Ongelmani on se et tarvisin mun mummolle lahjaks pipon, mut sillä on kuulolaite, joka vinkuu, kun siihen osuu jotain, eikä mummo voi siksi käydä lenkillä. Enkä oo erityisen hyvä käsistäni, et voisin pipon itse tehdä. Tarvitsisin jonkun tekemään pipon minulle maksua vastaan. Se on aika haastava juttu luulisin. Oon ite suunnitellu jotain ,mut en oikein tiiä... Ideoita otan vastaan mielelläni ja jos joku tietää jonkun joka voisi pipon minulle väkästää ilmoittaa, kiitos. Ja jos oisi joku yritys joka neuloo mitä vaan haluaa maksua vastaan..?
Pipo-ongelma
Zardy
2
358
Vastaukset
- mie vaa
Etippä netistä neulontablogeja, joissa näkyisi olevan joku lahjakas neuloja ja kysy häneltä, että onnistuisiko?
- Anonyymi
Kärsämäki Herättäjä yhdistys arpoi hyvät naispapin kutomat sukat, toivottavasti löydät hyvän, ongelma kun jonkun kädet ei tiedä mitä niissä on. Julkiset tilat kuntosali huume kuitit minun keltainen piponi on siis näiden takia varastettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694921Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893404- 423308
- 502599
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971428- 131295
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027