http://bustysingers.blogspot.com/search/label/Christina Aguilera
Kyllä tollasia kelpaakin esitellä
Xtina melkein tissit paljaina lontoossa
11
1437
Vastaukset 11
- zezed
Siinä on kyllä käsittämättömän upee muija
- taitaa laitella
taitaa laitella kirjoitti:
Puhutko mulle? Se kirjoitetaan b,e,l,l,a,l,i, yritä kirjoittaa se oikein, ei se ole niin vaikeaa.
Minä, poiketen tämän palstan trolleista joihin sinäkin ilmeisesti kuulut, käytän nimimerkkiä. - Välillä tuo kikkailusi
bellali kirjoitti:
Puhutko mulle? Se kirjoitetaan b,e,l,l,a,l,i, yritä kirjoittaa se oikein, ei se ole niin vaikeaa.
Minä, poiketen tämän palstan trolleista joihin sinäkin ilmeisesti kuulut, käytän nimimerkkiä.monina henkilöinä on ärsyttävää....
- Erizo
Välillä tuo kikkailusi kirjoitti:
monina henkilöinä on ärsyttävää....
Bellali has your mind... bwa ha ha ha ha haa!
Go Bellali! ;) - sama henkilö.
Erizo kirjoitti:
Bellali has your mind... bwa ha ha ha ha haa!
Go Bellali! ;)Ennen aina kirjoitit tänne erizo nimimerkillä ja nyt taas bellahina. Me emme ole tyhmiä.
- hgjdgjhdgh
Huhutaan että olis pienennyttänyt rintansa.
- samaa mieltä...
Joo Christinan isot hinkit ovatkin aivan ihanat, kyllähän tuollaisia kuvia katselisi Christinasta mielellään vaikka vähän enemmänkin.
- voi voi tyttöparkaa
Kun ei musiikillaan muuten pärjää eikä erotu massasta, niin sit ollaan melkein alasti lavalla. Säälittävää. Vaikka on niitä kyllä kaiketi vieläkin pahempia itsensäpaljastajia kuin tuo pimu. Siinä meillä on todellinen "laulaja".
Olisi sekin kun vaikka Hector esiintyisi lavalla pitkissä kalsareissaan, aaaaaaarrrrrggggg. Miksi nuo tirpsukat joutuvat esiintymään noin?- audrinapatridge
Itseasiassa kyllä erottuu ja aika huomattavasti ;o
Hmm, Hector ja Christina Aguilera ovat ällistyttävän samanlaisia muutenkin, että ihmettelen myöskin, miksei Hector seuraa Christinan esimerkkiä. :/
- lol
aikamoiset tissit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa1052280Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411544Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381104Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321058- 1031048
- 82876
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain47829- 81781
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53777Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215764- 54741
- 93739
- 40686
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79658Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.30563- 55527
- 38512
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14500Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28482Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S25463