Muistaako kukaan, että muutamia vuosia sitten oli myynnissä talouspaperi, joka kesti huuhtelun ja kuivaksi puristamisen.
Paperi oli aivan tavallisen talouspaperin kokoinen ja näköinen, ehkä vähän tukevamman tuntuinen.
Tätä tuotetta myytiin marketeissa ja jopa mainostettiin televisiossa.
Nyt kun olen kaupoista sitä kysellyt, on väitetty ettei sitä ole koskaan ollutkaan.
Untako se oli? On kuitenkin tyhjä hylsy jäljellä.
Kestävä talouspaperi
4
1528
Vastaukset 4
- Lotus Maestro
Kotoa löytyy vielä yksi rulla, jossa tiedot:
Lotus Maestro,
valmistaja: Fort James, Italia
valmistuttaja: Nokian Paperi, PL 1, 37101 Nokia- huoltaja
Niin mistä sitä saa toreilla kuulemma myyntimies kiertää mut olisi kiva tietää missä ja koska. Käyn Tammelantorilla Tampereella.
- sellainen jonka
voi pestä pesukoneessa eikä sitä tarvitse heittää ollenkaan roskiin. Näitä voi tehdä itsekin: ostat kangaskaupasta flanellia, revit siitä 20x20cm paloja ja huolittelet reunat saumurilla.
- Anonyymi
On taas lääkärit aikajanan tarpeessa, takahuone myyjät.
Tyhjä kassa avaus
Palomies ryhmä vieraillut yleisavain käyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741175
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan78939Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti437924Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli78900- 66808
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52783- 67747
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk10738Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik35672Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16570