Biopalaute hoitoa missä??

miiga1234

Biopalaute hoitoa kehutaan tehokkaaksi ja toimivaksi menetelmäksi vaikean migreenin hoidossa. Mutta missä ihmeessä sitä on saatavilla? Olen koittanut googletella vaikka kuinka ja ainoat paikat näyttäisi löytyvän Jyväksylästä ja Turusta? Onko kellään tietoa paikoista joissa ko. hoitoa saisi täällä Päijät-Häme/Häme/Uusimaa -akselilla?

5

2184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimii migreeniin

Olen myös kuullut tuosta hoitomuodosta en vaan ole päässyt kokeilemaan, eikä enää tarvitse. Olen käynyt Lahdessa fysioakustisessa hoidossa ja migreenikohtaukset on oikeastaan loppuneet kokonaan. Tässä muutaman viikon aikana päänsärkyä on ollu pari kertaa ja sillonkin en ole tarvinnut lääkkeitä. Olen käynyt hoidossa vasta muutama kerran ja aivan mieletön apu ollut itselleni tuosta hoidosta. Terapeutti antaa palautetta hoidon vaikutuksesta esimerkiksi ihon lämpötilan ja veren happipitoisuuden muutosten kautta. Lisäksi hän on opettanut minua rentoutumaan ja kiinnittämään huomiota kehooni. Hän ottaa huomioon kokonaisuuden ja kannustaa tosi kivasti. Viime viikolla ilmestyi kuulemma kunto ja terveys lehti jossa on tästä hoidosta artikkeli. Kokeile ihmeessä koska hoito tuntuu aivan ihanalta : )

• miiga1234

Kiitos todella paljon tiedosta!Itsekkin Lahden seudulta olen ja oisi hienoa jos hoitopaikka löytyy läheltä! Oliko kyseisessä lehdessä tämän paikan, jossa käyt niin yhteystiedot? Vai saakohan täällä ihan mainita paikan nimen, sinne on nimittäin päästävä! Kiitos vielä todella paljon :)

• kysymykseesi
        miiga1234 kirjoitti:

Kiitos todella paljon tiedosta!Itsekkin Lahden seudulta olen ja oisi hienoa jos hoitopaikka löytyy läheltä! Oliko kyseisessä lehdessä tämän paikan, jossa käyt niin yhteystiedot? Vai saakohan täällä ihan mainita paikan nimen, sinne on nimittäin päästävä! Kiitos vielä todella paljon :)

Ei kai täällä saa mainostaa, mutta jos haet googlesta sanoilla fysioakustinen ja lahti niin varmasti paikka löytyy. Niin sen löysin itsekin. Tuota lehtijuttua en ole vielä lukenut joten en tiedä onko siinä yhteystietoja, aion kyllä ostaa lehden. Unohdin muuten mainita, että olen alkanut nukkumaan todella syvää unta hoitojen myötä. Energiaa on päivisin ihan eri tavalla. Kivaa kun kiinnostuit asiasta. Tätä pitäisi kaikkien migreeni-ihmisten päästä kokeilemaan, sen verran tehokas hoito on! : )

• tuntematon aihe yhä
        kysymykseesi kirjoitti:

Ei kai täällä saa mainostaa, mutta jos haet googlesta sanoilla fysioakustinen ja lahti niin varmasti paikka löytyy. Niin sen löysin itsekin. Tuota lehtijuttua en ole vielä lukenut joten en tiedä onko siinä yhteystietoja, aion kyllä ostaa lehden. Unohdin muuten mainita, että olen alkanut nukkumaan todella syvää unta hoitojen myötä. Energiaa on päivisin ihan eri tavalla. Kivaa kun kiinnostuit asiasta. Tätä pitäisi kaikkien migreeni-ihmisten päästä kokeilemaan, sen verran tehokas hoito on! : )

En tiedä hoitopaikoista, mutta jos jostain löytyisi itsehoitovälineitä?

• Täältä voi löytyä
        tuntematon aihe yhä kirjoitti:

En tiedä hoitopaikoista, mutta jos jostain löytyisi itsehoitovälineitä?

Osa laitteista on todella vaikeita käyttää kotona, mutta onneksi paljon helpommallakin pääsee. Kts vaikka www.biopalaute.fi tai joku muu nettikauppa, joka löytyy googlesta. Itse en lähtisi hankkimaan mitään sellaisia välineitä, joissa johdetaan piuhoja ruumiseen, kuten päänahkaan. Niissä on vakavan sähköiskun vaara vikatilanteissa! Biopalautetta kannattaa käyttää muissa muodoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3266
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1838
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      540
      1539
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1146
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      796
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe