Mistäköhän mahtaisi noita otsikon sähkokalusteita saada pääkaupunkiseudulla ? Bauhaus myy Arcticia, Finnparttia on kaukana...ja nimenomaan tuota uutta vakiota pitäisi olla.
Strömfors Uusi Vakio, mistä ?
7
2452
Vastaukset
- poliitikko1
Älä osta uusvakiota, on ne sen verran räikeän näköisiä möhkäleitä ja vielä kalliitakin. Ennemmin articia, on kohtuuhintaisia ja saa melkein halpahallin hyllyltä. Lisäksi vielä laadukkaampia. Ota järki käteen kun vielä voit, jos sinulta sellaista vielä löytyy ?
- sähkäri11111
"Lisäksi vielä laadukkaampia..."
Strömfos käyttää kylläkin molemmissa kalustesarjoissa samoja runkoja, tai ainakin täysin yhtä laadukkaita. Useimmissa kalusteissa on aivan sama runko kummassakin mallissa.
Kalusteiden kuorista olen sitä mieltä että Artic on melkoisesti tyylikkäämmän näköinen mitä UusiVakio. Nimikinhän sen jo kertoo että UV on vakio kalustesarja.
Articin kuorissa se vika että kalusteiden pinta on erittäin kiiltävä ja pehmeä. Joten siinä näkyy heti kaikki naarmut ja jäljet. Jos Articin kalusteen heittää johonkin sekakoppaan niin se on heti naarmuilla.
Muuten kyllä itse suosin Articia normaaleissa asuintiloissa. - halpaa
sähkäri11111 kirjoitti:
Strömfos käyttää kylläkin molemmissa kalustesarjoissa samoja runkoja, tai ainakin täysin yhtä laadukkaita. Useimmissa kalusteissa on aivan sama runko kummassakin mallissa.
Kalusteiden kuorista olen sitä mieltä että Artic on melkoisesti tyylikkäämmän näköinen mitä UusiVakio. Nimikinhän sen jo kertoo että UV on vakio kalustesarja.
Articin kuorissa se vika että kalusteiden pinta on erittäin kiiltävä ja pehmeä. Joten siinä näkyy heti kaikki naarmut ja jäljet. Jos Articin kalusteen heittää johonkin sekakoppaan niin se on heti naarmuilla.
Muuten kyllä itse suosin Articia normaaleissa asuintiloissa.Sehän artic-runko tulee eri tehtaalta kuin uusivakion. uusivakio (halpamalli) käytännössä samoja runkoja kuin bilteman vehkeet, merkki vain eri. Ja bilteman laadusta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa. Eli ei voida puhua yhtä laadukkaista tuotteista, koska uusvakio ei ole oikeasti strömforsin tuote.
- fsafsdfsd
halpaa kirjoitti:
Sehän artic-runko tulee eri tehtaalta kuin uusivakion. uusivakio (halpamalli) käytännössä samoja runkoja kuin bilteman vehkeet, merkki vain eri. Ja bilteman laadusta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa. Eli ei voida puhua yhtä laadukkaista tuotteista, koska uusvakio ei ole oikeasti strömforsin tuote.
ja uusvakio on saanut jo lopetustuomionkin
- saddasd
halpaa kirjoitti:
Sehän artic-runko tulee eri tehtaalta kuin uusivakion. uusivakio (halpamalli) käytännössä samoja runkoja kuin bilteman vehkeet, merkki vain eri. Ja bilteman laadusta jokainen saa olla mitä mieltä haluaa. Eli ei voida puhua yhtä laadukkaista tuotteista, koska uusvakio ei ole oikeasti strömforsin tuote.
ja uusvakion muovimateriaali ei ole yhtä valonkestoinen kuin articin vaan rupeaa ajan kanssa kellastumaan
- sähkäri11111
halpaa kirjoitti:
No ei taatusti!
Tehtaasta en ole varma, mutta kyllä ne runkot ainakin aivan vastaavanlaisia kummassakin mallissa ovat. Aivan toista luokkaa siis mitä Bilteeman! Kys. yritystä sen enempää moittimatta.
Mitä strömforsin tuotteisiin tulee, niin kyllä se uusivakio on 80-luvulta ollut strömforsin tuote. Tosin varmaankin eri nimellä ja muoto hieman muuttunut joidenkin tuotteiden kohdalla. Artic taas on tullut vasta muutama vuosi sitten markkinoille. - ja muutoksia on jonkin verran
sähkäri11111 kirjoitti:
Muuten kyllä itse suosin Articia normaaleissa asuintiloissa.kanattaa tutstua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197