ensi helmikuussa on parhaan ystävättäreni häät, joissa olen kaasona. Olemme viettäneet hääparin kanssa lukuisia suunnitteluiltoja ja aina kun jäämme kahden sulhasen kanssa, tämä ryhtyy pieneen flirttiin ja vihjailemaan monimielisiä asioita. Olen sanonut sulhaselle, että tämä loukkaa minua ( tulevaa vaimoaan) käytöksellään. Siihen hän vaan totesi jotain tyyliin, että häntä kiihottaakin hieman vastentahtoiset naiset ja pisti koko homman ihan leikiksi.
Pitäisikö avautua morsiamelle sulhasen jutuista vai katsella vain sivusta?
Sulhanen flirttailee
8
4722
Vastaukset
- mie
Siis kyllä voi taas löytyy yks idiootti sika. Mun mielestä kannattaa TODELLAKIN kertoa koska eipä taida se nainen tietää millasen äijän kans aikoo naimisiin! Mieti haluaisitko itse tietää jos osat ois toisin päin? Mä ainakin haluaisin..... Ja jos juttu tulee joskus esille niin sun kaveris voi aikalailla ihmetellä että miks oot pitäny suus supussa noinkin karseesta asiasta! Mun mielestä naimisiin mennessä pitäis tietää puolisosta kaikki! Myös tollaset "pikku" paheet.....Tietenkin toi on tosi vaikee paikka.... Jotenkin se pitäis vaan saada järkevästi ja enempää loukkaamatta sanottua.... Toivottavasti asiat menee parhain päin!!!! :)
- Just married
.. Siis aivan käsittämätön äijä. Munkin mielestä pitää ehdottomasti kertoa totuus, muista että sä et ole syytettynä mistään.. joten ei se morsian sulle suutu. Mä olen vasta mennyt naimisiin ja olen onnellinen. Toivottavasti mä tiedän kaiken miehestäni.. nirhaisin kaasoni jos se tietäis miehestäni jotain pahaa mitä mä en tiedä.
- Poppanen
.. ns normaalia kaytosta hanelta, koska monethan ihmiset ovat perusluonteeltaan erittainkin ulospain suuntautuvia ja sosiaalisia. Meinaan talla nyt siis sita, etta flirttihan ei ole paha asia, se piristaa kummasti tylsintakin paivaa. Mutta jos olet heidan kanssaan ollut pidemman aikaa (vuosia) tekemisissa, ja tata kso kaytosta on alkanut tapahtua vasta viime aikoina niin silloin miettisin sita kertomis jutskaakin uudelleen. Kunhan varmistut ensin, etta han todella ns vonkaa sinua.
- tietoo
...koska morsian ei usko sinua, se on nähty niin monta kertaa.Ei kannata kertoa, koska sinä saat sulhasen ja morseimen syyt päällesi....valehtelusta....
- Morsian II
Ensi kerran kun se flirttailee vilautat reittä. Se rupeaa varmalla heti tikuttamaan! Varmistut vain että kukaan ei ole näkemässä.
- ...........
se on totta tää on nähty niin monta kertaa...ei kannata kertoo saat vaan syyt niskoille..ehkä mies haluu vähän irrotella ennen ku menee naimisiin kyllä se siitä rauhottuu ku on naimisiin menny...
- muusa
että kerrot tietysti hyvälle ystävällesi. Olethan hänen luotettunsa ollut jo varmasti monen vuoden ajan.
- Morsio
Älä ihmeessä kerro. Mies on vain normaali mies. Kaiken kukkuraks siinä kävis todennäköisesti niin, että sinä saisit vihat niskoillesi eikä sulhanen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121860
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731425Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2551422Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311322Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973