Itse veikkaisin, että tänään, iltapäivällä/illalla tulee. Joka tapauksessa, ihan noin tilastojen valossa, tälle viikolle odotettavissa hyvin todennäköisesti.
Että nyt niitä renkaita kaivelemaan jo esiin, jotta ei pääse "yllättämään" :)
ENSILUMI, TÄNÄÄN(kö)?
4
662
Vastaukset
- varmaankin
jonnekin sataa ensilumen - mutta ei Mikkeliin!
- Hämeenlinassa
Radion "50-vuotta sitten" -uutisissa kerrottiin, että 22.10. silloin, oli tuo -10 C läntisessä Suomessa ja mm. Hämeenlinnassa.
Tänä vuonna 22.10.2008 oli 9-10 C plussaa.- jonain
vuonna lumet tuli lokakuussa ja pyhäinpäivänä avattiin Tornimäki. Sillä kaudella sai kausikortilla aika monta nousua & laskua.
- Silence08
jonain kirjoitti:
vuonna lumet tuli lokakuussa ja pyhäinpäivänä avattiin Tornimäki. Sillä kaudella sai kausikortilla aika monta nousua & laskua.
1992 lumet tulivat maahan ihan hetkessä. Edellisenä päivänä oli ihan lämmin ilma ja seuraavana päivänä 5cm lunta ja pakkasta 15 astetta.
Olipa tosin se vuosi muutenkin melkoisen suuri lämpötilaeroiltaan. Toukokuun puolenvälin paikkeilla oli kunnon helteet ja iho paloi iloisesti täälläkin. Samaan aikaan muuten Kilpisjärvellä oli 135cm lunta. Oli aika veikeää lukea silloin lumitilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310248- 785245
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494872Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234142Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433892Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363753Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383608- 483273
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443209- 492824