härkämiehelle kauniita pieniä tekoja?

sanna-

Haluaisin nyt teiltä naisilta ja yhtälailla miehiltä muutama vinkkejä :) Tämä asiani ei nyt varsinaisesti koske vain härkämiehiä, vaan ihan kaikkia miehiä yleisesti, mutta en osannut valita sopivaa keskustelualuetta niin ajattelin nyt tämän valita, sillä tämä mies on härkä myöskin =)

Tähän alkuun pohjustan, että olen siis löytänyt aivan upean ja ihanan härkämiehen (ikää 19, jos vaikuttaa vastauksiin), jota olen tässä useaan kertaan nähnyt ja aikaa viettänyt yhdessä :)

Kaikinpuolin tämä härkämies on mielestäni hyvin erilainen ja erikoine verrattuna useaan muuhun mieheen. Jo alussa varmastikin ihastuin tämän härän tapaan huomioida minua eri tilanteissa ja kuinka hän jaksaa aina huolehtia, kuunnella ja on hyvin herkkä ja erityisen romanttinen niinkuin itsekin =)

Hänellä on hyvin paljon kaikenlaisia pieniä tekoja ja sanoja, joilla hän osoittaa kiinnostusta ja että välittää aidosti. Käyttäytymiseltäänkin hän on oikea herrasmies :) Tähän väliin pitää lisätä, että en kaipaa huonoja kommentteja pettäjä-häristä ja pleijereista tjsp, sillä ne eivät tätä miestä koske ja ei ole tämän viestin tarkoitus. Ne kommentit ohitan niinkuin kaikki muutkin turhat.

Mutta kysymykseni on siis, että minkälaisia kaikkia pieniä eleitä ja tekoja voisi olla, joilla voisin osoittaa kiinnostustani, huomiotani ja hellyyttäny tätä härkää kohtaan? :)

Kyllähän minä itsekin niitä kaikenlaisia tiedän ja teenkin, mutta aina olisi uusia ja piristäviä ideoita vailla :) Olen kuitenkin rapunainen, joka haluaa kaikin tavoin osoittaa että on aidosti jutussa mukana ja kiinnostunut, niinkuin tämä härkäkin on tehnyt :)

Tämän kysymyksen ero on nyt kuitenkin se, että en tarkoita tässä sellaisia asioita, kuten "keskustele", "suutele", "valmista upea illallinen".. Vaan tarkoitan sellaisia pieniä eleitä ja tekoja, vaikka ilman sanojakin, josta toinen aistii ja ymmärtää että toinen välittää :)

Pieniä tekoja, kuten härkämies avaa minulle aina oven ja päästää minut edelle, kysyy miten voin, huolehtii minusta vaikka ruuhkaisen kaupan läpi, huolehtii olenko nälkäinen jne..

Hän myöskin aina kahveilla ollessamme tarjoaa minulle aina kahvin. Ja tähän on lisättävä että olen kylläkin nainen, jonka mielestä miehen ei tarvitse maksaa. Sanoin tämän hänelle jo ensimmäisellä kerralla ja tietty olin otettu kun halusi tarjota, mutta hieman minua kyllä silti vaivaa että hän haluaa ja vaatii että saa joka kerta minulle tarjota :) en todellakaan sitä vaadi ja jollain tapaa se minua vaivaakin, mutta tämä härkä on tehnyt hyvin selväksi että hän haluaa tarjota ja on siihen tottunut. Pyydän normaalia kahvia ja sanon että se riittää, mutta tämä härkä ei sitten tiskillä maltakaan tuoda sitä normaalia, vaan tuo suklaisen kahvin, joka on koristeltu kermavaahdolla, strösselillä ja mansikalla :) Syyksi hän sanoi että ei voinut olla tuomatta jtn erikoista ja hymy päälle :)

Nosiis idea kuitenkin, että haluaisin tälle härälle kans osoittaa omilla teoillani ja erilaisilla ja uusilla teoilla, kuinka tärkeä hän on kans minulle =) Tuntuu että miehenä näitä olisi helpompi keksiä :D Jos olisin mies niin voisin vaikka varata jonku ajan jonneki hienoon ravintolaan ja sopia että laittaa kynttilät pöytään jne.. Mutta tämä härkä olisi varmaan enemmänkin itse nolona että minä NAISENA tämän tein, kun hän kokee että hänen olisi pitäny tällainen ravintolailta järjestää. Niin en siksi viitsisi tällälailla toimia. Haluaisin jtn kivaa ja jonka voisin myös itse maksaakin, mutta tästä en usko tämän miehen innostuvan? Onko se niin paha asia jos nainen haluaa joskus maksaa?

Ja en siis kaipaa mtn ideoita, mitä voisin tehdä kotona jne, vaan ihan sellaisia ehdotuksia käyttäytymisessä kun näkee vaikka kaupungilla kahvilla ja kävelee siellä yhdessä ja viettää aikaa jne. Kun naiselta nyt ei voi odottaa näitä perus oven avaamista ja tarjoamista, mutta mitä sitten? Ei mtn isoja, mutta merkityksellisiä :) Kiitos jos keksitte ja muistutatte minuakin näistä mitä olen kenties unohtanut :)

1

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Luin viestisi hymy huulilla ja tulipa vaan mieleeni, jotta tässä tapauksessa varmaan riittää, että sinä olet Nainen ja annat hänen olla Mies ja tosiaankin kohdella sinua herrasmiehen tavoin. Hymyilet vaan suloisesti... Hän haluaa ilmiselvästi olla Unelmiesi Mies ja Sankari ja saa siitä hyvän mielensä...Ihanaa, katoava luonnonvara, varsinkin nuoremmassa ikäpolvessa.
      Ja JOS teillä on intiimiä kanssakäymistä, niin härkäpojat pitävät paljon niskansa hyväilystä ; )...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe