Ongelmani on se et tarvisin mun mummolle lahjaks pipon, mut sillä on kuulolaite, joka vinkuu, kun siihen osuu jotain, eikä mummo voi siksi käydä lenkillä. Enkä oo erityisen hyvä käsistäni, et voisin pipon itse tehdä. Tarvitsisin jonkun tekemään pipon minulle maksua vastaan. Se on aika haastava juttu luulisin. Oon ite suunnitellu jotain ,mut en oikein tiiä... Ideoita otan vastaan mielelläni ja jos joku tietää jonkun joka voisi pipon minulle väkästää ilmoittaa, kiitos. Ja jos oisi joku yritys joka neuloo mitä vaan haluaa maksua vastaan..?
Pipo-ongelma
Zardy
2
360
Vastaukset
- mie vaa
Etippä netistä neulontablogeja, joissa näkyisi olevan joku lahjakas neuloja ja kysy häneltä, että onnistuisiko?
- Anonyymi
Kärsämäki Herättäjä yhdistys arpoi hyvät naispapin kutomat sukat, toivottavasti löydät hyvän, ongelma kun jonkun kädet ei tiedä mitä niissä on. Julkiset tilat kuntosali huume kuitit minun keltainen piponi on siis näiden takia varastettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132