Oon tuolla Ryanair.com sivustolla katellut lippuja kun on tooosi halpoja, mutta löytääkö sieltä kukaan suoraa lentoa Agadiriin? Mä löydän vaan Tampere-Frankfurt :( Olis kiva jos joku löytäs ja antais linkin nini pääsis varaan ne liput tai jos teillä yhteystiedot sinne, niin pitääkö enkuksi kirjottaa?
Halvat lennot Agadiriin?
Annika83
4
494
Vastaukset
- Pientä skarppausta
Mitä helskuttia Agadiriin liittyvä viesti tekee Aasian -osiossa??? Siirtäkää Afrikkaan!
- Annika83
Muuta osioo, et sori vaan.
- Afrikkaa
Annika83 kirjoitti:
Muuta osioo, et sori vaan.
kohdasta! Jos on päässyt tänne asti, on ensin pitänyt lahmata edellisissä osioissa Afrikan yli! Kyllä olisi syytä edes millimetrin verran skarpata!
- Annika83
Afrikkaa kirjoitti:
kohdasta! Jos on päässyt tänne asti, on ensin pitänyt lahmata edellisissä osioissa Afrikan yli! Kyllä olisi syytä edes millimetrin verran skarpata!
Sekoo sinne konees ääreen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275