Hiirien väristä...

Marjukka86

Tietääkö joku minkä värisiä hiiriä voi tulla jos yhdistää ssp ja smoke värit?

13

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjukka86

      Siis tarkotuksena oli kirjoittaa ssp ja stone ... ;S
      Stonen isä on väriltään myös stone ja emä on bone...
      Ssp isä on ssp ja emä on myös ssp =)..
      Toivottavasti joku tajusi ja osaisi vastata .

      • ..on parempi paikka tämänlaatuisille kysymyksille.. ;) Sieltä löytyy asiantuntijoita vastaamaan huomattavasti nopeammin.. ;)


      • Annabella2
        Plussa-pallero kirjoitti:

        ..on parempi paikka tämänlaatuisille kysymyksille.. ;) Sieltä löytyy asiantuntijoita vastaamaan huomattavasti nopeammin.. ;)

        Koitin aikonaan kysyä urokseni väriä ja kukaan ei osannut vastat, vaikka hyvälaatuisen kuvan pistin vaan tuli kaikenlaista negatiivista palautetta.

        Esim; Hirvittävän värinen! Onks toi hiiri vai?
        Miksi ostit sen? Liian isot korvat..


        Kannattaa kysyä eläinkaupasta kun siellä tiedetään paremmin nämä asiat.


      • Annabella2 kirjoitti:

        Koitin aikonaan kysyä urokseni väriä ja kukaan ei osannut vastat, vaikka hyvälaatuisen kuvan pistin vaan tuli kaikenlaista negatiivista palautetta.

        Esim; Hirvittävän värinen! Onks toi hiiri vai?
        Miksi ostit sen? Liian isot korvat..


        Kannattaa kysyä eläinkaupasta kun siellä tiedetään paremmin nämä asiat.

        ..että hiirifoorumilta tuskin olet tuollaista palautetta saanut.
        Haluaisinpa nähdä sen eläinkaupan, jossa osataan määrittää hiiren väri niitä tavallisia "mustia ja harmaita" laajemmin.. ;) Eiköhän kokeneet, asialle omistautuneet kasvattajat ole kuitenkin se paras tiedonlähde - lajissa, kuin lajissa.


      • ole________________________...
        Plussa-pallero kirjoitti:

        ..että hiirifoorumilta tuskin olet tuollaista palautetta saanut.
        Haluaisinpa nähdä sen eläinkaupan, jossa osataan määrittää hiiren väri niitä tavallisia "mustia ja harmaita" laajemmin.. ;) Eiköhän kokeneet, asialle omistautuneet kasvattajat ole kuitenkin se paras tiedonlähde - lajissa, kuin lajissa.

        Aika typerää kommenttia kuulostaa olevan,
        mitä itsekkin olen siellä käynnyt lukemassa.

        Hoito-ohjeet ovat päin helvettiä.

        Ei ihmekkään, kun kuolevat niin helposti.


      • ole________________________... kirjoitti:

        Aika typerää kommenttia kuulostaa olevan,
        mitä itsekkin olen siellä käynnyt lukemassa.

        Hoito-ohjeet ovat päin helvettiä.

        Ei ihmekkään, kun kuolevat niin helposti.

        ..perusteluja, niin ei jäisi pelkäksi tyhjänpäiväiseksi puskista huuteluksi?
        Jos välttämättä haluaa provoilla ja johtaa harhaan, niin olisi mukava, jos se tehtäisiin asiassa, johon ei liity eläviä, tuntevia olentoja.
        Tietysti - keskustelufoorumi kun on - tuonne voivat kirjoitella myös harrastuksensa alkutaipaleella olevat. Jos haluaa ehdottoman luotettavaa tietoa, se löytyy yhdistyksen sivuilta www.hiiret.net.


      • plussat pois
        Plussa-pallero kirjoitti:

        ..perusteluja, niin ei jäisi pelkäksi tyhjänpäiväiseksi puskista huuteluksi?
        Jos välttämättä haluaa provoilla ja johtaa harhaan, niin olisi mukava, jos se tehtäisiin asiassa, johon ei liity eläviä, tuntevia olentoja.
        Tietysti - keskustelufoorumi kun on - tuonne voivat kirjoitella myös harrastuksensa alkutaipaleella olevat. Jos haluaa ehdottoman luotettavaa tietoa, se löytyy yhdistyksen sivuilta www.hiiret.net.

        Voitko ystävällisesti lopettaa tuon sivuston jatkuvan mainostamisen jo.

        Et itse taida osata vastata mihinkään vai?


      • höpöfoorumi
        Plussa-pallero kirjoitti:

        ..perusteluja, niin ei jäisi pelkäksi tyhjänpäiväiseksi puskista huuteluksi?
        Jos välttämättä haluaa provoilla ja johtaa harhaan, niin olisi mukava, jos se tehtäisiin asiassa, johon ei liity eläviä, tuntevia olentoja.
        Tietysti - keskustelufoorumi kun on - tuonne voivat kirjoitella myös harrastuksensa alkutaipaleella olevat. Jos haluaa ehdottoman luotettavaa tietoa, se löytyy yhdistyksen sivuilta www.hiiret.net.

        Tämä höpöfoorumi on tullut turhan julkiseksi minunkin milestäni täällä.

        On aivan älytöntä että JOKA IKISEEN vastaukseen pistetään sivulinkki tai käsketään/kehoitetaan menemään yhdistyksen sivuille.

        Itse en käy kyseisellä foorumilla, koska monesta muusta paikasta löytyy paljon parempaa ja ajan tasalla olevaa tietoutta kuin tuolta.

        Ps. Ja mitähän sinäkin tiedät elävistä ja tuntevista olennoista? Milestäni olet enemminkin mainos-alalla, kuin jyrsijä-alan harrastaja.


      • Albanaama
        Plussa-pallero kirjoitti:

        ..on parempi paikka tämänlaatuisille kysymyksille.. ;) Sieltä löytyy asiantuntijoita vastaamaan huomattavasti nopeammin.. ;)

        Joku taitaa tienata tuolla mainostamisella.


      • höpöfoorumi kirjoitti:

        Tämä höpöfoorumi on tullut turhan julkiseksi minunkin milestäni täällä.

        On aivan älytöntä että JOKA IKISEEN vastaukseen pistetään sivulinkki tai käsketään/kehoitetaan menemään yhdistyksen sivuille.

        Itse en käy kyseisellä foorumilla, koska monesta muusta paikasta löytyy paljon parempaa ja ajan tasalla olevaa tietoutta kuin tuolta.

        Ps. Ja mitähän sinäkin tiedät elävistä ja tuntevista olennoista? Milestäni olet enemminkin mainos-alalla, kuin jyrsijä-alan harrastaja.

        Minun mielestäni, niin kauan, kun ihmiset kyselee tälläsellä yleisellä palstalla jotain eläimen hoitoon liittyvää perusasiaa, sivua ei oo mainostettu tarpeeks. Koska kaikki tieto löytyy noilta yksiltä sivuilta, jotka mun mielestä kuuluu hiirenomistajan ns. yleissivistykseen. Tietoa ei voi olla liikaa, mutta ilmeisesti täällä ollaan sitä mieltä, että parempi eläimen tuska, kuin että tieto lisäisi sitä omaa tuskaa. Surullista.
        Aktiivisena harrastajana haluaisin ehdottomasti tietää, mikäli ajantasaisempia sivustoja on olemassa!! Provoilijoiden kirjoituksista noita osoitteita on kuitenkin turha etsiä. *roll*


      • hiirifoorumi
        Plussa-pallero kirjoitti:

        Minun mielestäni, niin kauan, kun ihmiset kyselee tälläsellä yleisellä palstalla jotain eläimen hoitoon liittyvää perusasiaa, sivua ei oo mainostettu tarpeeks. Koska kaikki tieto löytyy noilta yksiltä sivuilta, jotka mun mielestä kuuluu hiirenomistajan ns. yleissivistykseen. Tietoa ei voi olla liikaa, mutta ilmeisesti täällä ollaan sitä mieltä, että parempi eläimen tuska, kuin että tieto lisäisi sitä omaa tuskaa. Surullista.
        Aktiivisena harrastajana haluaisin ehdottomasti tietää, mikäli ajantasaisempia sivustoja on olemassa!! Provoilijoiden kirjoituksista noita osoitteita on kuitenkin turha etsiä. *roll*

        Täällä tosiaan on paljon turhaa tietoa, kuten tuota hirvittävää linkitystä kyseiselle foorumille.

        Jos tosiaan olet niin kiinnostunut tästä suomi24:sta, niin mikset osaa itse vastata viesteihin? Milestäni voisit ystävällisesti olla vastaamatta olenkaan ellei mitään asiallista kommenttia tule, vain pelkkää säälittävää linkitystä ilman mitään omaa tietoa.
        Mikä olikaan €/h mainosalalla?


      • Albanaama kirjoitti:

        Joku taitaa tienata tuolla mainostamisella.

        ..edes yhden tietämättömän omistajan hiiren elämä paranee siitä syystä, että täällä "mainostetaan liikaa"..
        Kaikille ihmisille se raha ei ole se ainoa motivaattori.
        Eihän näitä viestejä ole kenenkään pakko lukea, jos mainostaminen ärsyttää. Minusta se on kuitenkin pieni hinta siitä, että löytää uutta tietoa, vaikkakin mainosten seasta sitten. Eläimen hyvinvoinnin rinnalla ihmisten mukavuudenhalu on minulle aivan yhdentekevä asia.


      • narahdit!
        Annabella2 kirjoitti:

        Koitin aikonaan kysyä urokseni väriä ja kukaan ei osannut vastat, vaikka hyvälaatuisen kuvan pistin vaan tuli kaikenlaista negatiivista palautetta.

        Esim; Hirvittävän värinen! Onks toi hiiri vai?
        Miksi ostit sen? Liian isot korvat..


        Kannattaa kysyä eläinkaupasta kun siellä tiedetään paremmin nämä asiat.

        "Liian isot korvat.."

        Viimeistään tässä vaiheessa koko "hiirifoorumikokemuksesi" paljastui valeeksi, huonosti keksityksikin vielä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe