Pipo-ongelma

Ongelmani on se et tarvisin mun mummolle lahjaks pipon, mut sillä on kuulolaite, joka vinkuu, kun siihen osuu jotain, eikä mummo voi siksi käydä lenkillä. Enkä oo erityisen hyvä käsistäni, et voisin pipon itse tehdä. Tarvitsisin jonkun tekemään pipon minulle maksua vastaan. Se on aika haastava juttu luulisin. Oon ite suunnitellu jotain ,mut en oikein tiiä... Ideoita otan vastaan mielelläni ja jos joku tietää jonkun joka voisi pipon minulle väkästää ilmoittaa, kiitos. Ja jos oisi joku yritys joka neuloo mitä vaan haluaa maksua vastaan..?
2464
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Etippä netistä neulontablogeja, joissa näkyisi olevan joku lahjakas neuloja ja kysy häneltä, että onnistuisiko?

Äänestä

Kärsämäki Herättäjä yhdistys arpoi hyvät naispapin kutomat sukat, toivottavasti löydät hyvän, ongelma kun jonkun kädet ei tiedä mitä niissä on. Julkiset tilat kuntosali huume kuitit minun keltainen piponi on siis näiden takia varastettu

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Zardy kirjoitti:

Ongelmani on se et tarvisin mun mummolle lahjaks pipon, mut sillä on kuulolaite, joka vinkuu, kun siihen osuu jotain, eikä mummo voi siksi käydä lenkillä. Enkä oo erityisen hyvä käsistäni, et voisin pipon itse tehdä. Tarvitsisin jonkun tekemään pipon minulle maksua vastaan. Se on aika haastava juttu luulisin. Oon ite suunnitellu jotain ,mut en oikein tiiä... Ideoita otan vastaan mielelläni ja jos joku tietää jonkun joka voisi pipon minulle väkästää ilmoittaa, kiitos. Ja jos oisi joku yritys joka neuloo mitä vaan haluaa maksua vastaan..?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu