Tyhmä lahja?

Poikaystävälle..

Ihan alkuun kysyn että onko tyhmää antaa synttäri tai joululahjaksi kehystettynä laulun sanat? Eli jos kirjoittaa itse ja kehystää.. Esim. Leona Lewisin Here I am Laulu kertoo juuri sen mitä poikaystävälleni haluaisin sanoa, mutta itse en osaa laulaa joten aattelin et jos kirjoittaisin sen sanat.. Runojakaan en osaa kirjoittaa.

Eli ongelmanani on synttäri ja joululahja poikaystävälleni.. En keksi yhtään mitään :( rahaakaan ei kauheasti ole joten mitään kauheen kallista en pysty ostamaan. Hän ei kauheesti harrasta mitään.. Hänelle on muutenkin niin vaikea ostaa mitään kun hän itse ostaa kaiken minkä haluaa..
Oon ihan sekasin mitä pitäisi antaa.. :(

6

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaystävästäsi

      Omasta mielestäni tuo oli ihan hyvä lahjaidea mutta olen naispuolinen niin en voi sanoa tarkasti :) Riippuu poikaystävästäsi, millainen hän on? On vaikeaa jos ei harrasta mitään. Tykkääkö hän jostain erityisestä? Voisit tietysti myös polttaa useamman tunteistasi kertovan laudun cd:lle ja antaa sen, cd: nimeksi vaikka "kaikki mitä haluan sinulle sanoa" :) Oma poikaystäväni urheilee aika paljon ja pelaa lätkää niin viime jouluna oli mieluinen lahja lahjakortti jääkiekkokauppaan josta osti uudet luistimet. Itse en uskaltanut ostaa suoraa niitä kun ei olisi voinut sovittaa. Sitten yksi hyvä on valokuva itsestään (tai teistä). Voi tuntua itserakkaalta mutta tulee tarpeeseen yksinäisinä iltoina. Itse otatin valokuvan itsestäni ja annoin syntskälahjaksi vähän ennen kun rakas lähti armeijaan. Oli mielissään. Oman rohkeuden (ja iän!) mukaan voi säädellä kuvan tuhmuus astetta. Valokuvaajan luona teetetty kuva maksaa 20-100€ riippuen ihan että haluatko paljonkin rekvisiittaa ja pitääkö kuvaajan huolehtia meiekistä ja vaatteista vai ostatko itse jne.
      No, toivottavasti keksit jotain! :)

      • höh..

        Minulla kävi myös mielessä että antaisin meidän kuvan mutta en kertakaikkiian koskaan saa otettua kunnon kuvaa meistä. Hän ei ole kauhean kuvauksellinen :D Mietin kanssa tuota omatekoista levyä, mutta pahoin pelkään että hän ei arvosta sitä.. Hän EI TODELLAKAAN ole romanttinen.. Hän varmaan haluaisi jotain käytännöllistä, mutta rahaa ei kauheasti ole kun pitää niin monelle lahjat ostaa ja sitten vielä se että hän ei oikein harrasta mitään.. Hän on aikamoinen työnarkkis joten kauheesti aikaa harrastelulle ei ole.. Vapaallaan hän yleensä viettää aikaa ystävien kanssa ja sitten änkee mut siihen johonki koloon :P
        Yks mitä mietin oli taskumatti..? Oisko se tyhmä? Jos vaikka kaiveruttais siihen nimikirjaimet ja päivämäärän.. Hän ei kyllä välttämättä sillä mitään tee (ei retkeile tai mitään muuta semmosta)
        En kertakaikkiaan keksi mitään :( Kaikki leffat ja levyt ja muut semmoset voi unohtaa koska hän ostaa ne itse.. Eikä hän koskaan kerro kiinnostuksistaan mulle.


      • alk.per
        höh.. kirjoitti:

        Minulla kävi myös mielessä että antaisin meidän kuvan mutta en kertakaikkiian koskaan saa otettua kunnon kuvaa meistä. Hän ei ole kauhean kuvauksellinen :D Mietin kanssa tuota omatekoista levyä, mutta pahoin pelkään että hän ei arvosta sitä.. Hän EI TODELLAKAAN ole romanttinen.. Hän varmaan haluaisi jotain käytännöllistä, mutta rahaa ei kauheasti ole kun pitää niin monelle lahjat ostaa ja sitten vielä se että hän ei oikein harrasta mitään.. Hän on aikamoinen työnarkkis joten kauheesti aikaa harrastelulle ei ole.. Vapaallaan hän yleensä viettää aikaa ystävien kanssa ja sitten änkee mut siihen johonki koloon :P
        Yks mitä mietin oli taskumatti..? Oisko se tyhmä? Jos vaikka kaiveruttais siihen nimikirjaimet ja päivämäärän.. Hän ei kyllä välttämättä sillä mitään tee (ei retkeile tai mitään muuta semmosta)
        En kertakaikkiaan keksi mitään :( Kaikki leffat ja levyt ja muut semmoset voi unohtaa koska hän ostaa ne itse.. Eikä hän koskaan kerro kiinnostuksistaan mulle.

        Hän täyttää 24 ja en oikein tiedä mistä hän pitäis.. Juomisesta vapaalla :D Ja hän rakastaa leffoja ja varsinkin Bondit uppoo.. Mutta hänellä on jo kaikki Bond leffat ja muutenkin leffoja häneltä löytyy jo lähemmäs 500.


      • Nimetön
        alk.per kirjoitti:

        Hän täyttää 24 ja en oikein tiedä mistä hän pitäis.. Juomisesta vapaalla :D Ja hän rakastaa leffoja ja varsinkin Bondit uppoo.. Mutta hänellä on jo kaikki Bond leffat ja muutenkin leffoja häneltä löytyy jo lähemmäs 500.

        Jos et keksi mitää järkevää lahjaa, niin ehkä kannattaa ottaa koko juttu huumorin kannalta?

        Netistä löytyy hauskoja lahjoja myyviä putiikkeja esim. hauskatkaupat.fi, mulletoi.com ja pulju.net. Ihan pikkurahallakin saa kivan lahjan.


      • Jorma the kotomies
        Nimetön kirjoitti:

        Jos et keksi mitää järkevää lahjaa, niin ehkä kannattaa ottaa koko juttu huumorin kannalta?

        Netistä löytyy hauskoja lahjoja myyviä putiikkeja esim. hauskatkaupat.fi, mulletoi.com ja pulju.net. Ihan pikkurahallakin saa kivan lahjan.

        Miehet tykkää humourista, esim. hassu paita voisi olla kova: huumoripaidat.com, mypaita.com tms.


    • jos...

      kokoaisit pienen paketin kaikkea "yleishyödyllistä"? Jos siis hän haluaa sellaista käyttötavaraa? ilmeisesti kuitenkin omassa kodissa asuu, niin ihan kahvista lähtien sellaisiin juttuihin joita hän tarvii/käyttää/tykkää.. kuten juuri kahvi, tee, makuuniin viedovuokraus lipuke, alkosta pikku pullo jotain juominkia, jne.. Ja jos haluat jotain henkilökohtaista, niin siihen vielä päälle se oma valokuva, tms. Lisäksi siihen voisit laittaa vaikka oma tekemiä "lahjakortteja" tähän tyyliin: "jalkahieronta 15-30min", "pesen keittiön ikkunasi/jääkaappisi/mikrosi pusua vastaan".... Ja tuommoinen pikkupaketti kaikkea ei niin kovin hankalaksi tule, jos nyt alat ostamaan hiljalleen kaikkea omien ostoksien yhteydessä.

      Itse ostin yks vuos avopuolisolleni tuommoisen paketin. Keräsin siihen vähän reilu puol vuotta tavaraa ja lopulta laskin hinnaksi noin 400euroa, mutta olin ostanutkin 30 juttua siihen hammasharjasta urheiluliikkeen lahjakorttiin. Mutta ei se isolta tuntunut kun sillon tällöin jotain ostin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe