lisää matskua

kiinnostuneille

pistän tänne linkkejä jotta suomi voi itseään sivistää. kaksi linkkiä. toinen on suomeksi käännetty "epävirallinen" koraani ja toinen on virallinen enkkukoraani, jossa on kolmen tunnustetun kääntäjän versiot. jos siis tuntuu että se suomi setti kuulostaa liian huonolta ollakseen totta, voitte tarkistaa.

http://www.islamopas.com/koraani/sisallys.htm

http://www.usc.edu/dept/MSA/quran/

Suosittelen sitten tuote 5 suuraa, pöydän suuraa varsinkin ne kymmenen viimeisintä säkeistöä. meinasi tulla paskat housuun kun nauratti.

3

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvätekeväisyys

jos olet Ammatilainen et ajatelee että islami on vaikeä uskonto jos käytät oma äly kyllä etsit tieto uskonto sisällä etkö läimättä mitä muslimit tekee, koska muslimit on ihminen tekee vääri ja oikia mutta Islam uskonto on oikia ja ihminen hyvää lakki. sinulle on viha mieli haluan autaa sinulle me tutkii ja katsomme moskea ei saa haukuu kenellakaan me tutkimme ja keskustallemme jos joku valmis etsimaan tietto uskonot minä olen valmis mukaa. T Hyvätekeväisyys

• Reinow

Sinä haluta keskustell mut voep ku en ymmärrä. minä ole savosta. Islami onpi huono oppi ei sovi savolaesen suuhun allahit ja muut kamelin pallien purijat . minä en tule moske minä mene paska.

• Ei nimimerkkiä

Enpä tiedä tuon hauskuudesta. Tokihan tuo loppuosa synkkasi ihan hyvin Markuksen evankeliumissa Jeesuksen laukaisemaan:

12:29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;
      12:30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi.'
      12:31 Toinen on tämä: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.' Ei ole mitään käskyä, suurempaa kuin nämä."

Eikös Jeesus lähetetty juutalaisille vähän niinkuin eläväksi esimerkiksi, eikä suinkaan mitään uutta uskontoa aloittamaan. Samaa kauraahan Jeesus opetti. Itse diggaan suuraa 112. Kiitos linkistä, muuten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6138
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5597
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2056
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1707
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe