"Vesi-imuri"

maasirpa

Onko kenelläkään tieoa imurista, jossa ei ole pölypussia ja säiliöön tulee vesi, joka sekoittuu pölyn kanssa ja se likavesi sit vaan kaadetaan pois. En löydä netistä tietoa siitä tai sit en osaa etsiä.

18

11594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotipiikatar

      Ostin keväällä tämmösen vehkeen.Kallis on, mutta hyvä. Käy katsomassa www.cwn.fi

    • KALLIS ON

      HYLA MERKKINEN IMURI ON VESI-IMURI,NETISTÄ LÖYTYY FIAFUTURA SIVUILTA

      • HYLA Huttunen

        On se kumma miten paljon kaikkea humpuukia maailmaan mahtuukin! Säälittävää touhua tuo hylabisneskin, Minulle riitti kun lopulta esittelijänä näin homman todellisen luonteen. Aika moni hylaihmisistä olikin entisiä (ja nykyisiäkin) verkostohuijareita, aloe veraa, kynttilöitä, saippuaa, winklubia, korua ja meikkikauppaa yms. Oli mukana ihan hyviäkin ihmisiä.

        Havaitsin jossain vaiheessa että hylan maahantuontifirman tarkoitus on saada mahdollisimman monet mukaan vaikka väkisin asiakkaiksi tai rekrytoitua ketä tahansa mukaan esittelemään hylaimureita. Firma ilmeisesti voittaa jo siinä kun joku onneton lähtee edes yrittämään esittelytyötä ja joutuu ostamaan ne kaikki kalliit esittelysalkut ynnämuut vehkeet. Itse joutuu ison oppirahan maksajaksi ja loppunasti pimitetyn edustussopimuksen uhriksi. Näin kävi itsellekin.
        Lopulta tukea ei yritykseltä saa, kun keskittyvät vaan rekrytoimaan LISÄÄ UUSIA tietämättömiä, hyväuskoisia reppanoita joilta ja joiden sukulaisiltakin on mahdollisuus saada rahat pois!

        Rekrykokouksissa johtajat tai mitkälie lupailee suuria asioita ja huippuprovisioita, maailman parasta tuotetta ja työmahdollisuutta......
        Mutta kaikki se kaunis puhe paljastui valheeksi kun jo MYYDYT ja ENNAKKOON MAKSETUT laitteet oli asiakkaille pitkään toimittamatta ja ansaitut myyntiprovisiot saamatta. Missä olivat rahat ja koneet ?? niitä ei varmastikaan ollut. Kauppoja peruuntui ja homma ei tietenkään toiminut. harmitti. Rehellisyyttä ei hylafirmalta löydy, Kysymyksiin sieltä vastattiin aina vaan uusilla selityksillä ja valheilla ja entistä hienommilla tyhjillä lupauksilla. EI KENENKÄÄN TARVITSE TUOLLAISTA SIETÄÄ ei esittelijän eikä asiakkaan! Onneksi minä ymmärsin ja myös aika moni muukin tajusi lopettaa ajoissa itsensä sekä läheistensä huijaamisen.

        oli melko kallista!

        terveisin: rehellisessä työssä jälleen hyvä olla


      • Kömpelö
        HYLA Huttunen kirjoitti:

        On se kumma miten paljon kaikkea humpuukia maailmaan mahtuukin! Säälittävää touhua tuo hylabisneskin, Minulle riitti kun lopulta esittelijänä näin homman todellisen luonteen. Aika moni hylaihmisistä olikin entisiä (ja nykyisiäkin) verkostohuijareita, aloe veraa, kynttilöitä, saippuaa, winklubia, korua ja meikkikauppaa yms. Oli mukana ihan hyviäkin ihmisiä.

        Havaitsin jossain vaiheessa että hylan maahantuontifirman tarkoitus on saada mahdollisimman monet mukaan vaikka väkisin asiakkaiksi tai rekrytoitua ketä tahansa mukaan esittelemään hylaimureita. Firma ilmeisesti voittaa jo siinä kun joku onneton lähtee edes yrittämään esittelytyötä ja joutuu ostamaan ne kaikki kalliit esittelysalkut ynnämuut vehkeet. Itse joutuu ison oppirahan maksajaksi ja loppunasti pimitetyn edustussopimuksen uhriksi. Näin kävi itsellekin.
        Lopulta tukea ei yritykseltä saa, kun keskittyvät vaan rekrytoimaan LISÄÄ UUSIA tietämättömiä, hyväuskoisia reppanoita joilta ja joiden sukulaisiltakin on mahdollisuus saada rahat pois!

        Rekrykokouksissa johtajat tai mitkälie lupailee suuria asioita ja huippuprovisioita, maailman parasta tuotetta ja työmahdollisuutta......
        Mutta kaikki se kaunis puhe paljastui valheeksi kun jo MYYDYT ja ENNAKKOON MAKSETUT laitteet oli asiakkaille pitkään toimittamatta ja ansaitut myyntiprovisiot saamatta. Missä olivat rahat ja koneet ?? niitä ei varmastikaan ollut. Kauppoja peruuntui ja homma ei tietenkään toiminut. harmitti. Rehellisyyttä ei hylafirmalta löydy, Kysymyksiin sieltä vastattiin aina vaan uusilla selityksillä ja valheilla ja entistä hienommilla tyhjillä lupauksilla. EI KENENKÄÄN TARVITSE TUOLLAISTA SIETÄÄ ei esittelijän eikä asiakkaan! Onneksi minä ymmärsin ja myös aika moni muukin tajusi lopettaa ajoissa itsensä sekä läheistensä huijaamisen.

        oli melko kallista!

        terveisin: rehellisessä työssä jälleen hyvä olla

        Olen imurin ostaja ja pettynyt sellainen. Imuri on mahdottoman painava, kova ääninen ja hankala siirrettävä huoneesta toiseen. Hintaa kyllä oli mahdottomasti. Älkää hyvät ihmiset ostako näitä imureita, joita verkostomarkkinoijat myyvät muka niin hyvänä laitteena, ettei parempaa ole olemassakaan. Imurin kehumisen ne ovat oppineet verkostomarkkinoinnin järjestämässä koulutuksessa.


      • läheltä seurannut
        HYLA Huttunen kirjoitti:

        On se kumma miten paljon kaikkea humpuukia maailmaan mahtuukin! Säälittävää touhua tuo hylabisneskin, Minulle riitti kun lopulta esittelijänä näin homman todellisen luonteen. Aika moni hylaihmisistä olikin entisiä (ja nykyisiäkin) verkostohuijareita, aloe veraa, kynttilöitä, saippuaa, winklubia, korua ja meikkikauppaa yms. Oli mukana ihan hyviäkin ihmisiä.

        Havaitsin jossain vaiheessa että hylan maahantuontifirman tarkoitus on saada mahdollisimman monet mukaan vaikka väkisin asiakkaiksi tai rekrytoitua ketä tahansa mukaan esittelemään hylaimureita. Firma ilmeisesti voittaa jo siinä kun joku onneton lähtee edes yrittämään esittelytyötä ja joutuu ostamaan ne kaikki kalliit esittelysalkut ynnämuut vehkeet. Itse joutuu ison oppirahan maksajaksi ja loppunasti pimitetyn edustussopimuksen uhriksi. Näin kävi itsellekin.
        Lopulta tukea ei yritykseltä saa, kun keskittyvät vaan rekrytoimaan LISÄÄ UUSIA tietämättömiä, hyväuskoisia reppanoita joilta ja joiden sukulaisiltakin on mahdollisuus saada rahat pois!

        Rekrykokouksissa johtajat tai mitkälie lupailee suuria asioita ja huippuprovisioita, maailman parasta tuotetta ja työmahdollisuutta......
        Mutta kaikki se kaunis puhe paljastui valheeksi kun jo MYYDYT ja ENNAKKOON MAKSETUT laitteet oli asiakkaille pitkään toimittamatta ja ansaitut myyntiprovisiot saamatta. Missä olivat rahat ja koneet ?? niitä ei varmastikaan ollut. Kauppoja peruuntui ja homma ei tietenkään toiminut. harmitti. Rehellisyyttä ei hylafirmalta löydy, Kysymyksiin sieltä vastattiin aina vaan uusilla selityksillä ja valheilla ja entistä hienommilla tyhjillä lupauksilla. EI KENENKÄÄN TARVITSE TUOLLAISTA SIETÄÄ ei esittelijän eikä asiakkaan! Onneksi minä ymmärsin ja myös aika moni muukin tajusi lopettaa ajoissa itsensä sekä läheistensä huijaamisen.

        oli melko kallista!

        terveisin: rehellisessä työssä jälleen hyvä olla

        Moi vaan Huttunen! On ikävää, että olet joutunut kokemaan noin rankan työkuvion. Olen saanut seurata asiaa läheltä monen vuoden ajalta. Seuraavat asiat kyllä kummastuttaa : Minun ymmärryksen mukaan toiminta oli rakennettu siten, että laitteet toimitettiin yhtiön puolesta esittelijälle ja kun kauppa vahvistettiin, kotimyyntiasikirjaan nojautuen esittelijälle toimitettiin palkkio tilille odotusajan jälkeen. Esittelijän ei tarvinnut maksaa laitteen toimittamista asiakkkaalle eikä jälkimarkkinointia tai huoltoa eikä tarvinnut ostaa laitetta. Kaikki koulutukset ja materiaalit toimitettiin yhtiön puolesta ja oheismateriaalit sekä asiakaslahjat toimitettiin yhtiön puolesta esittelijän käyttöön ilman kuluja. Olen kuullut, että osa esittelijöistä tai ryhmävastaavat eivät toimineet ihan ohjeitten mukaisesti ja ryhmissä tapahtui ylilyöntejä. Mutta verkostomarkkinoinnin kuviota ei firman toiminnasta löydy. Se, että esitteljä sai esittelytoimeensa laukun ja välineet toimitettiin kait katehintaan. Yhtiön viralliset liikevaihtoluvut ei varmasti tullut laukkujen toimittamisesta. Mitä tulee itse laitteeseen, niin valtaosa on kyllä laitteeseen omien sanojensa mukaan hyvin tyytyväinen. Jos on jäänyt paha maku, työkuvioista johtuen, se ei kait vielä tarkoita, että tuote olisi jotenkin siihen syypää??? Hyvä on aina erotella asiat toisistaan! HYLAlla on tietääkseni uusi johto ja yhtiö on toinen kuin 2009?


      • MANU54
        läheltä seurannut kirjoitti:

        Moi vaan Huttunen! On ikävää, että olet joutunut kokemaan noin rankan työkuvion. Olen saanut seurata asiaa läheltä monen vuoden ajalta. Seuraavat asiat kyllä kummastuttaa : Minun ymmärryksen mukaan toiminta oli rakennettu siten, että laitteet toimitettiin yhtiön puolesta esittelijälle ja kun kauppa vahvistettiin, kotimyyntiasikirjaan nojautuen esittelijälle toimitettiin palkkio tilille odotusajan jälkeen. Esittelijän ei tarvinnut maksaa laitteen toimittamista asiakkkaalle eikä jälkimarkkinointia tai huoltoa eikä tarvinnut ostaa laitetta. Kaikki koulutukset ja materiaalit toimitettiin yhtiön puolesta ja oheismateriaalit sekä asiakaslahjat toimitettiin yhtiön puolesta esittelijän käyttöön ilman kuluja. Olen kuullut, että osa esittelijöistä tai ryhmävastaavat eivät toimineet ihan ohjeitten mukaisesti ja ryhmissä tapahtui ylilyöntejä. Mutta verkostomarkkinoinnin kuviota ei firman toiminnasta löydy. Se, että esitteljä sai esittelytoimeensa laukun ja välineet toimitettiin kait katehintaan. Yhtiön viralliset liikevaihtoluvut ei varmasti tullut laukkujen toimittamisesta. Mitä tulee itse laitteeseen, niin valtaosa on kyllä laitteeseen omien sanojensa mukaan hyvin tyytyväinen. Jos on jäänyt paha maku, työkuvioista johtuen, se ei kait vielä tarkoita, että tuote olisi jotenkin siihen syypää??? Hyvä on aina erotella asiat toisistaan! HYLAlla on tietääkseni uusi johto ja yhtiö on toinen kuin 2009?

        Tosi hyvä tää Hyla nyt tarttisin uuden letkun mistä sen saan kun hylan myynti on loppu Suomessa.


      • TANU55

        Tuskin löytyy vanhoja ketjuja nostelemalla


    • Rainbow 1

      Aito ja alukuperäinen Valmistettu jo yli 70vuotta. Pitkät takuut käyttöikä yli 25 vuotta. Lisää tietoa www.rainbowsystems.fi

    • tuota linkkiä
    • vieras_

      AIVAN liian kalliita!
      Hepa suodattimella varustettu imuri ei paljoa tuloksesta jää ja hinta on 3-4 kertaa halvempi. Ei imurista kukaan kotiin ostaessa tonnia maksa

      • vieras_

        Tuollainen HYLA ilmanraikastin maksaa 130 euroa, itse ostin saman laitteen mutta alkuperäisenä 45 eurolla, joka on sen normaali jälleenmyynti hinta. 30 euroa on halvin hinta mitä olen sillä nähnyt, joten HYLA myy tuotteitaan 350% katteella!!!
        Törkeetä huijausta!!


    • HyväOnSeEdullisin

      HEPA suodatin ei taistele pölyä vastaan yhtä hyvin kuin vesi--imuri. Vaikka mä äsken vaikka imuroin vaikka kuinka kauan niin on vielä pölysempää!
      Tämän takia mun pitää löytää se hyvä vesi-imuri.
      SUOSITELKAA JOKU HYVÄ VESI-IMURI KOTIKÄYTTÖÖN! Eikä mitään rainbow merkkistä.

      • Kärcher keltainen

        Oletkohan ajan tasalla tämän maailman kanssa?
        Puhut varmaan painehuuhtelulaitteesta, jolla voi pestä mattoja.
        Taikka tasokkaammasta höyrypesurista, jolla voi pestä myös mattoja.

        Laitteilla voi pestä myös kangassohvia, tuoleja jne.

        Vesi-imuri on tarkoitettu märkätilojen ja veden imurointiin, ei muuhun. Paitsi jos levität huoneistosi lattioille vettä reilusti ja imuroit pois.

        Googleta painehuuhtelulaite tai imevä höyrypesuri


      • kyllä niitä löytyy
        Kärcher keltainen kirjoitti:

        Oletkohan ajan tasalla tämän maailman kanssa?
        Puhut varmaan painehuuhtelulaitteesta, jolla voi pestä mattoja.
        Taikka tasokkaammasta höyrypesurista, jolla voi pestä myös mattoja.

        Laitteilla voi pestä myös kangassohvia, tuoleja jne.

        Vesi-imuri on tarkoitettu märkätilojen ja veden imurointiin, ei muuhun. Paitsi jos levität huoneistosi lattioille vettä reilusti ja imuroit pois.

        Googleta painehuuhtelulaite tai imevä höyrypesuri

        niin, hän puhuu vesikäyttöisestä imurista, jossa siis on pölypussin sijasta vedellä täytetty säiliö, jonne pöly menee, ja pöly ei näin pääse pois imurista.

        ihan vaan, tos yllä on linkkejä mistä niitä löytyy. kalliitahan ne on mut vissii ku ovat vähä "preemiumia".

        ps. ostos-tv:ssä oli joskus tämä H2O-turbo HEPA-suodattimella yms. kyllä jokainen telkkaria vahingossakin katsonut on varmasti nähny sen mainoksen!


    • hintaetsivä

      Mitähän nämä tälläiset "pikkasen paremmat" vesi-imurit oikein mahtaa maksaa näin vuonna2013?!

      • mimosa3

        minä löysin käytettynä vesiimurin 45e toimii hyvin enkä vaihtaisi


    • Ammatti kättäjä

      Vesiimuri toimii pölypussin kanssa tavallisena pölyimurina ja kun pölypussi otetaan pois niin sillä voi imuroida vettä esim.lattianperuspesun yhteydessä tai jos tulee esm.vesivahinko.Vettä ei missääntapauksessa imuroida kun pölypussi on paikalla.

      • lapsen_tasolla

        Eri juttu. Nämä hyla-imurit ovat ajavat pitkälti samaa asiaa kuin pölypussittomat.

        Toimivat oikeasti normaaleita imureita huonommin (kovempi meteli yms.), mutta näyttää tehokkaalta, kun kertyy läpinäkyvään säiliöön tai imurissa olevaan veteen töhkää.

        Mistään pienhiukkasten suodatuksesta on näitten ostajien kanssa turha haastella, kun asiat, joita ei voi koskettaa, nähdä tai tunkea suuhunsa, eivät ole heille lainkaan olemassa. Siksi pitää olla imuri, joka jollain tapaa tekee näkyväksi lattialta kertyvän lian. Vielä parempi, jos sitä voi vielä varmemmaksi vakuudeksi maistella...

        Pölypussiin ei lapsenmielinen usko pölyä kertyvän, kun ei sitä näe.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe