Pitkää vuodatusta

Totaalisen kyllästynyt

Joo, eli oon 14v tyttö. Mun vanhemmat eros kun olin 9v. Mulla o isosisko, pikkuveli, kaks isovelipuolta, kaks isosiskopuolta ja pikkusiskopuoli. Kukaan noista puolisisaruksista ei ole millään tavalla mulle sukua, ne on vaan niitten uusien heilojen lapsia. Mä asun äidillä mun 5v pikkuveljen ja 19v isosiskopuolen kanssa, ja mun biologinen isosiskokin "asuu" täällä, tai siis viettää aikaa, sillä on oma kämppä (vuokrakämppä Hesasta...) Mä vietän yleensä kaikki "juhlat" (=Joulut, synttäriviikon (tyhmää, I know) kesälomat jne.) isällä, muuten mä en lähes ollenkaan ees tapaa sitä, paitsi jos mamma ja toi ukko haluu "olla rauhassa" (=naida) Nii joudun menee isälle. Mulla on jaettu huone sen isosiskopuolen kanssa (jota tästälähtien kutsutaan vaikka Marissaksi) vaikka se on jumalattoman _pieni_!Mun pikkuveljellä on oma huone (Saatana mihin se sitä ees tarvii kun se kuitenkin tullee tänne meidän huoneeseen leikkimmän?)
Tänään oli ihan kamala aamu. Mä olin siis isällä, ja mun velipuolet oli tullut käväseen tääl. Mulla on isällä tavallaan oma huone, siellä nurkassa on vaan sellainen "syvennös" joka on pikkusiskopuoleni (Jota kutsuttakoon vaikka Pihlaksi) "oma huone". Mä sitten herään vähän päälle kaheksalta siihen että Pihla (12v -.-") Kiljuu mun naamalla "Saatanan hora oot varastanu mun kynsilakat vittu nyt kerrot missä ne on" ja läpsäsee. Että loistava alku päivälle! Mä jään siihen sängylle valittaan je se menee "huoneeseensa" ja istuu konelle (ja mitä mä nyt kyyläsin, se mesetti jonkun kaverinsa kanssa ja kirjotti jtn. "Vittu Aliina on paskapää")Isä ilmestyy sit ovelle kiskomaan mua ylös, ja mä yritän parhaani mukaan pitää kiinni peitosta, mihin mua tarvitaan kaheksalta aamulla? Hullua. Äitipuoli, kutsuttakoon häntä Elinaksi, tulee mun huoneeseen ja hehkuttaa kuinka on shoppaillut ja läytänyt "jotain kivaa'" mullekkin. Se läjäyttää naamansa eteen pinkit rintsikat, jotka on a) Aivan_liian_isot! b) Niissä lukee "Hot" kultaisella glitterikirjoituksella molempien rintojen kohalla... Sitten se läjäyttää eteen vaaleanpunaisen prinsessa Ruusunen- topin joka on sen kookoinen, että olisin voinut käyttää sitä viimeksi ekaluokkalaisena... Isä sit jää siihen vahtimaan "että mä tulen alakertaan" ja äitipuoli jää höpöttämään muista "löydöistään". Mä sitten karjun niille naama punaisena jotain suuntaan "Antakaa mun helvetti ees pukee rauhassa". Pihla tulee sit repimään mua ettimään sitä kynsilakkaa (MIHIN MÄ TARVIIN SEN KYNSILAKKOJA SAATANA) ja isä lähtee alakertaan mammapuolen kanssa. Toinen isovelipuolista sit pelmahtaa jostakin ja saa varsin.. estottoman näkymän (mulla on tapana nukkua ilman mitään yläosaa...) Mä sit vetäsen pikkusysterin "paidan" (=mulle jonkinlainen minitoppi) äkkiä päälle ja juoksen mun kaapin taakse. Systeri alkaa raivoo jotain omaa mulle ja isä tulee huutamaan kans jotain, onneks Pihlalle. Toinen velipuolista sit alkaa nauraa ja lähtee. Loppuaamu menee sit siinä kun systeri nauraa aamuselle, isä valittaa jostain olemattomasta ja velipuolet piikittelee. Että ihanaa

3

3444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mayura

      Uusperheissä voi olla raskasta. Aika vähältä tuo kuitenkin näin ulkopuolisen näkökulmasta kuulosti. Siskosi huusi sinun varastaneen kynsilakkansa, sinut herätetään aamukahdeksalta, äitipuolesi osti sinulle liian isot rintsikat ja liian pienen topin ja isovelipuolesi näki sinut yläosattomana. Pikkujuttuja.

      • Totaalisen kyllästynyt

        Voi kuules, tuo oli yksi "lievemmistä" herätyksistä. (esimerkiks, kesälomalla heräsin siihen että nuo vieritti mut portaita alas, viime jouluna mut herätettiin lyömällä mun päätä oveen jne.)


      • mayura
        Totaalisen kyllästynyt kirjoitti:

        Voi kuules, tuo oli yksi "lievemmistä" herätyksistä. (esimerkiks, kesälomalla heräsin siihen että nuo vieritti mut portaita alas, viime jouluna mut herätettiin lyömällä mun päätä oveen jne.)

        Jos sellainen ei lopu, niin uhkaapas vaikka vanhempiasi soittamalla sossuille. Perheväkivalta ei ole hyväksyttyä, mutta jos se vain liian pienten vaatteiden ostamista on, niin ei mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe