Romani nuoret oli pyytänyt 22 vuotiasta miestä ostamaan viinaa alkosata. Mies oli hakenut viinat ja juossut karkuun viinojen kanssa. Romanit seurasi miestä ja mies meni asunnollensa ja romanit oli soittanut muille romaneille ja jonkin ajan kuluttua oli rappu täynnä romaneja ja pimputtelivat ovikelloa ja tiputtivat lappuja postiluukusta. Mies ei uskalla liikkua missään ja pelkää ihan saatanasti koska romanit käyvät ahkerasti pimputtelemassa ovikelloa ja tiputtavat lappuja postiluukusta. Herää kysymys, kuinka tyhmä voi joku olla? Kun valkolainen varastaa romaneilta niin se on todella suuri loukkaus ja kunnia asia koko klaanille. Eli kun varastat yhdeltä niin saat kaikki perääsi.
Romani porukka
8
2169
Vastaukset
- ottutaavetti
nyt dydamiittia rappukäytävään kiitos ja nopeasti...ihan tosi ,on sulla jutut.
- kun on.
Jos juo koko ajan ja on perseaukinen niin voi tehdä virheitä. tämä kyseinen ihminen on todella jumissa ja syrjäytynyt.
- juttu.
kun on. kirjoitti:
Jos juo koko ajan ja on perseaukinen niin voi tehdä virheitä. tämä kyseinen ihminen on todella jumissa ja syrjäytynyt.
Kun minä olin linnassa rattijuopumuksista niin sain kuulla mustalaisilta vittuiluja ihan koko ajan. Velkaannuin vankilassa mustalaisille vankilasta pääsyn jälkeen piti maksaa takaisin mutta join melkein kaikki rahani ja käytin huumeita. Mustalaiset kävi pimputtelemassa ovikelloa ja monesti antoivat minulle turpaan. Kävivät jopa äidin luona sanomassa että vetävät minua turpiin jos ei rahaa löydy. Velka oli pieni ja siksi en saanut maksettua kun aina kun maksoin velan niin ne sanoi että olen vielä velkaa sen ja sen verran ja sitten antoivat turpiin. Kyllä mustalaiset osaa pimputtaa ovikelloa ja antaa turpaan. Onneksi olen raitis nykyisin. Kun raitistuin pääsin myös eroon mustalaisista. Ja jos yksi tai kaksi niistä joutuu linnaan niin 30 jää jäljelle. Eli ei kannata velkaantua mustalaisille. Noista mustalaisista on monen viina vienyt hautaan. Tapahtumista noin.15 vuotta aikaa. Eikä tuossa mitään erikoista ole jos juoppo on viinat vienyt. Suurinosa linnassa olevista mustalaisista on nimenomaan väkivalta rikoksista istumassa. Ainahan voi kokeilla miltä tuntuu ja millaista elämä on kun on velkaa mustalaisille. Mustalaisia ei kiinnosta raittiit ihmiset kun niiden rahat eivät ole viinalla lypsettävissä. On myös rehellisiä mustalaisia. Alibissa on paljon juttua mustalaisista.
- Anonyymi00008UUSI
juttu. kirjoitti:
Kun minä olin linnassa rattijuopumuksista niin sain kuulla mustalaisilta vittuiluja ihan koko ajan. Velkaannuin vankilassa mustalaisille vankilasta pääsyn jälkeen piti maksaa takaisin mutta join melkein kaikki rahani ja käytin huumeita. Mustalaiset kävi pimputtelemassa ovikelloa ja monesti antoivat minulle turpaan. Kävivät jopa äidin luona sanomassa että vetävät minua turpiin jos ei rahaa löydy. Velka oli pieni ja siksi en saanut maksettua kun aina kun maksoin velan niin ne sanoi että olen vielä velkaa sen ja sen verran ja sitten antoivat turpiin. Kyllä mustalaiset osaa pimputtaa ovikelloa ja antaa turpaan. Onneksi olen raitis nykyisin. Kun raitistuin pääsin myös eroon mustalaisista. Ja jos yksi tai kaksi niistä joutuu linnaan niin 30 jää jäljelle. Eli ei kannata velkaantua mustalaisille. Noista mustalaisista on monen viina vienyt hautaan. Tapahtumista noin.15 vuotta aikaa. Eikä tuossa mitään erikoista ole jos juoppo on viinat vienyt. Suurinosa linnassa olevista mustalaisista on nimenomaan väkivalta rikoksista istumassa. Ainahan voi kokeilla miltä tuntuu ja millaista elämä on kun on velkaa mustalaisille. Mustalaisia ei kiinnosta raittiit ihmiset kun niiden rahat eivät ole viinalla lypsettävissä. On myös rehellisiä mustalaisia. Alibissa on paljon juttua mustalaisista.
Minkä takia otit niiltä velkaa? Ei pidä olla missään tekemisissä;
- Nimetön
Mitä ihmeellistä tuossa on.. Jos vie toiselta, niin ei kai siitä ilman seuraamuksia jää! sama koskee mustalaisia, monet vaan tuntuu pelkäävän heitä koska ovat enemmän laumaeläimiä kuin me valkolaiset! Älkää antako periksi!
- :P..
teki valkolaispoika ihan oikein! ei alaikäisille saa välittää viinaa! pisteet kotiin! jes!
- kotikenttä etu
ei muuta kun pelamaan pesäpalloa!
- Anonyymi00007UUSI
Ei romaneiden kanssa pidä olla missään tekemisissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959