Kuuntelin just uusimman Oasis-levyn "Dig out your soul" ja on pakko myöntää, että se on helvetin hyvä levy! Suorastaan yllättävän hyvä - siihen nähden mitä bändiltä on tullut tällä vuosikymmenellä (toki bäilläkin levyillä on ollut hyviä biisejä).
En taida olla ainoa joka on levyn kovuuden huomannyt. Arvostelut ovat olleet hyviä ja jopa jotkut Suomi-änkyrätkin ovat joutuneet Oasis-vihastaan huolimatta tunnustamaan, että platta toimii.
"Bag it up" on sellainen biisi joka iskee jostain syystä hemmetin lujaa! Ja itseasiassa kaikki levyn biisit toimivat! Loistavaa!
Nyt vaan Oasis Suomeen.. tai no jos edes Ruotsiin tulisivat niin lähtisin keikalle!
Uusin Oasis
on loistava!
2
955
Vastaukset
- ääni..
...kuulostaa levyllä erinomaiselta! En sitten tiedä, onko keikoilla sama meininki. Jossain vaiheessa ääni oli aika rapana.
- oaziz
Oasis on keikalla 25.01.09 Göteborg ja 28.01.09 Tukholma! Sinne siis, itse olen menossa Göteboriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247