Hellö!
En omaa minkäänlaista kokemusta vetolaitteista joten kysyn.
Minkälainen homma on peruskunnostaa vm -80 vetari.
Saako kyseiseen keksintöön varaosia?
Moottori ilmeisesti on helpompi kunnostaa.
OMC + vetari
6
597
Vastaukset
Eli OMC:n sähkövaihteiseen vetolaitteeseen ei ole juurikaan osia saatavilla.
Volvon ja Mercruiserin vetolaitteisiin saa osia, tuonkin ikäisiin.- MR-X
Rapakon takaa löytyy.Se on erijuttu kannattaako sitä sitte rempata......http://www.sterndrive.info/800_upper_unit_gearcase.html
- 220hv
MR-X kirjoitti:
Rapakon takaa löytyy.Se on erijuttu kannattaako sitä sitte rempata......http://www.sterndrive.info/800_upper_unit_gearcase.html
Olisi ollut mahdollisuus entisöidä minulle mieleinen puinen DC, mutta tuo moottori arveluttaa. Uutta konetta en halua laittaa.
- ...,.
220hv kirjoitti:
Olisi ollut mahdollisuus entisöidä minulle mieleinen puinen DC, mutta tuo moottori arveluttaa. Uutta konetta en halua laittaa.
toinen puhuu vetarista toinen moottorista...
- mariner
Ne vanhat vetarit eli malli merkillä elecktric shift ovat hankalia osien kannalta. Muistaakseni ne on vuosimallia -70....78 ja sen jälkeen tuli sterndrive 800 ja sitten cobrat...
minulla muuten on kaksi kappaletta korjauskelvollista potkuria tähän eleckric shiftiin, niissähän ei ole spline kiinnitystä vaan tapilla--
- Stern Drive 800
Itselläni on OMC Sterndrive 800 vetari, eli ei ole mikään sähköinen vaihteensiirtäjä vaan vaijerilla.
viime talvena tilasin koemielessä rapakon takaa paljekumin ja se tuli viikossa ja oli vähän halvempi kun Us-partsilta ostettu.
Mulla on ylimääräinen vetolaite jonka hinnasta voidaan neuvotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402