Hei kaikille!
Nyt voit järjestää kauttani tuottoisan varainkeruun urheiluseuralle, luokalle, ryhmälle tms!
Myytävinä tuotteina toimivat mausteet, joka keittoön perustuotteet! Nämä tuotteet ovat kotimaassa jauhettu, erittäin korkealaatuisia ja edullisia! Kaikista saataville erikseen tuoteselosteet, alkuperämaat jne! Toimin itse näiden tuotteiden jälleenmyyjänä, joten turhat välikädet on jätetty pois!
Kaikkit ryhmät jäsenet saavat omat kaavakkeensa. Tilaukset tehdään aina kysynnän mukaan, eli ei ole paniikkia saada ennalta maksettuja tuotteita myydyksi, vain siitä maksetaan, mitä halutaan tilata! Katteet ovat hyvät, saatte itse päättää myyntihinnan (n. 1 euro/maustepussi).
Kauttani myös upeat liikelahjat! Kaikkia tuotteita voi myös tilata minulta suoraan (myös yksittäin!).
Kerron mielelläni lisää ja lähetän esitteitä! Minuun saa yhteyden sähköpostitse osoitteella [email protected]
Varainkeruu seuroille!
maustemyyjä
1
1078
Vastaukset
- Idiootti
Tosi nerokas keino myydä tuotteita verkostomarkkinoinnin keinoin ja ihan kohderyhmille.....nerokasta, kas kun olit
eka joka keksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576