olkaa rohkeita ja aloittakaa säästäminen sieltä teidän päästä. esimerkki 1: ei enää kalliita lautakunta matkoja, ei edes kiinaan.Ei mitään matkoja.
esimerkki 2 : lautakuntapaikoista eikä ylikunnallisista, siis mistään luottamus tehtävistä makseta palkkiota ainakaan neljään vuoteen. etenkään eläkkeellä oleville.
esimerkki 3 : laitetaan ne tupla, tripla ja jne paikoilla olevat johtajat ja sihteerit heti parempiin paikkoihin , ettei tupla työtä teetettäis.
esimerkki 4. kun viette autonne korjaamoon ette hyväksy könttä laskua jossa selitetään että se vaan maksaa tän verran eikä kerrota mitä on tehty autolle. Miksi siis hyväksytte kotkan sairaalalta laskuja vaikkette tiedä mistä maksatte. esin epiduraali puudutus, joka on tärkeä naisille. materiaali kustannukset on alle 10 € mutta kotka velottaa meiltä n. 130 € . kyse on kuulemma erikoistoimenpiteestä. aikaa siihen toimenpiteeseen menee ehkä max. 5 min? eli? MIETTIKÄÄ! Miettikää ketä äänestämme!
uuden kouvolan
päättäjille
2
277
Vastaukset
- mutta yksi pointti
Pienempipalkkainen ihminen, joka joutuu kulkemaan pitkän matkan Kouvolaan kokoukseen esim. Elimäeltä ei enää lähde ehdokkaaksi, jos palkkiota ei makseta. Sen jälkeen sinne ei hakeudu muita kuin vallanhimoisia raharötköjä, joille ei palkkioilla ole väliä, mutta pääsevät päättämään muista itselle tärkeistä asioista, kuten kaavoituksista.
- valtuustoon (vain)
Älkää luoko 20 - 30 hengen sisäpiiriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101