koko pelikassa jotta tappioputki päättyy ja se päätty 100% varmasti saman tein kun olet saanut rahat peliisi. Nääin on käynyt kahdenvuoden aikan joka ikinen kerta ja olen tallettanut ainakin 300 kertaa lisää rahaa. yhteensä muutama tuhat euroa!

• kurkohai?

ja maksoit?

• The Rat

Sinä pelaat korttipeliä ja kaveri rahapeliä? Noin siinä silloin herkästi käy...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe