Aina näkee keskustelua ylipainoudesta ja kuinka pitäisi saada kiloja pois.. Minulla tämä on aivan toisinpäin. Olen 16vuotta. n. 172cm/50kg.. Elikkä siis laiha. En lihoa millään. Olisiko jollain jotain hyviä ruokavinkkejä ja vinkkejä yleensäkin massan keräämiseen.
Syön myös pari kertaa viikossa ns. roskaruokaa. Syön yleensäkin 2-3h välein, vaikka ei olisi niin nälkä. Mutta paino ei vaan kasaudu!
Ja olisi kysymys: Että onko terveellistä esim juoda iltaisin 1dl rypsiöljyä ennen nukkumaan menoa? Rypsiöljyssähän on paljon energiaa. Noin 900kcal/1dl.
Apuaa!!
Tarvitaan vinkkejä lihottamiseen
6
595
Vastaukset
- jujuuj
Mä oon jätkä myös 176/73, tullut parissa kuukaudessa 6 kiloa painoa. Mutta oon käynyt salillakin muutaman kk. Kanttii vaan syödä 3-4h välein ittensä aina täyteen ja mäkin vedän rypsiöljyä iltasin jonkun verran aina. Syöt vaan niin kyllä se siitä ja sitteku yli parikymppine ei sitä huomaaka varmaan kun painoo 100kg :)
- auttaako
siis mikä toi rypsiöljy juttu on? en oo kuullukka...mullaki on sama ongelma:S
- dasdsadsadsad
Riippuen siitä miten syöt, jos aiot 20 vuotiaana olla 100kg. Jos olet saanut 6kg painoa salilla käymällä, niin siitä osa on varmasti nestettä tai rasvaa.
t: 127kg bodari 30v-
- dondaga
Ite oon 92-syntyny, päälle 180-senttinen pituudelta ja painan jotain 56 kg. Vituttaako? Kyllä. Kun mä synnyin nii olin aika pieni vaikken mikää keskonen ollukaa. Aina on ollu joitain jotka on vittuillu mulle mun painosta. Ja myös varmaan kaikki mun parhaista kavereista on tehny sitä.
Oon käyny salilla nyt yli puolen vuoden ajan. Alotin aikasemmin kun useimmat muut jotka käy nyt salilla. Aluks en siltikään syöny kovin hyvin mut nyt syön jo ihan kunnolla koulussa varsinki. Himassa ei välil oo nii paljon ruokaa et voisin syödä tarpeeks. Mut katotaanpa myöhemmi, toivottavasti sillon on jo enemmän painoo. - ihmettelijä....
Jos vedät desin rypsiöljyä ni eikö p*ska lennä ja kaikki mitä oot päivällä syöny tuu ulos :D:D:D
terveisin lähihoitaja - bläski
Itselläni oli muinoin sama ongelma. 2007 keväällä painoa oli n 56kg ja nyt lähemmäks 80kg. Laiheliini aikoihin luulin todella että syön paljon ja lisäksi kun vedin vielä karkkia, limua ja sipsiäkin päivittäin ja olin aivan varma että etten ikinä pystyisi lihoamaan. Todellisuudessa päivittäiset energiani lähinnä koostuivat näistä tyhjistä kaloreista. Loppujen lopuksi aamupalalla nautitut makupalat vaihtuivat ruisleipään, jugurttiin sekä banaaniin. Lounaalla ja päivällisellä söin entistä isompia annoksia ja otin välipala käytännönkin mukaan. Ainoa virhe jonka tein, oli se etten huolehtinut proteiinien saannista tarpeeksi ja pidin herkuttelut lihotuksessa mukana. Ja kun proteiinien saanti on niukkaa ja hiilihydraattien saanti on suurin energian lähde niin maha alkaa kasvamaan ja lihakset jäävät ruipeloiksi. Ei kaunista. Suurin osa lisäkiloista tuli siis läskinä, mutta nykyään nostelen punttia säännöllisesti, sekä pidän terveellisen elämän rytmin yllä ja paino on pituuteen nähden normaali eikä kaikki kilot ole tulleet pelkkänä läskeinä. Maha meikäläisellä on jonkun verran pyöreä, mutta itse pidän lähtökohtaisesti tärkeämpänä että rintakehän ympärys on aina mahaa isompi, joten ei vielä huolen aihetta. Yksi herkuttelu/mättö päivä viikossa pitää olla, koska ilman herkkua ei voi elää ja mielummin kannattaa keskittää herkuttelu yhteen päivään kun joka päivä nauttia jotain pientä... Ja itsekin aikanani join desin rypsiöljyä iltaisin, mutta jo viikon jälkeen alkoi etomaan niin ettei enään sen jälkeen mennyt alas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345