vaaka & härkä

vaakapoika15v

Alan vähitellen uskoo horoskooppeja ja astrologiaa, pari vuotta huvikseni astrologiaa ja filosofiaa vapaa-ajallani lukenu. Itse olen 15v poika ja vaaka (ja en halua kuulla vittuilua henkisestä kehityksesta) ja olen rakastunut palavasti, mutta epätoivoisesti 2 itseäni 1v nuorempiin tyttöihin, eri aikaan tietenkin. Kummankaan kanssa jutusta ei tullut mitään, ekan kaa meni jahkaamiseks, ei edennyt, mun vika varmaan. Toka oli ihanampi ja olin kasvanu edellisen jälkeen joten ois muuten edennyt, mutta ei suhde toimi jos toinen vihaa toista. Kaiken kirjallisuuden ja muun mukaan vaaka & härkä olisi joko täydellinen pari tai huonoin mahdollinen mikä ei täytä toisiaan, minkä olisin uskonut jälkimmäisen kanssa käyvän, eli siis täydellinen pari. Se olis voinu saada multa jotain, mutta se oli täydellinen, mutta mä oisin saanu siltä kaiken mitä se ois antanu (mahtava vertaus... Siis henkisesti, ja me oltas voitu oppia toisiltamme, mutta se ei "opettanu" mulle mitään.) se ois varmaan tasottanu mun elämää, mut saikin sen tuhottua. Sori ku osaan selittää =).

Mut oisko mitään vinkkiä miten lepyttää mua vihaava teinihärkä, vai yritänkö turhaan unohtaa sen?

11

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakatyttö 17

      moi vaakapoika 15v!

      itse oon sitä mieltä,että sun kannattaa jutella sen tytön kanssa kasvoikkain... Ja sun kannattaa kysyy siltä suoraan miksi se vihaa sua.
      Tai jos se tyttö ei sittenkään sen juttelun jälkeen näytä yhtään leppymisen merkkejä niin kannattaa unohtaa se vaikka tekis kuinka kipeetä. Koska muitakii tyttöjä on maailma pullollaan. =)

      • vaakapoika15v

        kiitos että ees sä viitsit vastata. on olevinaan niiin "aikuisten" palsta, ettei alaikästen "huolet" kiinnosta.

        Tosta ei hirveesti kuitenkaan ollu hyötyä, kasvokkain oon yrittäny puhua, mutta sitä ei kiinnosta, häippäsee aina, ei kuuntele ees mun lausetta loppuun jos mainitsenkin sanan "me" tai "viha" missä merkityksessä tahansa.

        oon lähettäny pari viestiä sille ja jotku kaverit (tyttöjä) on sanonu, että oli ihania tai haluis ite kuulla ittellensä sanottavan niin, mutta se yks ei reagoi mitenkään...

        tiedän että maailma onn täynnä tyttöjä, ja suurin osa kavereistani (10/16) on erittäin mukavia jne. mutta en pysty kuvittelemaan itseäni kenenkään muun kanssa.

        Kiitos kuitenkin...


      • vaakatyttö 17
        vaakapoika15v kirjoitti:

        kiitos että ees sä viitsit vastata. on olevinaan niiin "aikuisten" palsta, ettei alaikästen "huolet" kiinnosta.

        Tosta ei hirveesti kuitenkaan ollu hyötyä, kasvokkain oon yrittäny puhua, mutta sitä ei kiinnosta, häippäsee aina, ei kuuntele ees mun lausetta loppuun jos mainitsenkin sanan "me" tai "viha" missä merkityksessä tahansa.

        oon lähettäny pari viestiä sille ja jotku kaverit (tyttöjä) on sanonu, että oli ihania tai haluis ite kuulla ittellensä sanottavan niin, mutta se yks ei reagoi mitenkään...

        tiedän että maailma onn täynnä tyttöjä, ja suurin osa kavereistani (10/16) on erittäin mukavia jne. mutta en pysty kuvittelemaan itseäni kenenkään muun kanssa.

        Kiitos kuitenkin...

        Mun oli pakko vielä vastata tähän viestiin...
        Tietätkö miksi tyttö aina häipyy, kun yrität keskustella hänen kanssaan. Jos olet loukannut häntä tai jtn vastaava, niin voisitko korjata tilanteen jotenkin? Ja voisithan sanoa tytölle, ettei se ole kovin kypsää käytöstä jos vaan häipyy paikalta eikä kuuntele tai keskustele...
        Kannattaa kuitenkin yrittää unohtaa se tyttö,jos hän ei edes suostu kuuntelemaan, vaikka se tekisi kuinka kipeää ja tuntuisi ettei pysty kuvittelemaan itseään kenenkään muun kanssa.

        Itsekkin olin vähän aikaa sitte vastaavanlaisessa tilanteessa. Toinen oli suutunut minulle syyttä suotta. Yritin puhua hänelle, mutta ei siitä oikeen mtn tullu. Rasitin vaan itseäni liika ajattelemalla (mitä olen tehnyt) ja syyttämällä itseäni, mutta sitten päätin unohtaa hänet vaikka se sattui.Nykyään ajattelen häntä vielä joskus ja mikä meni vikaan, mutta kuitenkin on parempi olo nykyään =)


    • Härkätikrukimma

      Hyvä jos oot rakastunu! :) Ite Härkänä puolestani iskin ittiäni pari vuotta nuoremman Vaaka-pojan/miehen, ja Vaaka oli se vaikiampi tavoteltava, mutta lopulta kannatti. Sinnikkyyttä vaan pellii nii kyllä se siitä. Ja huomioia saat aina positiivisesti häntä, mutta älä liikaa, se toivottavasti ei mee hukkaa. Tässä vinkkejä Härän näkökannalta, toivon että oli hyötyä... :)

    • Härkätikrukimma taas

      Näköjää me Härät ollaa nii sinnikkäitä että ei haluta luovuttaa heti. Luin ensin vaan sun huolet ensimmäisestä viestistäs ja vastasin ilma että kattoi mitä muut ois sulle sanonu. Nyt ko jälkikättee luin neki nii luulen että menin suoraan asian ytimee. Siis onko sulla tillaisuutta nähä sitä missää ja huomioia muute ko puhumalla, viesteillä tai soittamalla. Mutta jos se on vaan suuttunu sulle eikä kyllästyny loppuiäksi, nii eikö asian vois vielä korjata? Se että se jaksaa sua katella pariki minuuttia ennenko häipyy, kertoo mun mielestä tietystä kiinnostuksesta. Härät voi tykätä suorasta toiminnasta, kuten minä... Tai piristä sitä/yllätä se jotenki positiivisesti, joskus se voi olla nii pienestä kiinni. Luulen että kimma leppyy ajan myötä, jos et tee numerua sen käytöksestä. Oot iha normaalisti nii eiköhä se siitä.. ;)

      • vaakapoika15v

        ei todellakaan ole hyvä että olen rakastunut, kaikki menee muutenkin päin vittua...

        miten huomioida positiivisesti, jos esim. avaan oven ja vastaukseksi saan "ootko vähän säälittävä" tms.

        jaa härät sinnikkäitä... kovapäisiä ainakin... ei pahalla...

        nään sen joka päivä joten kontaktin yrittäminen ei oo vaikeeta, korostaen sanaa YRITTÄMINEN...

        "Mutta jos se on vaan suuttunu sulle eikä kyllästyny loppuiäksi, nii eikö asian vois vielä korjata?"- entä jos se on suuttunu loppuiäks... =)

        se pari minuuttia oli ehkä vähän liioteltu, enemmänkin puol minuuttia...

        suorasta toiminnasta se ei kai pitäny, oh snap... ku kerroin tunteistani, niin tuli helvetti joku 4 viestin putki vittuilua...

        miten sellasen angstikasan yllättää ilosesti??? kuolemalla??? (läppä, älä ota tosissasi)

        se että se aina vittuilee mulle, on vaan sanallista ja jokainenhan voi miettiä mitä sanoo, mutta eleitään ei ihminen voi päättää... oon huomannu sen katselevan mun suuntaan ja heti ku mä oon kattonu sitä, niin se on joka käntyny kattoon muualle tai kysyny mitä mulkkaat.

        jollain tavalla se vois olla kiinnostunu musta, mutta en oike tiiä...


      • Härkätikrukimma
        vaakapoika15v kirjoitti:

        ei todellakaan ole hyvä että olen rakastunut, kaikki menee muutenkin päin vittua...

        miten huomioida positiivisesti, jos esim. avaan oven ja vastaukseksi saan "ootko vähän säälittävä" tms.

        jaa härät sinnikkäitä... kovapäisiä ainakin... ei pahalla...

        nään sen joka päivä joten kontaktin yrittäminen ei oo vaikeeta, korostaen sanaa YRITTÄMINEN...

        "Mutta jos se on vaan suuttunu sulle eikä kyllästyny loppuiäksi, nii eikö asian vois vielä korjata?"- entä jos se on suuttunu loppuiäks... =)

        se pari minuuttia oli ehkä vähän liioteltu, enemmänkin puol minuuttia...

        suorasta toiminnasta se ei kai pitäny, oh snap... ku kerroin tunteistani, niin tuli helvetti joku 4 viestin putki vittuilua...

        miten sellasen angstikasan yllättää ilosesti??? kuolemalla??? (läppä, älä ota tosissasi)

        se että se aina vittuilee mulle, on vaan sanallista ja jokainenhan voi miettiä mitä sanoo, mutta eleitään ei ihminen voi päättää... oon huomannu sen katselevan mun suuntaan ja heti ku mä oon kattonu sitä, niin se on joka käntyny kattoon muualle tai kysyny mitä mulkkaat.

        jollain tavalla se vois olla kiinnostunu musta, mutta en oike tiiä...

        Vai että mennee kaikki päin vittua. Huomioimisella en tarkottanu iha ove aukasua, teinit tuski muutenkaa kaikki semmosta ymmärtää, ja ite en oo ennää teini-ikäne, että mun neuvot ei oo nuorte suhtee nii päteviä... (Musta on tullu vanhus joka ei ymmärrä nuoria, vitsi vitsi; oon lapsellinen vähä yli parikymppinen joka haluaa/yrittää auttaa.) Luulen että kukkaa järkevä ihmine ei jaksa vihotella koko ikkääsä, etes Härkä, vaikka nii minäki joskus luulin. Että ymmärsin kyllä pointtis. Ja tiiän kyllä että Härät on kovapäisiä, tyypillisen tähtimerkin evustajana minä ainaki. :) Tai sitte otat pientä ettäisyyttä siihe, ehkä oot vähitellen niin tehnykki, mutta et välttele tietenkää. Aika se on mikä kasvattaa teini-ikästäki, niin meitä kaikkia. Ja kyllä sinä varmaa kiinnostava sen likan mielestä oot jos se saattaa sun suuntaa muute katella. Ei teillä oo yhteisiä kiinnostuksenkohteita, en sano että väkisten pitäs tupata toisen luo, mutta et tiiä mikä saa sen innostuu? Musiikki jne? Tää on toella tyhmä idis mutta lähetä sen kännykkää sen lempibiisi (jos tiiät ja teillä on musiikkipuhelimet) ja vaikka se poistaski sen nii silti se tietää että sää välität siitä, ja vaikka muute kui kiukuttelis sulle. Mää en oo toellakkaa hyvä neuvonantaja, mutta saaha sitä aina yrittää. Tai jos ite keksit hyviä ja hienovarasia idiksiä nii siitä vaa kokkeilee. ;) Saatto olla vähä ristiriitasta tekstiä, mutta toivon toella että asiaas saahaa joku ratkasu. Mukavat päivänjatkot sulle muuten! ;)


    • vai vaa´assa

      Kokeneempana härkänaisena sanoisin ongelman johtuvan vaakamerkin nahjusmaisuudesta. Seurustekin aikoinani kahdenkin eri vaakapojan kanssa ja suhteet kaatui samaan ongelmaan eli vaakamiehen jahkaamiseen. Keskustelusta ei tullut mitään, kun kumpikin keskusteltiin omaista asioista eikä yhteisiä asioita ollut. Vaaka on lisäksi kuin unessa. No ei sitä nahjusta vaan vonut ajatella perheenpääksi. Sitä piti koko ajan pyytää, neuvoa ja lopulta käskeä. Kun sama toistui toisenkin kohdalla, katsoin paremmaksi jättää koko vaakamerkin. Jo pitkään olen sitten ollut yhdessä kaurismiehen kanssa. No se on vähän vanhanaikainen, mutta päättäväinen ja myös sopivasti kunnianhimoinen. Hän kuuntelee neuvojani ja minä taas saa virtaa hänen ehkä jopa lioitellusta kunnianhimosta. vain paras kelpaa ja kaiken on oltava harkittua. Lisäkis hän ei polta ei juo eikä muutenkaan ole huonotapainenja huomioi minut aina. Itse tykkään siitä etä hän pitää minua naisena isolla N:llä.
      Vaaka ja härkä ei ole kovinkaan hyvä yhdistelmä, sillä mm. molemmilla on taipumusta laiskuuteen. Vaaka ei todellakaan opeta mitään härälle, joka taas haluaa oppia nuorempana merkkinä vahemmilta.

      • vaakapoika15v

        niin, ekan kanssa kävi noin, mutta nyt ei ollu kysymys siittä. nyt oli kysymys siittä, että mitä teen sen jälkimmäise kaa


      • härkätytti 18 v
        vaakapoika15v kirjoitti:

        niin, ekan kanssa kävi noin, mutta nyt ei ollu kysymys siittä. nyt oli kysymys siittä, että mitä teen sen jälkimmäise kaa

        Tutkailepa karttaasi ja katso löytyykö jokin planeetta tai huone syntymäkarttasi härässä. Kun löydät sen, niin katso sen planeetan merkitys kohdallasi. Esimerkiksi jos kuu, nouseva merkki, jne on härässä, on enneuste hyvä. Alat tutkimaan sitten omaa käytöstäsi sen suhteen. Se olisi se yhteinen juttu välillänne. muuten- vaikka sanonkin niin me härät ei kehuta itseämme, mutta jos saat härkätytön seuraksesi, olet onnenPekkA, isolla A:lla. Varoitan kuitenkin, että älä sekoile muiden kanssa, sillä härällä on JALAT MAASSA.. Härkätytöillä on nykyisenä kiireisenä aikana kysyntää. Ja muista - Sen sinnikkäämpää ihmistä ei ole kuin härkä. Riittääkö sulla kärsivällisyyttä. Ja vielä. Tiedätkö mitä varten me eletään? Sitä varten, että kärsivällisyytemme kasvaisi intiaanien tasolle.


      • vaakapoika15v
        härkätytti 18 v kirjoitti:

        Tutkailepa karttaasi ja katso löytyykö jokin planeetta tai huone syntymäkarttasi härässä. Kun löydät sen, niin katso sen planeetan merkitys kohdallasi. Esimerkiksi jos kuu, nouseva merkki, jne on härässä, on enneuste hyvä. Alat tutkimaan sitten omaa käytöstäsi sen suhteen. Se olisi se yhteinen juttu välillänne. muuten- vaikka sanonkin niin me härät ei kehuta itseämme, mutta jos saat härkätytön seuraksesi, olet onnenPekkA, isolla A:lla. Varoitan kuitenkin, että älä sekoile muiden kanssa, sillä härällä on JALAT MAASSA.. Härkätytöillä on nykyisenä kiireisenä aikana kysyntää. Ja muista - Sen sinnikkäämpää ihmistä ei ole kuin härkä. Riittääkö sulla kärsivällisyyttä. Ja vielä. Tiedätkö mitä varten me eletään? Sitä varten, että kärsivällisyytemme kasvaisi intiaanien tasolle.

        mä oon kohta 2 vuotta tähän tutustunu, ja en oo kuullukkaan tollatteesta, valaistaisitko asiaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      88
      1671
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      115
      1405
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      108
      944
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      916
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      41
      753
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      692
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      661
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      28
      628
    9. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      603
    10. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      28
      588
    Aihe