eilen
tuhlasin
rakkauttani paljon
aamukahvilla
näin
enkelin katseen
tiesin kaiken
rakkauden
olevan tallella
Ei rakkaus lopu tuhlaillen
13
372
Vastaukset
- padme_amidala
*huokaus* Kerrankin olen jonkun miehen kanssa täysin samaa mieltä. Sanattomana vain jäin huokailemaan, kun sanoit tuon niin kauniisti runossasi : )
Naisvoittoisen pitsirunoilun joukossa olenkin jo kaivannut selkeitä runojasi : )
Kiitos *huokaus* lukuhetkestä Tomppa : )- tomppa2006
...työmatkalla. Pieni tauko kirjoittamiseen ja arkeen piristää kummasti...
Viime aikoina paljon esillä olleeseen taloudellisen taantuman ja lamakeskustelujen keskellä on hyvä huomata asia, jossa ei tarvita säästäväisyyttä. Rakkaus.
*hymyilee*
- lindalinda1
paremminkin versoaa.
Runo jossa viihdyin,
runo jossa on sanottu vähillä sanoilla paljon.- tomppa2006
...oikeassa, rakkaus todellakin versoaa, kun sitä jakaa...
Olen otettu sanoistasi. Sinä tiedät epävarmuuteni runon kirjoittajana. Kiitos paljon lindal.
*hymyilee*
- Eräs nainen
Tämä oli hyvä - lyhyt ja täynnä tunnetta.
- tomppa2006
...kirjoittaneeni tätä runoa monta päivää...
Perusajatus oli valmiina, mutta vaikea oli löytää sanoja. Jätin välillä runon hautumaan, sitten pyyhin osan pois ja kirjoitin uudelleen.
Kiitos että kerroit mielipiteesi runosta.
Ei lopu ja olen aivan samaa
mieltä kanssasi...Tosi
hieno runo Sinulta,sillä
tämän Sinä osaat...muutama
sananen ja veto sieltä
syvistä vesistä
pinnalle loistamaan.
Hyvää viikkoa Sinulle tomppa.- tomppa2006
...runossani aluksi paljonkin enemmän sanoja...
Hieman arvelutti, että katoaako koko ajatus runosta rankan raakkaamisen jälkeen, mutta ei näköjään. Täällä on asiantuntevaa porukkaa.
Sinulle hyvää viikkoa dolan. tomppa2006 kirjoitti:
...runossani aluksi paljonkin enemmän sanoja...
Hieman arvelutti, että katoaako koko ajatus runosta rankan raakkaamisen jälkeen, mutta ei näköjään. Täällä on asiantuntevaa porukkaa.
Sinulle hyvää viikkoa dolan.Toisinaan se on vaikeaa,kun
ajattelee että punnitsee
niin monenlaista juttua.
Tämä Sinun oli kyllä ihan
hyvä juuri noin kuten
kirjoitit.- tomppa2006
dolan kirjoitti:
Toisinaan se on vaikeaa,kun
ajattelee että punnitsee
niin monenlaista juttua.
Tämä Sinun oli kyllä ihan
hyvä juuri noin kuten
kirjoitit....siinä juuri se vaikeus, kun rupeaa ehkä joskus liikaakin pohtimaan, kuinka tarkkaan pitää jokin juttua kertoa...
Tai pitääkö kertoa toisella tavalla. Joskus joutuu deletoimaan koko runon ja toteamaan, ettei tästä mitään tule.
Minulla itselle jää monasti silti ajatus mieleen, jos olen törmännyt johonkin välähdykseen, josta mielestäni on runoksi. Monta kertaa se on myöhemmin tullut ulos lähes valmiina. Voi olla että alitajuntamme jatkaa sitä punnitsemista ja siihen tarvitaan enemmän aikaa? tomppa2006 kirjoitti:
...siinä juuri se vaikeus, kun rupeaa ehkä joskus liikaakin pohtimaan, kuinka tarkkaan pitää jokin juttua kertoa...
Tai pitääkö kertoa toisella tavalla. Joskus joutuu deletoimaan koko runon ja toteamaan, ettei tästä mitään tule.
Minulla itselle jää monasti silti ajatus mieleen, jos olen törmännyt johonkin välähdykseen, josta mielestäni on runoksi. Monta kertaa se on myöhemmin tullut ulos lähes valmiina. Voi olla että alitajuntamme jatkaa sitä punnitsemista ja siihen tarvitaan enemmän aikaa?Taitaa meillä kirjoittajilla
olla samat näiden ilmentymieni
takia,että mitä ottaa mukaan
ja minkä jättää pois.
Tuosta välähdyksestä olen
kanssasi samaa mieltä ja
etenkin ns.irrallisiin
sanoihin,jotka saattavat
antaa tuloksekasta antia.
Kyllä alitajunnalla on
merkityksensä.
- *MURUKULTA*
Tallella ja vielä hymyilevänä enkelinä
näet tuhlauksesi tuloksen! :))
Kannatta näköjään tuhlailla - rakkautta - vai mittee!
Murukulta huiskuttelee ja suunnittelee tuhlausta....:)- tomppa2006
...rakkauden jakamisen suhteen ei kannata olla pihi, eikä saita...
Se nimittäin kasvaa korolle korkoa.
Kiitos paljon vierailustasi murukulta, hieno nähdä sinua taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525