Itse veikkaisin, että tänään, iltapäivällä/illalla tulee. Joka tapauksessa, ihan noin tilastojen valossa, tälle viikolle odotettavissa hyvin todennäköisesti.
Että nyt niitä renkaita kaivelemaan jo esiin, jotta ei pääse "yllättämään" :)
ENSILUMI, TÄNÄÄN(kö)?
4
666
Vastaukset
- varmaankin
jonnekin sataa ensilumen - mutta ei Mikkeliin!
- Hämeenlinassa
Radion "50-vuotta sitten" -uutisissa kerrottiin, että 22.10. silloin, oli tuo -10 C läntisessä Suomessa ja mm. Hämeenlinnassa.
Tänä vuonna 22.10.2008 oli 9-10 C plussaa.- jonain
vuonna lumet tuli lokakuussa ja pyhäinpäivänä avattiin Tornimäki. Sillä kaudella sai kausikortilla aika monta nousua & laskua.
- Silence08
jonain kirjoitti:
vuonna lumet tuli lokakuussa ja pyhäinpäivänä avattiin Tornimäki. Sillä kaudella sai kausikortilla aika monta nousua & laskua.
1992 lumet tulivat maahan ihan hetkessä. Edellisenä päivänä oli ihan lämmin ilma ja seuraavana päivänä 5cm lunta ja pakkasta 15 astetta.
Olipa tosin se vuosi muutenkin melkoisen suuri lämpötilaeroiltaan. Toukokuun puolenvälin paikkeilla oli kunnon helteet ja iho paloi iloisesti täälläkin. Samaan aikaan muuten Kilpisjärvellä oli 135cm lunta. Oli aika veikeää lukea silloin lumitilannetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909