Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sulhanen flirttailee

Kaaso

ensi helmikuussa on parhaan ystävättäreni häät, joissa olen kaasona. Olemme viettäneet hääparin kanssa lukuisia suunnitteluiltoja ja aina kun jäämme kahden sulhasen kanssa, tämä ryhtyy pieneen flirttiin ja vihjailemaan monimielisiä asioita. Olen sanonut sulhaselle, että tämä loukkaa minua ( tulevaa vaimoaan) käytöksellään. Siihen hän vaan totesi jotain tyyliin, että häntä kiihottaakin hieman vastentahtoiset naiset ja pisti koko homman ihan leikiksi.

Pitäisikö avautua morsiamelle sulhasen jutuista vai katsella vain sivusta?

8

4685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie

      Siis kyllä voi taas löytyy yks idiootti sika. Mun mielestä kannattaa TODELLAKIN kertoa koska eipä taida se nainen tietää millasen äijän kans aikoo naimisiin! Mieti haluaisitko itse tietää jos osat ois toisin päin? Mä ainakin haluaisin..... Ja jos juttu tulee joskus esille niin sun kaveris voi aikalailla ihmetellä että miks oot pitäny suus supussa noinkin karseesta asiasta! Mun mielestä naimisiin mennessä pitäis tietää puolisosta kaikki! Myös tollaset "pikku" paheet.....Tietenkin toi on tosi vaikee paikka.... Jotenkin se pitäis vaan saada järkevästi ja enempää loukkaamatta sanottua.... Toivottavasti asiat menee parhain päin!!!! :)

      • Just married

        .. Siis aivan käsittämätön äijä. Munkin mielestä pitää ehdottomasti kertoa totuus, muista että sä et ole syytettynä mistään.. joten ei se morsian sulle suutu. Mä olen vasta mennyt naimisiin ja olen onnellinen. Toivottavasti mä tiedän kaiken miehestäni.. nirhaisin kaasoni jos se tietäis miehestäni jotain pahaa mitä mä en tiedä.


    • Poppanen

      .. ns normaalia kaytosta hanelta, koska monethan ihmiset ovat perusluonteeltaan erittainkin ulospain suuntautuvia ja sosiaalisia. Meinaan talla nyt siis sita, etta flirttihan ei ole paha asia, se piristaa kummasti tylsintakin paivaa. Mutta jos olet heidan kanssaan ollut pidemman aikaa (vuosia) tekemisissa, ja tata kso kaytosta on alkanut tapahtua vasta viime aikoina niin silloin miettisin sita kertomis jutskaakin uudelleen. Kunhan varmistut ensin, etta han todella ns vonkaa sinua.

    • tietoo

      ...koska morsian ei usko sinua, se on nähty niin monta kertaa.Ei kannata kertoa, koska sinä saat sulhasen ja morseimen syyt päällesi....valehtelusta....

    • Morsian II

      Ensi kerran kun se flirttailee vilautat reittä. Se rupeaa varmalla heti tikuttamaan! Varmistut vain että kukaan ei ole näkemässä.

    • ...........

      se on totta tää on nähty niin monta kertaa...ei kannata kertoo saat vaan syyt niskoille..ehkä mies haluu vähän irrotella ennen ku menee naimisiin kyllä se siitä rauhottuu ku on naimisiin menny...

    • muusa

      että kerrot tietysti hyvälle ystävällesi. Olethan hänen luotettunsa ollut jo varmasti monen vuoden ajan.

    • Morsio

      Älä ihmeessä kerro. Mies on vain normaali mies. Kaiken kukkuraks siinä kävis todennäköisesti niin, että sinä saisit vihat niskoillesi eikä sulhanen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2200
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1916
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      72
      1590
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1578
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1482
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe