Miksi mua aina hävettää jälkeen päin kun olen tavannut semmoisia ystäviä, joita tapaa harvemmin. Tunnen itseni usein idiootiksi kun alan aina miettimään mitä tuli sanottua. Mietin aina että millaisia ilmeitä ystäväni kasvoilla on ollut sanoessani jotain asiaa....Välillä mietin että puhunko liikaa, sainoinko jotain tyhmää.. otinko tarpeeksi huomioon ystävääni vai olenko innostuksissani pälättänyt liikaa. Melkein tuntuu siltä kuin pitäisi jälkeen päin soittaa ja kysyä että teinkö tai sanoinko jotain väärin.:( En kuitenkaan häpeä mielipiteitäni mutta saatan joskus päästää sammakoita suustani, vaikka tarkoituksenani ei ole tietenkään ketään loukata. Mutta toisaalta tiedän että olen oma itseni ja en tarkoita pahaa, joten sen pitäisi riittää. Miksi tällaista on? Kärsiikö kukaan muu tällaisesta?
Miksi hävettää
Häppee
1
847
Vastaukset
- Simo1234
En kärsi varsinaisesti moisesta, mutta itse hieman häpeän sitä, että ei tule varsinaisesti asiaa puhuttua ihmisten kanssa. Olenkin huomannut, että sen sijaan, että on hiljaa kannattaa välillä höpöttää vaikka vähän hölmöjäkin kun miettiä jälkikäteen miksen sanonut mitään. Älä stressaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983