Mikä on vm03 1.3Ford Fiestan koodi mankkaan??
Vastaukset 2
- se on
joka mankkaan eri koodi. Jos et tiedä, niin ota yhteys merkkiliikkeeseen, missä he voivat katsoa sen auton runkonumeron mukaan. Yleensä eivät anna tätä tietoa puhelimitse, vaan on itse mentävä paikan päälle ja todistettava oma henkilöllisyys.
Ymmärrätkö nyt pöljäke...- F.O.R.D
Olet oikeassa siinä, että jokaiseen radioon on oma turvakoodinsa. Ja älä missään nimessä mene sähläämään sitä lukkoon! Pahimmassa tapauksessa ei saa auki ja joudut ostamaan uuden (FAKTA). Tosin koodia ei löydy auton alustanumeron perusteella, koska on voinut käydä niin, että radio on jostain kumman syystä vaihdettu autoon. Radion koodiin tarvitaan radiossa oleva sarjanumero ja se toinen numero. Monessa hyvin palvelevassa liikkeessä katsovat sen ilmaiseksi. Eli summa summarum: Radion sarjanumerot ratkaisee, ei auton VIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15838Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480