Ilkeä yllätys

Kuminen

Tänään oli se päivä. Mieheni oli pitänyt minua viikon puutteessa ja kieltänyt minulta kaikenlaiset itsetyydyttämiset. Hän oli luvannut, että jos jaksan olla viikon ilman seksiä se olisi lopulta sen arvoista. Ja tänään oli se päivä, kun todella odotin tuon lupauksen täyttymistä. Oli perjantai ja heräilin aamulla keittelemään kahvia, mieheni Mikko nukkui vielä. Pistin kahvinkeittimen porisemaan ja päätin käydä nopeasti vessassa ja suihkussa. Suihkussa päätin hieman jo leikkiä klitallani. Pieni kosketuskin tuntui niin hyvältä. Olin täysin kiiman vallassa ja halusin jotain sisääni äkkiä. Suljin suihkun hanan, kuivasin itseni ja tepastelin pelkässä pyyhkeessä makuuhuoneeseen mieheni luokse. Mielessäni oli villit aamuseksisessiot ennen töihin lähtemistä. Mikko olikin jo herännyt ja kaiveli kaapista jotakin laatikkoa. Tämä varmaan liittyi jotenkin hänen eiliseen postissa käymiseen. Paketti oli melko iso, mietin mitä se voisi sisältää. Halasin Mikkoa ja tartuin välittömästi hänen haaroihinsa kiinni. "Joko tämä tyttö saisi vähän hyvää?" kysyin himokas ilme kasvoillani. Mikko katsoi minua virnistäen. "Minulla on sulle pieni yllätys, jos leikit mukana kiltisti niin saat mitä ikinä haluat" Mikko totesi.

Minkälaisen yllätyksen Mikko oli minulle järjestänyt mietin ja päätin suostua Mikon ehdotukseen. "Ensin sulje silmät ja seiso siinä ihan paikoillasi" Mikko käski. Tiputin pyyhkeen päältäni ja tein niin kuin käskettiin. Kuulin kuinka Mikko otti vaatekaapistamme jotain ja tunsin kuinka hän tuli selkäni taakse. Ehdin nopeasti tuntea jotain kylmää kasvoillani kunnes tajusin mitä Mikko oli tekemässä. Mikko puki minulle kumista huppua päähän. Huppu oli ostettu joskus aikoja sitten ja henkilökohtaisesti en kovasti pitänyt sen käyttämisestä. Mikko kuitenkin silloin tällöin sai minut suostuteltua laittamaan sen päähäni seksin ajaksi. Huppu oli väriltään punainen ja siinä oli mahdollisuus sulkea silmä ja suu aukot erillisillä "läpillä". Huomasin, että Mikko oli juuri näin tehnytkin. "Tästä päivästä tulee sulle ikimuistoinen, nauti siis täysillä" Mikko kuiskasi korvaani. En oikein tiennyt mitä ajatella, olisin halunnut vain tavallista seksiä ennen töitä, mutta päätin nyt kuitenkin leikkiä mukaan loppuun asti.

Seuraavana tunsin kuinka Mikko nosti toisen jalkani ja alkoi pukea jotain päälleni. Materiaali tuntui kumilta ja mietin, minkälainen asuste se voisi olla. Toinenkin jalkani nostettiin hetkeksi ilmaan ja sama kuminen tunne peitti nyt molemmat jalkani. Oliko Mikko ostanut jotkin kumiset sukat minulle salaa, ajattelin. Mikko alkoi kääriä sukkia ylöspäin ja mietin, että kuinka ylös ne oikein voivat tulla. Nyt mentiin jo vyötäröni kohdalla ja olin jo varma, että kyse ei ollut enää pelkistä sukista tai edes housuista. Kun vihdoin Mikko tarttui käteeni ja ohjasi sen sisälle kumiseen hihaan tajusin, että hän oli pukemassa päälle kumista catsuittia. Tässä catsuitissa oli vielä jalkaterät ja hanskat ilmeisesti kiinteitä mukana. Seuraavana sisään meni toinenkin käsi ja Mikko veti puvun paikoilleen päälleni. Hetken aikaa pientä asettelua ja sitten pitkä vetoketju alhaalta ylös kaulaan asti. Kumipuku tuntui tiukalta, kummalliselta ja samaan aikaan todella kiihottavalta. Mikko tunnusteli minua, tissejäni ja peppuani. Hänen kätensä hipuivat haarojeni väliin ja tunsin taas vetoketjun aukeavan. Mikko avasi puvun pitkän vetoketjun alapäästä. "Sitähän ollaan ihan märkänä, aijai pitäiskö tänne saada jotain?" Mikko kysyi. Nyökyttelin päätäni ja koitin mutista jotain kumihuppuni lävitse. Kuului hieman paperin kohinaa, Mikko ilmeisesti kaivoi jotain esille. Seuraavaksi tunsin kuinka melko kookas dildo työnnettiin sisääni. Dildo tuntui todella hyvältä upotessaan syvälle sisääni. Ynähdin ja toivoin, että Mikko edes hieman leikkisi dildolla sisässäni. Seuraavaksi tunsin kuitenkin jotain pyllyreiälläni. Aikooko Mikko laittaa sinnekin jotain. En ollut vielä kovin kokenut peppuleikeissä. Olimme pariin kertaan aikaisemmin kokeilleet anustappia minulle. En oikein vielä kuitenkaan tiennyt, pidinkö sen tunteesta sisälläni vai en. Tässä tapauksessa minulla ei näyttänyt kuitenkaan olevan vaihtoehtoja. Tappi alkoi tunkeutua sisääni, halusin tai en. Tällä kertaa se tuntui jotenkin hieman isommalta, kuin aikaisemmin käyttämämme tappi. Mikko oli siis tilannut aika lailla tavaroita yllätystäni varten.

Tappi työntyi hitaasti sisääni ja asettui paikalleen. Pieni kipu katosi hiljalleen, kun sulkijalihakseni tottui uuteen tappiin. Tunsin kuinka Mikko veti vetoketjun takaisin kiinni ja ihmettelin, että miksi hän niin teki. Enkö saisikaan helpostusta tilaani? Jäin seisomaan paikoilleni kokovartalon peittävässä kumipuvussa molemmat aukot täytettyinä. Tunsin kuinka Mikko alkoi asentaa jotain ensin vyötärölleni ja tämän jälkeen jotakin kiristyi haarojeni väliin. Tämän "laitteen" kiristetyissä tiukemmalle tunsin kuinka dildo ja tappi upposivat syvemmälle sisääni ja voihkaisin. Voihkaisuni kuitenkin vaimentui koko pääni peittävään kumihuppuun.

"Noin" tokaisi Mikko ja poisti kumihuppuni silmiä peittävän läpän. "Menehän katsomaan itseäsi peilistä oikein kunnolla" hän komensi. Kävelin hieman epävarmana eteisen kokovartalopeilin eteen ja näin itseni kokonaisuudessaan. Olin punaista kumihuppuani lukuun ottamatta täysin mustan catsuitin peittämä. Sormet, varpaat, kaikki mustaan kumiin kiedottuna. Jalkovälissäni oli jokin metallinen vyö. Mikko tuli taakseni ja kertoi sen olevan siveysvyö. Sen ansiosta dildo ja tappi pysyisivät hyvin paikoillaan päivän aikana. Enkä pääsisi leikkimään itselläni vaikka haluaisin.

Epätoivo valtasi minut. Olin odottanut orgasmia viikon ja nyt mikko kertoi, että joutuisin odottamaan vielä kauemmin. Asiaa ei helpottanut yhtään se, että olin täytettynä, mutta en pääsisi liikuttelemaan niitä mitenkään sisälläni. "Sun pitäis varmaan alkaa valmistautua töihin" Mikko totesi ja hymyili. Vilkaisin kelloa ja hemmetti, hän oli oikeassa. "Laitoin sulle sängylle vaatteet valmiiksi, mene laittamaan ne päällesi, tosin otetaan toi huppu ensin pois sulta". Mikko riisui kumisen huppuni ja läimäytti minua takapuolelle. Menin makuuhuoneeseen ja huomasin sängyllä valkoisen kauluspaidan sekä polviin asti ylettyvän hameeni. Puin ne ylleni ja tiesin jo tässä vaiheessa, että ne eivät riittäisi kumisen catsuitin piilottamiseen. "Enhän mä tällasena voi töihin mennä" sanoin Mikolle. "Et varmaan sitten...koitahan keksiä jotain" Mikko totesi ilkikurisesti. Etsin kaapistani nopeasti paksuimmat mustat sukkahousut mitä löysin ja puin ne päälleni. Ne peittivät kiiltävän kumipuvun edes jotenkin. Mikko tuli taakseni ja käski olemaan paikoillaan. Hän asensi laittoi minulle kaulapannan ja lukitsi sen pienellä munalukolla. "Noin, nyt sinulle ei ainakaan tule mitään ajatuksia riisua tuota kivaa asuasi päivän aikana" hän totesi. Pelästyin toden teolla.

Kaulapanta ja koko päivä tässä kumiasussa, puhumattakaan siitä, että kummatkin reikäni olivat täytettynä. Paniikissa etsin vaatekaapistani kaulahuivin ja sidoin sen peittämään kaula-aluettani. Jäljelle jäi enää kämmenet. Keksin, että voisin laittaa käteeni ainaki työmatkan ajaksi nahkahanskat, ne eivät herättäisi niin paljoa huomiota. Tosin töissä sisällä, joutuisin olemaan sitten hieman varovaisempi, ettei kukaan näkisi kumisia sormiani. Puin päälleni vielä jakun ja säntäsin eteiseen. Tulisin varmasti myöhästymään töistä. Meikkaaminen pitäisi hoitaa työpaikan vessassa. Aloin sovittamaan jalkaani avokkaita kunnes huomasin, että sukkahousuni olivat rikki kantapäästä polveen asti. Kumipuku näkyi alta selvästi. "Ohhoh kuinkas sattuikin sopivasti" Mikko totesi vieressäni. "Onneksi sulla on ne hieman yli polven ylettyvät nahkaiset saappat, pistäppä ne jalkaasi kulta. Menin takaisin vaatekaapilleni ja kaivoin sieltä kyseiset saappaat esille. Saappaat tosiaan olivat yli polven asti ylettyvät ja varmasti peittäisivät kumipuvun hyvin alleen. Huonona puolena niissä vain oli yli 10cm korko. Joutuisin kävelemään niillä koko päivän, mikä ei kyllä tulisi olemaan kovinkaan helppoa. Mikko oli joskus ostanut minulle nämä saappaat ja toivonut, että käyttäisin niitä sänkyleikeissä. Olin kuitenkin kieltäytynyt useaan kertaan. Ehkä tämä oli jokin kosto Mikon osalta, olisiko hän jopa tahallaan rikkonut sukkahousuni. Pistin saappaat jalkaani ja lähdin kävelemään takaisin eteiseen. Pelästyin tosissani korkojen korkeutta, kävely ei ollut helppoa. Jouduin keskittymään jokaiseen askeleeni. Ihan kuin tilanne ei jo muutenkin olisi ollut tarpeeksi hankala.

Katsoin peilistä itseäni uudelleen ja varmistelin vielä, ettei kuminen puku näkyisi alta. Vaikka puku olikin piilossa normaaleiden vaatteideni alla, kuului siitä silti selvästi narinaa. Pitäisi vältellä työkavereita koko päivä, ajattelin. Aikaa ei ollut enää paljoa ja avasin ulko-oven. Mikko toivotti hyvät työpäivät ja paiskasin oven takanani kiinni. Mitä tästä päivästä tulisikaan...

14

14885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      LISÄÄ JA ÄKKIÄ!!!

    • babu87

      mahtavaa tekstiä!! odotan innolla jatkoa tähän..
      latex-catsuit on kiihottava!

      • -=Johan=-

        Ehdottomasti lisää.. Erittäin mukavaa luettavaa tää.


    • pilaa realismi

      Jo etukäteen fiilis lässähtää, kun tietää, että kukaan ei voi olla koko työpäivää käymättä vessassa jonkinlaisilla tarpeilla... edes kuvitelmissa...

    • Kuminen

      Jatkoa tarinalle Ilkeä yllätys

      Rappukäytävässä katselin uudelleen kelloa kännykästäni. Jos pitäisin kiirettä, voisin juuri ja juuri ehtiä bussiin ja päästä ajoissa töihin. Tilasin hissin, koska en uskaltanut lähteä pomppimaan korkeissa koroissani rappusia alas. Toivoin ettei kukaan naapuri tulisi samalla hissillä. Pääsin talon ulkopuolelle ja lähdin kävelemään kohti bussipysäkkiä. Korkeakorkoiset saappaat eivät todellakaan auttaneet tässä tehtävässä. Minun piti kokoajan muistuttaa itselleni etten voi ottaa pitkiä askelia, vaan joutuisin kävelemään maltillisesti. Tapit sisälläni tuntuivat joka askeleella. Ne ikäänkuin kokoajan hieroivat minua, mutta kuitenkin vain niin vähän etten voisi millään saada orgasmia pelkästään niiden avulla. Alapääni oli läpimärkä ja ajattelin jatkuvasti vain seksiä ja itseni tyydyttämistä. Kokovartalo catsuit lisäsi tätä tunnetta entisestään. Aloin jo tottua siihen ja se oikeastaan tuntui aika hemmetin hyvältä. Koitin hetkeksi kuitenkin keskittyä nyt töihin pääsemiseen ja lisäsin hieman vauhtia.

      Ehdin bussipysäkille ja pääsin ajoissa bussin kyytiin. Sain muutamia katseita bussin miespuolisilta matkustajilta. Päättelin sen johtuvan seksikkäistä saappaistani. Etsin silmilläni tyhjää paikkaa ja huomasin, että bussin perällä oli vielä pari vapaana. Istahdin penkille bussin lähtiessä eteenpäin. Bussi onneksi kulkee aivan työpaikkani vierestä jotenka minun ei tarvinnut enää kävellä paljoa. Kukaan ei tullut istumaan viereeni matkan aikana ja olin siitä tyytyväinen. Latexinen catsuit varmasti haisee hieman minun läheisyydessäni enkä halunnut, että kukaan saa selville mitä minulla oikeasti oli päällivaatteideni alla.

      Pääsin työpaikalleni ja tervehdin työkavereitani. Olin töissä keskustan pankissa. Pankin toimisto on melko suuri ja siellä työskentelee paljon ihmisiä. En edes tuntenut kaikkia siellä töissä olevia ihmisiä. Kävelin omalle työpisteelleni ja mietin mitä tekisin hanskojen kanssa. Jättäisinkö nahkahanskat käsiini ja yrittäisin keksiä jonkin tarinan siitä miksi pidän sisätiloissa ulkokäsineitä. Toinen vaihtoehto oli riisua nahkahanskat ja yrittää piilotella kumin peittämiä käsiäni kaikilta työkavereilta. Päätin riisua hanskat ja yrittää pitää mustat kumiset käteni piilossa.

      Käynnistelin tietokonettani ja järjestelin papereita pöydälläni. Yhtäkkiä Kaisa tuli työpisteelleni juttelemaan. Yritin pitää käteni pöydän alla piilossa sen aikaa, kun Kaisa kertoili suunnitelmistaan viikonlopulle. Kaisa jopa pyysi minua baariin mukaan, kieltäydyin kuitenkin kohteliaasti. Lopulta Kaisa sai asiansa sanottua ja meni takaisin oman pöytänsä ääreen. En tiennyt oliko hän huomannut hermostuneisuuttani tai käsiäni. Päätin käydä vessassa tarkastamassa, että mitään erikoista ei näkyisi vaatteideni alta. Tepastelin vessaan korot kopisten ja laitoin oven lukkoon perässäni. Tarkastelin peilikuvaani. Poskeni olivat punaiset jännityksestä ja paljastumisen pelosta. Pyörähdin pari kertaa peilin edessä ja totesin, että mitään ei näkynyt arkivaatteideni alta. Kaulahuivi tosin oli vähän heppoinen peittämään jämäkkää nahkaista kaulapantaa ja yritinkin hieman ehostaa sitä. Mielenkiintoni siveysvyötä kohtaan kasvoi ja nostin hamettani tutkiakseni sitä paremmin. Vyö oli lukittu tiukasti päälleni ja esti ensinnäkin itsetyydytyksen ja toiseksi catsuitin riisumisen. Tutkin sitä aikani ja vasta sitten tajusin, että joutuisin myös kaiken lisäksi pidättelemään koko päivän töissä. En uskaltaisi juoda tai syödä mitään koko päivänä koska helpotus hätään tulisi vasta kahdeksan tunnin päästä kotona, jos silloinkaan. Mikko oli todella pistänyt minut vaikeaan tilanteeseen. Palasin takaisin töideni pariin. Pidin käsiäni koko matkan työpisteelleni takin taskuissa. Istahdin taas tuolilleni ja tunsin kuinka pepussa oleva tappi työntyi sisääni hieman enemmän. Tästä todella tulisi pitkä päivä.

      Työpäivä onneksi tuntui menevän melko nopeasti ja kohta olikin jo ruokatauon paikka. Pinteestäni huolimatta ajattelin hakea itselleni lähellä sijaitsevasta kaupasta jonkin pienen leivän evääksi. En jaksaisi muuten keskittyä tyhjällä vatsalla loppupäivää töissä. Heitin punaiset nahkahanskat taas käsiini ja lähdin kävelemään kohti ulko-ovea. Kaisa pysäytti minut matkallani ja sanoi lähtevänsä seurakseni. "Hienoa" ajattelin. Kaisa katseli saappaita mielenkiinnolla ja ihmetteli miten olin yht'äkkiä vaihtanut tyyliäni noin kovasti. Olin kuulemma aikaisemmin käyttänyt töissä vain tylsiä avokkaita tai korkeintaan nilkkureita joissa on lyhyet korot. Kerroin, että tämä oli vain väliaikaista ja nämä saappaat joutaisivat pian taas takaisin vaatekaapin perälle. En kuitenkaan tuolloin viellä tiennyt mitä Mikko oli suunnitellut minua varten tulevaisuudelle...

      Pääsimme kaupalle ja sanoin Kaisalle, että kävisin hakemassa itselleni jotain pientä purtavaa. Kaisa sanoi näkevänsä minut taas kassalla hetken päästä ja katosi hyllyjen väleihin. Kauppa oli iso ja siellä oli tähän aikaan melkoisesti ihmisiä paikalla. Jouduin jatkuvasti väistelemään ihmisiä yrittäessäni löytää itselleni pientä valmis-voileipää. Vihdoin löysin etsimäni, tonnikalavoileipä jossa näytti olevan hieman salaattia ja majoneesia välissä. Arvelin sen riittävän minulle loppupäiväksi. Samalla hetkellä kännykkääni saapui tekstiviesti. Viesti oli Mikolta "Moi, näytät muuten aika hyvältä noissa saappaissasi. Ajattelin hieman tarjota sinulle lisäjännitystä päivään, valmistaudu". Ihmettelin viestin sisältöä, Mikko siis oli jossain päin kauppaa. Koitin katsella ympärilleni, mutta en nähnyt Mikkoa ihmismassassa. Sitten se alkoi! Yhtäkkiä sisälläni olevat tapit alkoivat väristä. Pelästyin kuollakseni. Mikko oli jotekin laittanut tapit päälle, enkä tiennyt saisinko niitä mitenkään sammumaan. Jähmetyin paikalleni, värinä tuntui taivaalliselta. Puna nousi taas poskilleni, suljin silmäni ja yritin vain keskittyä taivaalliseen tunteeseeni sisälläni. Hengitykseni kiihtyi ja mietin huomaisiko kukaan lähistöllä oleva ihminen mitään. Kuulin pienen pientä surinaa ja pelästyin jos joku muukin kuulisi sen ja tajuaisi sen lähtevän minusta. Paniikki iski, en voisi kävellä Kaijan kanssa samaa matkaa takaisin työpaikalle. Jätin leivän hyllyyn ja lähdin kohti kaupan toista ulko-ovea. Keksin Kaijalle nopeasti viestin kännykkään "Moi meninkin jo takaisin töihin, sori". Pilluni oli aivan märkä ja en voinut ajatella mitään muuta kuin seksiä kävellessäni takaisin töihin. Sisällä työpaikallani ryntäsin suorinta reittiä vessaan. Laitoin taas oven lukkoon ja jäin piileskelemään työkavereiltani. Surina vain jatkui sisälläni ja en tiennyt halusinko sen jatkuvan vai loppuvan. Nyt Mikko oli todella lisännyt bensaa liekkeihin.

      Kännykkääni tuli taas viesti. Viesti oli Kaijalta "Jaaha, olet sitten hävinnyt kokonaan. Näin miestäsi kaupassa ja hän käski antaa sinulle jonkun paketin, jätin sen työpöydällesi". Mietin mitä yllätyksiä paketissa voisi olla. Suuntasin vessan suojista työpöydälleni, otin paketin mukaani ja palasin taas vessaan. Istahdin vessanpytylle ja avasin paketin. Siellä oli kaksi kaukosäätimen näköistä laitetta ja älysin heti mihin tarkoitukseen ne olivat. Mikko ei ollutkaan niin julma, että olisi jättänyt minut koko päiväksi vibrojen armoille. Painoin kummastakin kaukosäätimestä sammutuspainiketta ja surina sisälläni lakkasi. Himo tyydyttää itseni ei silti lakannut. Olin täysin kiiman vallassa ja halusin jo helpotusta. Nostin hamettani, riisuin hieman sukkahousujani ja yritin painella siveysvyötä toivoen, että tapit sisälläni liikkuisivat edes vähän. Olin niin keskittynyt epätoivoiseen yritykseeni saada orgasmi, etten huomannut kuinka vessan ovi aukesi. Kaija oli ilmestynyt viereeni ja tuijotti minua silmät suurena. Menin sanottomaksi, ei keksinyt todellakaan mitään millä voisin selittää päälläni olevan kumisen catsuitin ja jalkojeni välissä olevan siveysvyön. Kaija katseli minua hetken ja sanoi rauhallisesti "Sinä oletkin yllätyksiä täynnä. Näyttää siltä, että sulla on kotona melkoinen isäntä". En osannut vastata Kaijan kommenttiin mitenkään. Laskin hameeni ja yritin näyttää taas normaalilta. "Ei sun tarvii pelästyä, pidetään tää ihan meidän välisenä salaisuutena" Kaija totesi, iski silmää ja lähti vessasta. Jäin pytylle istumaan ja mieleni teki itkeä. Päätin kuitenkin tsempata, työpäivääkään ei ollut enää kuin pari tuntia jäljellä.

      Tukala työpäivä lähestyi loppuaan, enää pari minuuttia jäljellä. Aloin sammuttelemaan tietokonettani ja järjestelin hieman työpöydälläni olevia papereita. Kaija kulki ohitseni, hymyili ja toivotti hyvät viikonloput. Toivoin ettei salaisuuteni paljastumisesta hänelle seuraisi mitään ikäviä yllätyksiä tulevaisuudessa. Suljin vielä tietokoneen näytön ja työpäivä oli nyt virallisesti ohi. Kävelin taas korot kopisten ulos työpaikalta ulkona sijaitsevalle bussipysäkille ja jäin odottelemaan bussiani. Jalkani olivat melko liekeissä johtuen saappaiden korkeista koroista ja siitä, että olin pitänyt niitä jalassani koko päivän. Toivottavasti kotona ei odottaisi enää mitään yllätyksiä Mikon osalta. Bussi saapui pysäkille ja nousin kyytiin.

      Kotiin päästyäni, riisuin saappaat jalastani ja yritin hieroa kipeitä jalkojani. Mikko tuli minua eteiseen vastaan, antoi halin ja käski riisua kaikki vaatteet. Sanoin, että haluaisin jutella hänelle tämän päiväisestä. Päivä oli ollut jännittävä ja osaksi olin jopa nauttinut siitä. En kuitenkaan tykännyt siitä, että kaikki tuli näin nopeasti ja että jouduin suostumaan kaikkeen mitä Mikko halusi. Riisuin vaatteeni tuolille ja jäin eteiseen seisomaan päälläni enää vain pelkkä musta latexinen catsuit ja siveysvyö. Mikko katseli minua ja virnisteli "sä näytät kyllä tosi kuumalta paketilta tossa, whau". En jaksanut vastata Mikon kommenttiin mitenkään. "Odota siinä, nyt saat sinäkin lopulta palkintosi" Mikko sanoi. Hän poistu hetkeksi ja tuli takaisin pidellen käsiä selkänsä takana. "Sulje silmät" Hän komensi. Tunsin kuinka Mikko asettui taakseni ja ennen kuin ehdin tehdä mitään hän alkoi taas pujottamaan kumista huppua päähäni. Tällä kertaa näkemisen estävä silmä-läppä oli paikallaan, mutta suuaukkoa ei ollut suljettu. "Mitä sä nyt teet, enkö mä vois jo riisua nää" kysyin Mikolta. Tunsin kuinka Mikko alkoi pujottaa jalkaani jotain, ilmeisesti hän puki äsken riisumani saappaat takaisin jalkaani. Kun saappaat olivat taas jalassani, käteni ohjattiin selän taakse ja klick. Mikko ilmeisesti laittoi minulle käsiraudat, koska en pystynyt enää liikuttamaann käsiäni. Minut ohjattiin lattialle polvilleni ja melkein jo arvasin mitä oli tulossa. Mikko työnsi peniksensä suuhuni ja alkoi rauhallisesti panemaan minua suuhun. Yritin imeä hänen elintään parhaani mukaan, mutta jotenkin hommaan keskittyminen oli vaikeaa kädet selän taakse lukittuina ja silmät sidottuna. "Neidin elämään tulee nyt vähän muutoksia" Mikko alkoi kertoa samalla työnnellessään penistä kurkussani. "Sä alat käyttään kotona tästä lähtien aina vähän erilaisempia vaatteita. Mä pistin sulle tilaukseen netistä kaikenlaista. Ja noita saappaita sä käytät tästä lähtien todella usein mm. seksin aikana. Catsuittiin sun kannattaa myös totutella." En oikein käsittänyt mitä Mikko kaikella tällä tarkoitti. "Siveysvyölle varmasti löydetään kanssa käyttöä useammin" Mikko sanoi ja alkoi samalla kiihdyttämään tahtiaan. En oikein tiennyt mitä pitäisi ajatella. Mikko halusi, että pukeutuisin kumiasuihin aina ollessani kotona. En voinut sanoa tähän ainakaan vielä mitään vastaan, koska suuni oli täynnä. Alkoi tuntua siltä, että Mikko tulee pian koska hän vain kiihdytti tahtiaan. Pian lämmin ja suolainen lasti laukesikin suoraa kurkkuuni ja nielin sitä parhaani mukaan. Mikko huohotti hetken, pisti housunsa takaisin jalkaan ja otti kumimaskini silmäläpän pois. "Minä lähden nyt kavereitten kanssa kaljalle, sinä voit jäädä tänne ja vihdoin leikkiä hieman itselläsi. Tässä on avain käsirautoihin ja keittiön pöydällä on avain siveysvyöhösi" Mikko opasti. "Tee itselläsi mitä lystäät, olet sen ansainnut. Kumipuku pysyy kuitenkin päällä, mulla on sun kaulapannan avain taskussani ja ilman sitä sä et tota päältäs pois saa." Ennen kuin tajusinkaan, ovi kävi ja Mikko oli poissa. Sperma maistuia suussani, kun aloin avaamaan käsirautoja selkäni takana. Vihdoin onnistuttuani säntäsin keittiön pöydälle ja sain siveysvyön avattua. Avasin kissapuvun alavetoketjun ja otin kummatkin tapit pois sisästäni. Alapääni oli vieläkin aivan märkä ja halusin alkaa leikkimään itselläni. Minun piti ensin kuitenki käydä vessassa tyhjentämässä koko päivän pinteessä ollut virtsarakkoni.

      Nyt kun tuokin ongelma oli hoidettu suuntasin makuuhuoneeseen. Hyppäsin sängylle ja mielessäni ei ollut mitään muuta kuin orgasmin saaminen. Nappasin kumihupun pois päästäni ja huomasin samalla yöpöydällä jotakin. Lappu ja kaksi melko isoa dildoa. "Toivottavasti näistä on sulle apua t:Mikko". Olisin mieluummin halunnut oikeaa penistä sisääni, mutta näköjään jouduin tyytymään nyt näihin. Mietin miksi dildoja oli kaksi. Oliko Mikko tarkoittanut toisen menevän peppuuni. En pystynyt hallitsemaan itseäni kuitenkaa enää pidempää. Työsin toisen dildoista peppuuni ja aloin työntelemään toista pillussani. Orgasmin saaminen ei ollut kaukana, kun kaksi isoa kumista dildoa vuorotellen pumppasivat molempia reikiäni. Vasta jälkeenpäin sain tietää, että Mikko oli salaa asentanut videokameran kuvaamaan tämän kaiken. Videoilla näkyi aivan selvästi kasvoni ja Mikko käytti tuota videota usein kiristysvälineenä tulevaisuudessa halutessaan tahtonsa läpi.

      • .juttu

        Hyvin olet osannut kirjoittaa. Jatka ihmeessä. Menee jännittäväksi ;)


      • lisää tahtoo

        Mielelläni näkisin jatkoa tähän stooriin. Lisää vaan tulemaan!


      • laita ihmeessä
        lisää tahtoo kirjoitti:

        Mielelläni näkisin jatkoa tähän stooriin. Lisää vaan tulemaan!

        kirjoottele lisää


      • kumiankka

        ...


      • Kuminen
        lisää tahtoo kirjoitti:

        Mielelläni näkisin jatkoa tähän stooriin. Lisää vaan tulemaan!

        Mihin suuntaan tuota enää oikein lähtisi jatkamaan?


      • Siihen suuntaan
        Kuminen kirjoitti:

        Mihin suuntaan tuota enää oikein lähtisi jatkamaan?

        että kun mies tulee kotiin takaisin --> ilta jne.

        Kiitos hyvästä tarinasta jo etukäteen!


    • Odotellaan

      jos inspiraatio vielä iskis kirjoittajalle? Niettä jos lisää saatais?

      • kummastusta

        " .. jos inspiraatio vielä iskis ",
        Kirjottajan ehkä pitäisi tuijotella muutama pornoleffa ja muija ottamaan suihin. Niillä eväin inspiraatiot kukoistaa.


    • kummastusta

      Äksönit vain normipornosta kopioitu, deep throat, blow job, whip, blow job, ketjua, blow job, anal, blow job, muuten hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe