polars stonen 4:s takka

kyrpiintynyt

joo 1:n polarstonen vuolukivitakka halkeili niin sanotusti palasiksi ensimmäisellä kunnon lämmityksellä 2:n oli jo pihassa halki 3:n tuli polarstonen oma muurari muuraan ei kannattanu kokeillakkaan lämmitystä kun kaato eteen 1.5cm ja sivulle 2cm pisan torni näytti suoremmalta 4:s muurattiin itte ja kuivumisten jälkeen pikku hiljaa lämmitettiin (yli varovasti tällä kertaa) ensimmäisellä tikkujen polttamisella tuli pesästä halkesi n.15cm leveä ja 2cm syvä kartio myyjä käski lämmitellä sisään ajon loppuun lohkeilut on jatkunu tosin pienenpinä. reklamaatioiden hoitaminen on todella surkeata vieläkin kesken. onko muilla kokemuksia tästä huippu laadukkaasta vuolukivi takasta?

6

3795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polarstone Hiillos 2

      Mulla ei mitään ongelmia. Vai onko laatu parantunut 2 vuodessa?

    • Mulu ukku

      Tosi bullshittiä. Uskoisimme ehkä paremmin, jos kirjoittaja osaisi edes kohtuullisesti normaalit yhteenkirjoitussäännöt. Nyt se kuulostaa joko 16 v. opiskeluteisaatanavoisvähempääkiinnostaa-tyypin kirjoitteluilta tai ottaen huomioon aihealueen,niin 58-vuotiaan pettyneen myyntimiehen (kun mitään muita hommia ei ole onnistunut saamaan, kun ei ole oikein koulunkäynti aikanaan kiinnostanut) jutuilta...

    • AKR

      Tämmöiset keskustelijat pitäisi kieltää, koska selvityksistä huolimatta tällaista asiakasta meillä ei ole ollut. Useat ihmiset kuitenkin ovat kyselleet asiasta, kun ovat olleet uunia hankkimassa. Ei ole oikeudenmukaista antaa väärää kuvaa yrityksestä, joka kuitenkin on hyvin hoitanut myös mahdolliset korjauskohteet. Käykää Facebook sivullamme, jossa on paljon palautetta uuneistamme.

    • Entiijämuttaperrrrr

      Hienon näköisiä tulisijoja nuo on!

    • OmanPolarinYmpärillä
    • Anonyymi

      Mulla on viiden vuoden kokemus kulmaleivinuuni Liepuskasta. Mitään ongelmia ei ole ollut missään vaiheessa. Muuraus onnistui moitteetta, uuni vetää hyvin säällä kuin säällä. Ja lämmittää koko 90 neliön talon. Sähkölämmitystä en ole tarvinnut. Nyt rakenteilla olevaan talooni otan ehdottomasti saman valmistajan leivinuunin, vaihtelun vuoksi eri mallin. Pienintäkään moitetta en uunista löydä, paras leivinuuni, mitä minulla on koskaan ollut. Serpentiinivuolukivi on helppo pitää puhtaana, koska pinta ei ole huokoinen. Lisäksi se on näyttävä katseenvangitsija, joka saa jokaisen vieraan huomion osakseen. Suosittelen lämpimästi, 5 vuoden kokemuksella!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe