eli kyselisin kumpi sopii kaksosnaiselle paremmin skorppari vai jousimies(mies)?
Kumpi
5
860
Vastaukset
- huiskin
vuoronperää niin ei tarvi kysellä ja muut merkit senjälkeen.tsemppiä.
- hyvä vitsi
ei oo kumpaakaan ja jos niin yksi riittäs hyvin. Haluaisin tietää kumpi olisi sopivampi kaksosnaiselle?
- kaksonen888888
hyvä vitsi kirjoitti:
ei oo kumpaakaan ja jos niin yksi riittäs hyvin. Haluaisin tietää kumpi olisi sopivampi kaksosnaiselle?
sekä että molemmat sopii omalla tavallaan. kokeile ja katso :)
- En ole kokeillut kumpaakaan
mutta ne harvat skorpparit joita tunnen eivät sopisi minulle. Jousimies on kaksosen vastamerkki. Jouskarin lisäksi kaksosnaiselle sopivat leijona ja oinas, ehkä vesimieskin. Härkä ja rapu eivät sovi lainkaan. Oletko muuten tullut ajatelleeksi, mitä horoskooppimerkkejä sinun ystäväsi ovat? Minun ystäviini ei kuulu esim. yhtään kalaa, kaurista, rapua, skorpparia, leijonaa.. toki tunnen heitä, mutta heistä ei ole tullut ystäviäni. Parhaat ystäväni ovat oinas ja vaaka, muita hyviä ystäviä ovat oinas, vesimies ja jousimies. Tärkeimmät miesystäväni ovat kaksi oinasta..
- itse Skorpioni
Kaksonen-Skorpioni-asetelma ei vain toimi. yksi huonnoimmista yhdistelmistä, koettu on. Skopu on liian syvällinen ja tunteellinen kaksoselle, kaksonen taas tykkää puhumisesta ja on realistisempi. Itse koin skopuna ettei kaksonen ymmärtänyt minua ja melkein hävetti olla niin syvällinen. toisaalta skorpioni ja kaksonen ovat molemmat tulisia luonteeltaan... toisaalta hyvä juttu, mutta se ajaa myös helposti yhteenottoihin. en suosittele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003895609- 192349
- 1982191
- 1121564
- 871507
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601043- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21009Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.131940Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816