Ongelmani on se et tarvisin mun mummolle lahjaks pipon, mut sillä on kuulolaite, joka vinkuu, kun siihen osuu jotain, eikä mummo voi siksi käydä lenkillä. Enkä oo erityisen hyvä käsistäni, et voisin pipon itse tehdä. Tarvitsisin jonkun tekemään pipon minulle maksua vastaan. Se on aika haastava juttu luulisin. Oon ite suunnitellu jotain ,mut en oikein tiiä... Ideoita otan vastaan mielelläni ja jos joku tietää jonkun joka voisi pipon minulle väkästää ilmoittaa, kiitos. Ja jos oisi joku yritys joka neuloo mitä vaan haluaa maksua vastaan..?
Pipo-ongelma
Zardy
2
338
Vastaukset
- mie vaa
Etippä netistä neulontablogeja, joissa näkyisi olevan joku lahjakas neuloja ja kysy häneltä, että onnistuisiko?
- Anonyymi
Kärsämäki Herättäjä yhdistys arpoi hyvät naispapin kutomat sukat, toivottavasti löydät hyvän, ongelma kun jonkun kädet ei tiedä mitä niissä on. Julkiset tilat kuntosali huume kuitit minun keltainen piponi on siis näiden takia varastettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244172Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111223Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657