eli kyselisin kumpi sopii kaksosnaiselle paremmin skorppari vai jousimies(mies)?
Kumpi
5
876
Vastaukset
- huiskin
vuoronperää niin ei tarvi kysellä ja muut merkit senjälkeen.tsemppiä.
- hyvä vitsi
ei oo kumpaakaan ja jos niin yksi riittäs hyvin. Haluaisin tietää kumpi olisi sopivampi kaksosnaiselle?
- kaksonen888888
hyvä vitsi kirjoitti:
ei oo kumpaakaan ja jos niin yksi riittäs hyvin. Haluaisin tietää kumpi olisi sopivampi kaksosnaiselle?
sekä että molemmat sopii omalla tavallaan. kokeile ja katso :)
- En ole kokeillut kumpaakaan
mutta ne harvat skorpparit joita tunnen eivät sopisi minulle. Jousimies on kaksosen vastamerkki. Jouskarin lisäksi kaksosnaiselle sopivat leijona ja oinas, ehkä vesimieskin. Härkä ja rapu eivät sovi lainkaan. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, mitä horoskooppimerkkejä sinun ystäväsi ovat? Minun ystäviini ei kuulu esim. yhtään kalaa, kaurista, rapua, skorpparia, leijonaa.. toki tunnen heitä, mutta heistä ei ole tullut ystäviäni. Parhaat ystäväni ovat oinas ja vaaka, muita hyviä ystäviä ovat oinas, vesimies ja jousimies. Tärkeimmät miesystäväni ovat kaksi oinasta..
- itse Skorpioni
Kaksonen-Skorpioni-asetelma ei vain toimi. yksi huonnoimmista yhdistelmistä, koettu on. Skopu on liian syvällinen ja tunteellinen kaksoselle, kaksonen taas tykkää puhumisesta ja on realistisempi. Itse koin skopuna ettei kaksonen ymmärtänyt minua ja melkein hävetti olla niin syvällinen. toisaalta skorpioni ja kaksonen ovat molemmat tulisia luonteeltaan... toisaalta hyvä juttu, mutta se ajaa myös helposti yhteenottoihin. en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81494Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242873- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.124833Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97808