18.10 .1958syntyneitä

vaakakoira

Olen kyseisenä päivänä syntynyt ja vaikuttaa että sinä päivänä on kato käynyt...17 ja 19 päivä syntyneitä mutta olen sitte vissiin väliinputoaja.
Olisi mukava kuulla myös kommentteja vaakakoirasta..(koira kiinalaisessa horoskoopissa)

5

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F. ludent

Onnea vaan 60 vuotiaalle vaakanaiselle. Eipä taida olla muita tuona päivänä syntyneitä. Harmi!

• 50 vuotias aloittaja

Kiitos vaan onnitteluista mutta täytin kyllä 50v :) ja olo parempi kuin koskaan aiemmin elämässäni.
        Toivottavasti löytyy edes samana päivänä syntyneitä vuodesta ei niin väliä..

• 18.10. syntynyt
        50 vuotias aloittaja kirjoitti:

Kiitos vaan onnitteluista mutta täytin kyllä 50v :) ja olo parempi kuin koskaan aiemmin elämässäni.

onnea viisikymppiselle aloittajalle !!!
        itsellä sama edessä parin vuoden päästä : )

• F ludent
        50 vuotias aloittaja kirjoitti:

Kuitenkin vielä kuuskymppisenä näytät nuoremmalta. Joskus laskeminen on vaikeaa tai se oli kyllä vitsi ;). Onnittelut kuitenkin 60 vuo ei kun 40 vuotiaalle!

• Soile

Onhan meitä 18.10 syntyneitä... 62 vuotta sitten kylläkin. Minustakin tuntuu ettei meitä oo kovin monta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8176
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6268
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4771
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      48
      2712
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2672
    Aihe