Hei!
Meillä vajaa pari vuotias lapparinarttu. Asumme rivitalossa ja yhtiössämme eräs asukas vihaa lapsia, nuoria, kissoja ja koiria. Nyt meidänkin koira on ollut silmätikkuna jo jonkin aikaa. Koiramme oleili alussa aika ajoin ulkona myös aamu varhaisella ja yölläkin. noina muutamina kertoina on haukahtanut jotain ja olemme heti ottaneet sisälle ja tästä on tää asukas jo heti valitaanut. Nyt olemme keväästä asti pitäneet koiraamme sisällä klo 7.00-22.00 Mutta silti tämä asukas on tehnyt isännöitsijälle valituksen että koiramme haukku yöllä esim edellisenä yönä. Vaikka koiramme nukkui sikeesti klo 20.30-9.30, kun oli viikonlopun peuhannut veljensä kanssa. Itse ole pitkän sairausloman johdosta kotona ja otan jotenka pääseen puutumaan haukahduksiin. Koira ei ole erityisen haukkuherkkä; kissa saa komneat haukut perään ja jotkin aivan vieraan pihalla kulkijat ja tietysti leikkihaukku kuuluu asiaan. MITÄ VOIMME TEHDÄ AIHEETTOMILLE VALITUKSILLE? onko kokemusta kellään?
Aiheeton valitus
karvaohjus
1
690
Vastaukset
- Janitus
Kysele vähän muiltakin asukkailta kuinka suhtautuvat koirasi haukkumiseen, ja tee kirjelmä taloyhtiön hallitukselle jos koirastasi valittanut on väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341