Tahdon valkoiset maiharit, muta ei löydy mistään ;-;
Mistä valkoiset naisten maiharit??
19
2265
Vastaukset
- tiedoton...
on maihari ?
- fkgksghks
...mutta jos Helsinki ei ole tuskasen kaukana, niin ainakin Kenkämarskin voisit tsekata Mannerheimintieltä. Olen ollut näkevinäni siellä tosi laajan valikoiman maihareita, vaikka minkä värisiä...
Siis jos ny niitä kenkiä meinasit. - Maiharifriikki
Maiharit ovat valitettavasti tilapäisesti poissa muodista. Lähinnä rokkari-, punk- ja goottihenkisillä näkyy jonkin verran onneksi. Reilu kymmenen vuotta sitten maiharityyppiset kengät olivat lähes jokaisen nuoren naisen kenkinä eteenkin talvella.
Maiharit tulevat uudelleen massojen käyttöön taatusti pian. Ovat siitä harvinaiset naisten kengät, että ovat sekä mukavat käyttäjälleen, että tosi sexyt.
Kannattaa kysellä nuorison kenkiä ja bootseja myyvistä liikkeistä. Myös netistä voi löytää maihareiden myyjiä. Tosin valkoiset voivat olla nykyisin vaikeampi löytö. Vuosia sitten sekään ei ollut lainkaan ongelma, vaan värejä ja malleja löytyi joka lähtöön. - ILOVEMCR
Siellä ilmeisesti on jos tiedän mitä tarkoitat.
- paikallisella ostarilla ainaki
oli viime viikolla, mut taviksia. Voihan ne maalata ite!
- ,,,
Tämä on hankkinut omansa Kenkä Marskista:
http://ikuturso.tyylitaivas.fi/loyto/8191 - 10+5
Up! Minäkin haluan valkoiset maiharit!
- sdgtdhy
siin teille
- 19+1
tääl kans yks tyttö joka ei tykkää pukeutua kovinkaan naisellisesti. opiskelen vaatetusalalla, koulus suunnittelen ja ompelen mielelläni kaikenlaisia "hepeneitäkin". omaan pukeutumiseen kuuluu kuitenkin maiharit, farkut, henkselit, kauluspaidat, farkku-ja nahkatakit. ostin jokin aika sit dr. martensin maiharit kenkämeklarista, parempia kenkiä ei olekkaan! :)
kamoon valkoset maiharit? mutta jos hyviä maihareita halvalla haluutte nii Varustelekaan mars tai sielt tilaamaa.... Ite käytän maihareita yleisesti käyttökenkinä
- Hippie killer
Maiharit, Naiset, VALKOSET?! This does not fit in same sentace.... http://www.varusteleka.fi/product/varsikengat/sa-taistelijan-kengat-m05/_2IE1BRN4A
Tuosta helevetin hyvät ja toimivat maiharit joilla laittaa hippejä ojennukseen, on särmät ja hyvät... Pitoa on, lämpimät no ainakin niin kauan kun sukat kuivat. Tyylikkäät? kyllä. ÄIJÄT? Kyllä. Naiselliset? Ei.
Nämä siis mainiota SA-INT eli Suomen puolustusvoimat, perkeleen mahtavat kengät.Hyviä ja toimivia nuo ei ole kyllä nähnytkään. Ei niin minkäänlaista tukea jalanpohjalle ja saman tien rikki ku vähänki metsässä ryömii. Kertoo vissiin jotain, kun kolmet tuollaiset meni vaihtoon yhden vuoden aikana. Ja ihan uusia olivat lähtöhetkellä kaikki. Maihareiksi nuo ovat vieläpä käsittämättömän rumat.
- mielipiteeni 100%
arghhh siis minkä takia aina maiharit kaikki on aina sillee aaahhhh maiharit ihkuuu
pakko saada mä en vaan kykene ymmärtämään mitä hienoo sellasissa on.
Siis nehän on ihan vitun rumat en ikinä ostais sellasia veljellä oli kerran sellaset
ja kysyin mistä roskalavalta nuo on sitte se sano et niit ne joutuu pitää intis
ja sano niitä itekki ihan helvetin rumiks ja nyt kaikki rupee valittaa että ah tuu muotii
no mun mielest ne nyt vaan on niin järkyttävät et en käyttäis ikinä yökHyvä vaan, jos ei tule muotiin. Saa sellaset ihmiset, jotka noista tykkää pitää ainakin vähän erilaisia kenkiä kuin muut.
mulku kirjoitti:
Hyvä vaan, jos ei tule muotiin. Saa sellaset ihmiset, jotka noista tykkää pitää ainakin vähän erilaisia kenkiä kuin muut.
Ja lisättäköön, että kaiken maailman muotikengäthän maiharit päihittää mennen tullen missä vaan suhteessa.
- dngjg
Itse pidän sekä tyylin että niiden käytännöllisyyden takia.
- AirWair all the way
Jos siis ihan oikeasti kunnolliset, kävelyyn hyvät maiharin tyyliset kengät tahtoo, niin ehdottomasti kannattaa sijoittaa Dr. Martenseihin.
Jos ei pysty / euron ja punnan kurssien takia kannata ei kannata tilata ihan tuolta virallisilta sivuilta http://store.drmartens.co.uk/default.aspx , niin ainakin brandos.fi myy valkoisia malleja Suomen sisällä. :)- mafaf
mitää tohtori marttinsseja vaa HAIXia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197