Asioita on monenmoisia ja muutamanlaisia.
Osaa niistä ei voi muuttaa. Jäljelle jää onneksi omavalintaisiakin.
Me addiktikot joudumme joka päivä tsekkaamaan miten tässä pitäisi menetellä.
Hyvä valinta palkitsee kuin Pavlov koiraansa, huono aiheuttaa v-käyrän kasvua.
Näin katkeruus-indeksi siedättyy edes vuodenaika vuodenajalta loivemmaksi.
Jos ja kun katkeruusvaranto on K 2 korkeampi, voi olla aiheellista mennä asiantuntijoille.
Vaikka parhaat niistä istuisivatkin pubissa, asuinkunnan järkkäämiäkin on.
Jos elämäntilanne on niin tiukka ja elämä niin persiillään, ei oo häpee kysyä niiden neuvoo.
Oma valinta ry.
2
516
Vastaukset
- moni tuhlaa
energiaansa katkeruuteen. Kun ihminen voi pääsääntöisesti valita tiensä miltei kaiken suhteen. Sanotaan, että elämä koostuu sarjasta valintoja. Se pitää paikkansa, kun uskaltaa olla rehellinen itselleen ja omille valinnoilleen.
Ihminen joutuu joka päivä vaikoimaan suuntaa...minkä valitsee missäkin asiassa...jopa pienissä asioissa. Nyt valinta on äänestämisessä. Ensin valittava se äänestääkö vai ei ja sitten ketä, mitä...aatetta va ihmistä jne...loputtomiin...- monivammainen
Moni ihminen syntyy vammaisena. Osaansa ei voi mitenkään valita.
Kun oppii elämään erilaisuutensa vuoksi niin hyvää elämää kuin voi, ilman katkeruutta; niin hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515