Kävi silleen, että Lagunasta meni joko vetoakseli tai vetonivel mäsäksi eli auto ei liiku eli ei vedä. Vaihde menee normaalisti kyllä päälle ja kytkinkin pelaa, joten vika lienee jossain vetoakselin nurkilla. Onko vetoakseli ja/tai nivel kova homma vaihtaa itse. Mitä kannattaa huomioida...
Meinaan siis itsev korjata vian kun maksaa muuten hunajaa.
Lagunan vetiakseli
Lakupetteri
2
871
Vastaukset
- paskana
Mulla oli automaatissa sama vika. Vetoakselin ja vaihdelaatikon välinen poori-holkki oli kulunut. Uutta ei saanut kuin pelkästään uuden vetoakselin mukana. Teetin sitten sen holkin.
- sama vika
Nosta auton apukuskin puoleinen kulma ylös,kun pyörität pyörää ja kuuluu naksumista niin veikkaan,että koneen puoleisesta päästä vetoakselista rihlat kaput.Itselläni kävi niin ja osa maksaa maltaita,mutta työn kyllä teetin liikkeessä sen osuus ei ollut kovin kallis.(II-korinen lagu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201