pistän tänne linkkejä jotta suomi voi itseään sivistää. kaksi linkkiä. toinen on suomeksi käännetty "epävirallinen" koraani ja toinen on virallinen enkkukoraani, jossa on kolmen tunnustetun kääntäjän versiot. jos siis tuntuu että se suomi setti kuulostaa liian huonolta ollakseen totta, voitte tarkistaa.
http://www.islamopas.com/koraani/sisallys.htm
http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/
Suosittelen sitten tuote 5 suuraa, pöydän suuraa varsinkin ne kymmenen viimeisintä säkeistöä. meinasi tulla paskat housuun kun nauratti.
lisää matskua
3
341
Vastaukset
- Hyvätekeväisyys
jos olet Ammatilainen et ajatelee että islami on vaikeä uskonto jos käytät oma äly kyllä etsit tieto uskonto sisällä etkö läimättä mitä muslimit tekee, koska muslimit on ihminen tekee vääri ja oikia mutta Islam uskonto on oikia ja ihminen hyvää lakki. sinulle on viha mieli haluan autaa sinulle me tutkii ja katsomme moskea ei saa haukuu kenellakaan me tutkimme ja keskustallemme jos joku valmis etsimaan tietto uskonot minä olen valmis mukaa. T Hyvätekeväisyys
- Reinow
Sinä haluta keskustell mut voep ku en ymmärrä. minä ole savosta. Islami onpi huono oppi ei sovi savolaesen suuhun allahit ja muut kamelin pallien purijat . minä en tule moske minä mene paska.
- Ei nimimerkkiä
Enpä tiedä tuon hauskuudesta. Tokihan tuo loppuosa synkkasi ihan hyvin Markuksen evankeliumissa Jeesuksen laukaisemaan:
12:29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
12:30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi.'
12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.' Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."
Eikös Jeesus lähetetty juutalaisille vähän niinkuin eläväksi esimerkiksi, eikä suinkaan mitään uutta uskontoa aloittamaan. Samaa kauraahan Jeesus opetti. Itse diggaan suuraa 112. Kiitos linkistä, muuten!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.981555- 2091468
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K52759Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36685